Jump to content
IGNORERAD

Inbjudan till Västgötaträffen 3 augusti 2013


Herr Chang

Recommended Posts

Hoppas du vaknar upp med en blå-vitt tatuering din sate. :crazy:  :ironi:  :rotfl:  :rotfl: :rotfl:  

 

Hahaha de e fan inte ofta man skrattar så tårarna rinner här... Det gjorde jag nu... UNDERBART

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 616
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    52

  • husse

    40

  • Avregistrerad clion

    35

  • Kötthandlarn

    34

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

Hahaha de e fan inte ofta man skrattar så tårarna rinner här... Det gjorde jag nu... UNDERBART

Kan du sluta gråta jag ska strax gå ut och lossa

Postade en bild

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
Hoppas du vaknar upp med en blå-vitt tatuering din sate. :crazy:  :ironi:  :rotfl:  :rotfl: :rotfl:  

Jag pröjsar nästa gång.. :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
a match made in heaven...

 

Ja va fan säger man, ibland stämmer det...

Det finns ett gästrum om ni kommer till Sveriges framsida..

Eller som ni kanske säger: Sveriges bakstjärt... :rotfl:

Hur kan man säga det när man é norrlänning förresten!!?? :ironi:  :lol:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dito kompis, men det går förhoppningsvis fler tåg. Men vi bestämde utan planering idag på10 minuter från ide´ tills beställd resa... 

Å jag har inte ens ett giltigt pass...

 

Det var ju tråkigt Odin, men det blir väl fler tillfällen.

 

 

Noterat i denna tråds första inlägg!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dito kompis, men det går förhoppningsvis fler tåg. Men vi bestämde utan planering idag på10 minuter från ide´ tills beställd resa... 

Å jag har inte ens ett giltigt pass...

Då får ju vi chans att träffa familjen Odin förhoppningsvis! :14:  

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ser tyvärr ut som ni måste dras med mig på Västgötaträffen igen.

Jag är ledsen men jag gjorde allt som stod i min väg för att motstå frestelsen att åka.

Insåg tidigt mina problem och var och pratade ut hos psykologer.

Jag la även in mig på rehab, spelade bridge med pensionärer och försökte förneka mig själv men inget hjälpte.

Så nu är resan ner bokad och betald.

I ren jävelskap drar jag med mig Lillkrabban och Kevin, så vi blir tre som kommer.

Ja just det, jag blev inte av med Virrpannan så han dyker också upp om han inte hamnar i Ockelbo eller Piteå.

Anmäl oss fyra!

Kommer ni i tid för förfesten på fredagen? Önskar att jag lagt manken till lite bättre för att våga närma mig er i sthlm. ..

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och på Stockholmsbilderna i kväll, och visst blir man sugen på möta alla härliga människor en gång till eller fyra.

Tyvärr bara 2G i skärgården...bilder kommer snart.

 

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ni i tid för förfesten på fredagen? Önskar att jag lagt manken till lite bättre för att våga närma mig er i sthlm. ..

Vi kommer ner till Göteborg redan fredag vid lunch, så vi dyker nog på förfest.  :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

nu e det klart. Hemlig Gäst kommer med mig.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

nu e det klart. Hemlig Gäst kommer med mig.

 

Det låter spännande!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kommer ner till Göteborg redan fredag vid lunch, så vi dyker nog på förfest. :17:

Gött!

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har Ea här nu, kommer med besked efter helgen, vi kanske dyker upp om det går bra..

 

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Har Ea här nu, kommer med besked efter helgen, vi kanske dyker upp om det går bra..

 

FF

 

Ja, det går alldeles utmärkt. Ni är mycket välkomna att anmäla er!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har Ea här nu, kommer med besked efter helgen, vi kanske dyker upp om det går bra..

 

FF

 

 

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Hmm ja... det är inte alla som kan säga bestämt om de kommer eller inte. Nu har jag i vart fall satt upp FF och Ea som "kanske kommer".

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter å försöker få ihop det här, vgt har flyttat träffen 1 vecka tidigare, Classic Car week har ändrat i sitt program så cruisingen är på torsdag kväll 1 augusti, att sedan ta sig från Rättvik till Uppsala och sen vidare till glenneborg på fredan verkar oöverkomligt, så frågan är vilket ska man hoppa över. ???

 

Blir de nå kött man kan köpa på plats för att grilla, som tidigare, eller måste man släpa med sig det?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Sitter å försöker få ihop det här, vgt har flyttat träffen 1 vecka tidigare, Classic Car week har ändrat i sitt program så cruisingen är på torsdag kväll 1 augusti, att sedan ta sig från Rättvik till Uppsala och sen vidare till glenneborg på fredan verkar oöverkomligt, så frågan är vilket ska man hoppa över. ???

 

Blir de nå kött man kan köpa på plats för att grilla, som tidigare, eller måste man släpa med sig det

 

 

Packa så kan åka direkt från knätofslandet

 

Kött ordnar sig alltid :thumbsup:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Anmäler mej, frugan och evt 2 små elaka dvärgar (om vi inte får barnpassning)

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter å försöker få ihop det här, vgt har flyttat träffen 1 vecka tidigare, Classic Car week har ändrat i sitt program så cruisingen är på torsdag kväll 1 augusti, att sedan ta sig från Rättvik till Uppsala och sen vidare till glenneborg på fredan verkar oöverkomligt, så frågan är vilket ska man hoppa över. ???

 

Blir de nå kött man kan köpa på plats för att grilla, som tidigare, eller måste man släpa med sig det?

 

Datumet kommer inte att ändras, och därmed basta ;)

 

Vi kan inte uttala oss om mat och dryck som skulle ingå i deltagaravgiften, det beror en hel del på hur många som anmäler sig. Återkommer med besked om det cirka två veckor innan träffen. Vi är lite kluvna om vi ska tillåta matförsäljning, hotellet kan ha invändningar.

 

 

Ja, jag skulle tro att det ordnar sig!

 

 

Vad trevligt, jag lägger till er i listan!

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Var skulle man landa? Jag kommer nerdragen av Kenneth 4618 och hans dragkrok.

post-8776-0-81903800-1372140083_thumb.jp

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Datumet kommer inte att ändras, och därmed basta ;)

 

Vi kan inte uttala oss om mat och dryck som skulle ingå i deltagaravgiften, det beror en hel del på hur många som anmäler sig. Återkommer med besked om det cirka två veckor innan träffen. Vi är lite kluvna om vi ska tillåta matförsäljning, hotellet kan ha invändningar.

 

 

Herr Chang har talat.

Nä jag bara tänker högt och försöker planera in det bästa

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

finns det någon som kan ge råd om hur man kan ta sig till västgötaträffen utan att drabbas av trängselskatt, annars kommer vi eventuellt att vara tvungna att tacka nej... :crazy:

post-6750-0-11866300-1373025985_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

finns det någon som kan ge råd om hur man kan ta sig till västgötaträffen utan att drabbas av trängselskatt, annars kommer vi eventuellt att vara tvungna att tacka nej... :crazy:

 

Du får ställa bilen utanför och ta spårvagnen :crazy:

Det går att köra smågator runt trängsel området men det är jobbit.

På norra och östra sidorna.

https://maps.google.se/maps?saddr=E20&daddr=57.7096292,12.023818+to:57.6968321,12.0019739+to:M%C3%B6lndal&hl=sv&ie=UTF8&ll=57.716985,11.989174&spn=0.085267,0.282211&sll=57.717169,11.989517&sspn=0.085266,0.282211&geocode=Ff_ccAMdC8W3AA%3BFT2UcAMdCni3ACkVjveTdfRPRjGaRv2QChrYyg%3BFUBicAMdtSK3ACkXYwpYmvNPRjHR8TGb3uVbmg%3BFVCrbwMdG1y3ACnRrIr0JvBPRjFQfA4peJABBA&oq=partill&t=h&mra=dpe&mrsp=2&sz=12&via=1,2&z=12

 

 

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...