Jump to content
IGNORERAD

Miniträff på Beergarden i Bangkok, Lördag den 16 mars, ca 18.00


Tommy

Recommended Posts

Njut av goulaschsoppan

Den var god, sen blev det en wienerschnitsel på det, som var sådär.

Det blev 3 gubar på träffen och det var sköj att äntligen se Beergarden, sen blev det en sväng till Plazan, allt var sej likt.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    11

  • Sam sip sam

    6

  • Wangthong

    2

  • B747

    2

Mest aktiva i denna tråd

Läste åå Stickman att det e nyrenoverat och GULT på Nana..

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, hela beerbar ytan nere på gatuplanet, utomhus, var omgjort, fast där satt inte vi, vi hade AC...

 

Men i grundåbotten, så var det precis som det alltid varit.

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste åå Stickman att det e nyrenoverat och GULT på Nana..

 

Banana Plaza :wink:

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Sjäv sprang jag omkring på en helt annan Plaza i 4 timmar då de, mitt framför näsa på mig, sålde det sista exemplaret av laptopen som jag hade suktat efter i en hel månad. Kommer till ett av Lenovos många försäljningsställen runt 15:30. En kund stod och pillade med samma, en Lenovo Ideapad Y580 och köpte den typ 2 minuter senare. Det visade sig, efter 4 timmars spring och ringandes, vara den SISTA I HELA JÄVLA Thailand. Inga nya kommer att tillverkas då den var ersatt med Lenovo Ideapad Y500. En grymt bra dator men jag gillar INTE tangentbordet på den. Men med Tommy och Lasse sittandes på Beergarden och som precis hade beställt sin mat, fick det bli en Y500 i alla fall.

 

Kom typ en timme försent till Beergarden.

 

Nu har jag jävlats med Bluetooth'en i två dagar. fick den att funka i 10 min och sedan stendöd, även fast iconen lyser. Varken våra två smartphones hittar eller hittas av laptopen. BT-musen syns på telefonerna men inte på laptopen. har rensat, avinstallera/installerat olika drivrutiner, men icke då.. Fan har inte tid med detta.

 

Hursom var det trevlig att träffa Tommy och Lasse igen.

 

Tackar Tommy så mycket för osten. Glömde bort att bjuda på pilsner så det får bli när du kommer ner hit om några dagar, dessutom skall du nog ha några battingar till av mig.

 

Hejhopp,

Peter

Ändrades av Peter_BKK
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...