Herr Chang Inlagd Juli 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2013 Det verkar som hotell nya varvet inte är kompis med sina grannar smhi. det vankas regn på lördag eftermiddag, eller har Herr Chang några shalmerskompisar som kan blåsa bort regnet Nja, jag har fått några bra tips från propellerministern i Thailand Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 annars så får ni göra som på första träffen då Nerike satt ensam vid borden i regnet med sitt paraply ingen som har kvar nån bild eller två från eventet vi andra fortsatte ju festligheterna under ek kronorna med Monscine i spetsen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 andledningen att jag hoppa av är att jag ligger på nordhemskliniken för avgiftning men på lörda kanche jag kan få permiss några timmar men bjud mig inte på nåt för jag får blåsa när jag återkommer och ger det resultat så åker jag ut ska ligga här tills torsda nästa vecka mvh clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 (ändrad) andledningen att jag hoppa av är att jag ligger på nordhemskliniken för avgiftning men på lörda kanche jag kan få permiss några timmar men bjud mig inte på nåt för jag får blåsa när jag återkommer och ger det resultat så åker jag ut ska ligga här tills torsda nästa vecka mvh clirre Ta hand om dig själv istället Clirre......Det blir säkert en träff nästa år också Ändrades Juli 31, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 jag pratade just med min skötare 2 timmars perrmis får jag måste ju ut och hälsa på er ev kommer pingislover och besöker mig om inte så får nån av ungarna köra ut mig det är bara 30 minuter till nya varvet från här När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Här kommer en sen anmälan.Får bli en lördagsfylla ändå. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Jag kommer också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2013 jag pratade just med min skötare 2 timmars perrmis får jag måste ju ut och hälsa på er ev kommer pingislover och besöker mig om inte så får nån av ungarna köra ut mig det är bara 30 minuter till nya varvet från här Det vore trevligt med besök av dig, och vi ska nog se till att du håller dig till alkoholfritt! Tackar för anmälningarna, ni är välkomna! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Här kommer en sen anmälan. Får bli en lördagsfylla ändå. Trevligt trevligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Looks promising som nån utlänning säkert skulle uttryckt det. Tar en provfylla nu efter en 26-dagars nykterhet. No reason really som nån annan utlänning skulle sagt... Skål manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2013 Looks promising som nån utlänning säkert skulle uttryckt det. Tar en provfylla nu efter en 26-dagars nykterhet. No reason really som nån annan utlänning skulle sagt... Skål Va, har du tjuvstartat? Ja, skäl då Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 jag pratade just med min skötare 2 timmars perrmis får jag måste ju ut och hälsa på er ev kommer pingislover och besöker mig om inte så får nån av ungarna köra ut mig det är bara 30 minuter till nya varvet från här Hör av dig så plockar jag upp dig o kör dig tillbaka gubben//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 (ändrad) Vi ångrade oss.. Ser fram imot att spela biljard med Omarama.. Så vi kommer på fredag , om resan går som ska, ska vi vara på varvet vid 3/4 tiden.. FF Ändrades Juli 31, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Hör av dig så plockar jag upp dig o kör dig tillbaka gubben//Lp ska du vara nykter å körklar menar du? då kanske man ska parkera vid statoil som vanligt och åka med dig.. hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 ska du vara nykter å körklar menar du? då kanske man ska parkera vid statoil som vanligt och åka med dig.. hehe Sant, blir vatten för mig isåfall men hemresa kan inte garanteras .Är man nykter brukar man inte stå ut med fyllon speciellt länge Men du gillar ju o promenera runt i dina crocs så.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Sant, blir vatten för mig isåfall men hemresa kan inte garanteras .Är man nykter brukar man inte stå ut med fyllon speciellt länge Men du gillar ju o promenera runt i dina crocs så.. ja men dom e sletna nu.. inga bra arbetsskor.. gör sig bättre som promenad dojjor... Men får se vart jag parkerar och vad klockan blir.. Har en grej i bilen med som du ska ha nu när du hittat hem från los ... Har också planer på att vara nykter faktiskt .. ska ju köra till Haugesund i helgen med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 ja men dom e sletna nu.. inga bra arbetsskor.. gör sig bättre som promenad dojjor... Men får se vart jag parkerar och vad klockan blir.. Har en grej i bilen med som du ska ha nu när du hittat hem från los ... Har också planer på att vara nykter faktiskt .. ska ju köra till Haugesund i helgen med... Spännande, vad kan det vara? En kur zithromax eller Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Vi ångrade oss.. Ser fram imot att spela biljard med Omarama.. Så vi kommer på fredag , om resan går som ska, ska vi vara på varvet vid 3/4 tiden.. FF Jepp,ska bli hur kul som helst...jag slår en signal på fredag förmiddag så får vi styra upp det hela. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2013 Nu är det dags för en liten historielektion angående Västgötaträffen som i år arrangeras för fjärde gången! Vi börjar i Örebro... lördag 13 februari 2010 är vi inbjudna till Närketräffen. Drivern kör oss dit. Bland annat Måne hälsar oss välkomna. Svampen och Enis är också på plats. Så även Clion, Kenneth4618 och hakancnx. Hakancnx hälsar på Pingislover. Måne visar hakancnx finesserna på sin kamera. Min kamera är störst och bäst tycker mästerfotograf Clion. Bowling blir det också. Kloten ska kastas åt det hållet! Kenneth4618 och Nerike har trevligt... och vad som sker i bakgrunden minns jag inte. Gubben i lådan dyker upp som vanligt Enis, Lamai64 och Thainab bekantar sig. Sedan vidare till ett annat ställe dit Nerike redan anlänt. Måste jag verkligen sjunga karaoke? Odin och Odinnan som hittar några intressanta motiv för kameran. Olivia har väl några år kvar innan hon blir samma linslus som exfru Chang. Svampen är i fin form. Drivern tar sig en lutare med Olivia och ölen i fast grepp. Hördu Knasen, du skulle bara våga slarva bort min väska nästa gång jag åker till Thailand! Nerike är förbluffad över vilka bilder fru Enis lyckats ta av honom. Wakey, wakey Måne, inte somna nu! Efterfest hemma hos Thainab. Följande söndag åker vi hem till Göteborg. Vad har detta med Västgötaträffen att göra? Vi kommer till det... Nästa månad, mars 2010, åker jag och Drivern till Thailand en månad. Främst för att spela golf, men det kan vi lämna därhän. Här dock en trevlig bild på fröken Chang i Jomtien. OK, en golfrelaterad bild blir det. Mankan, Buzzen, Knifetown och Surin P3 hälsar varandra inför första MPR Open i golf. En bild från nattlivet... den som har lite fantasi kan nog lista ut vad som menas med skylten. På Driverns veranda (som var betydligt mindre då) i Rayong minns vi den trevliga Närketräffen. Borde vi inte ha något liknande i Göteborg? Vi får fler tillfällen att bolla idéer på denna veranda. Jag funderar på vad vi ska kalla träffen... Göteborgsträffen? Västra Götalandsträffen? Snilleblixten blir Västgötaträffen! Jaja Changen, ät din frukost nu. Fortsättning följer. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Hör av dig så plockar jag upp dig o kör dig tillbaka gubben//Lp tack om inte får ringa pingislover är jordfträsen anmäld? annars kunde vi kanske redigera i programmet å köra den först bara en tanke När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Så närmar det sig första Västgötaträffen. Minnet sviker något, men enligt kameran är de första bilderna från torsdag 5 augusti 2010. Odin är första utsocknes på plats. Även hakancnx, Clion, Siamkap och tennek har anlänt. Vad vi nu höll på med på torsdagen? Clion med sin Clio. Jaha, det var väl förförfest. Vacker solnedgång. På fredagen besöks tydligen Liseberg, något jag inte minns riktigt. Men det finns ju bildbevis! Även på fredagen skiner solen, och nu har det anlänt fler deltagare. Lamai64 och Lenno gaggar, Nu driver du med oss Lamai64! Knifetown och Mankan kommer också på fredagens förfest. Jag rekommenderar den här ölen! Jaja, det blir nog bra med det. Nu är det lördag 7 augusti 2010, och dag för första Västgötaträffen. Siamkap och jag har så mycket grejor som ska med, så vi tar taxi från utanför min bostad. Vid Nya Varvet ser vi att Knifetown trivs bra i sin stol. Drivern kommer med sin lastbil och alla bord och bänkar vi hyrt. Chryzaliz är lite ensam vid borden så här dags. Många bord blev det. Var finns det el till min karaoke undrar Kenneth4618. Ja, det blir väl till koppla in det i ett hotellrum. Det börjar ta sig med borden. Fast en del föredrar att sitta på gräset. Jamen, vi får ju en riktigt avancerad uppställning av borden! Knifetown tycker grillarna ser lite grisiga ut. De måste rengöras! Kolla så myckat kall öl vi hittade! Stå här och skrubba grillar... och fjant HC bara fotograferar. De här stolarma var faktiskt ganska sköna att sitta i konstaterar Kenneth4618. Är grillarna rena nu? Undrar Lamai64 och Kongo24. Så rent det kan bli säger hakancnx. Siamkap markerar upp badmintonbanan. Clion ska testhoppa lite. Detta är också en rolig lek anser Clion. Balansera en potatis på en plastsked. Det är gott om thaidamer som deltar i träffen. Bland annat fru Drivern, exfru Chang och fröken Swippe. Dags att grilla! Barnkära exfru Chang tar för sig. Nu börjar jag bli trött på att gagga i megafon. En badmintonspelande tjej. Olivia har lyckats fånga något i fiskdammen. Om HC är trött på megafonen kan väl jag prova! HC, ska vi inte skaffa oss en sådan här? Suck... Magrood hedrar oss med sin närvaro. Ännu en vacker solnedgång. Fortsättning följer. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Sista bilden är Ellen, fru Siam-Nilssons fru,men hon och Magrood kan man ta miste på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 En arbetsdag kvar och imorgon bitti rullar tåget ut från Stockholms central mot Götet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 och så är det ju fru måne o min finaste kylväska i bakgrunden... trevlig tillbakablick herr chang!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Har ni dricka så ni klarar helgen?? Annars hör av er på PM, är väl iaf nåt billigare här i tyskland än i Schweden.. Färjan går kl 15 idag så har väl lite tid att handla iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts