Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg 16.30 fredag 1 Mars


L64

Recommended Posts

Kanske säkrast o lägga in en ölbeställning veckan innan med tanke på hur snabba dom är där!

 

 

Leifen, här är Hotel Kville som Krögarn nämnde... en hållplats eller en liten promenad från träffen

 

http://www.kvillehotel.se/

 

 

Varför inte Grand Hotell Opera eller Blue Radisson så det blir lite klass på rummen.

Man alltid vill bo fint i Thailand och gnäller över det mesta så jag rekommenderar lite still på vistelse i Glennborg också. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 141
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    21

  • Micke031

    12

  • leifen

    11

  • Herr Chang

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Gött öl här idag oxå.. Sent from my HTC One X using Tapatalk

 

 

Promenerade förbi för ca halvtimmen sen... fast på baksidan för säkerhets skull!

 

Har dom börjat med nåt AW nu?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kommer

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer

Jag med, reser inte innan träffen!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag med, reser inte innan träffen!

 

MVH Tommy

låter bra Tommy

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gott clion att få höra en ena liten kommentar från du :thumbsup:.

 

Jrk

Tack jrk jag är på banan igen.åker ner den 30 maj med qatar ska träffa den nya darlingen

vi börjar oå lebua i bkk aa 1000 spänn sen blir det maitan i 3 nätter sen drar vi till surin

åker hem den 17 maj

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack jrk jag är på banan igen.åker ner den 30 maj med qatar ska träffa den nya darlingen

vi börjar oå lebua i bkk aa 1000 spänn sen blir det maitan i 3 nätter sen drar vi till surin

åker hem den 17 maj

Gott att höra i från dig.

Hoppas det blir "nån träff" i sommar: Var rädd om dig och dina.

 

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack jrk jag är på banan igen.åker ner den 30 maj med qatar ska träffa den nya darlingen

vi börjar oå lebua i bkk aa 1000 spänn sen blir det maitan i 3 nätter sen drar vi till surin

åker hem den 17 maj

Du Clion du är såå.....bra .

 

Uggla gjorde en tolkning av min far i så mycket bättre.

 

Du måste vara förebilden,

Clion du är bäst men håll igen.

 

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack jrk jag är på banan igen.åker ner den 30 maj med qatar ska träffa den nya darlingen

vi börjar oå lebua i bkk aa 1000 spänn sen blir det maitan i 3 nätter sen drar vi till surin

åker hem den 17 maj

30 Maj till den 17 Maj, du smäller till med en 1:års resa direkt det låter bra det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du Clion du är såå.....bra .

 

Uggla gjorde en tolkning av min far i så mycket bättre.

 

Du måste vara förebilden,

Clion du är bäst men håll igen.

 

Mvh jrk

tack det var snält sagt

men hålla igen de vete fan om ja kan det är full fart framåt

en rolig grej

jag har gett exet min i phone numera har jag samsung

och jag är ju med i thai love link

i dag ringde exet och yla du är batterfly .öhh vad snackar du om pep jag

jag och surin darlingen har ju kontakt genom e mail och telefon

och tydligen ser hon hennes medelande ha ha ha

typ

Hello my darling

How are you? Thank you very much for your short mail. I love you mark mark and miss you so much. And love you only one too darling. You are in my mind and my heart all the time. I dont have who I have you only one. Darling we are one. And we lloking each other and in the future and forever we live in our life I hope so. You very good man for men. I only think that and dream of you always. But I think my dream is come ture in one day. I love you and miss you really.

Please take care

honest and cincere

honest and cincere

jinda

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

30 Maj till den 17 Maj, du smäller till med en 1:års resa direkt det låter bra det!

ha ha ha tur det är några nycktra på forumet ikväll

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

ha ha ha tur det är några nycktra på forumet ikväll

Så är inte fallet men läsa ett par rader går ju bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Promenerade förbi för ca halvtimmen sen... fast på baksidan för säkerhets skull!

 

Har dom börjat med nåt AW nu?

Nä det blir nog ingen AW nästa helg heller. Mitten på mars e det tydligen nu. Helt jävla talanglösa e dom tyvärr. Har ju bra käk där ändå men det är ju några kronor dyrare än AWn.

Link to comment
Dela på andra sajter

men hålla igen de vete fan om ja kan det är full fart framåt, jag har gett exet min i phone numera har jag samsung

 

Skönt att höra att du är på banan igen och allt blir bara bättre, en ny darling och en riktig telefon :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det blir nog ingen AW nästa helg heller. Mitten på mars e det tydligen nu. Helt jävla talanglösa e dom tyvärr. Har ju bra käk där ändå men det är ju några kronor dyrare än AWn.

Ska vi äta också?

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det blir nog ingen AW nästa helg heller. Mitten på mars e det tydligen nu. Helt jävla talanglösa e dom tyvärr. Har ju bra käk där ändå men det är ju några kronor dyrare än AWn.

 

haha, de va ju oväntat!

 

 

 

Det är inget tvång.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Rykten... rykten....

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det blir nog ingen AW nästa helg heller. Mitten på mars e det tydligen nu. Helt jävla talanglösa e dom tyvärr. Har ju bra käk där ändå men det är ju några kronor dyrare än AWn.

En finkrog som Whoopsi Daisy skall väl inte ha AW heller? Riktigt käk är det som gäller här och det passar det fina MPRfolket perfekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som några kanske har märkt, så har jag inte dykt upp ännu...

En mycket orolig medlem ringde och kollade, jag var tvungen att medela att jag uteblir från en av månadens största händelser i Göteborg, klar konkurrent till innomhus EM...

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang försöker logga in på mpr med sin iphone post-3606-1362158317,7_thumb.jpg Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Bibben svamlar om att jag kan lägga bilder på MPR med min iPhone... post-3080-1362158309,28_thumb.jpg Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va bibben e skäggig...slutspel på g?

Ha det så skoj//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...