Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg 16.30 fredag 1 Mars


L64

Recommended Posts

Tallviking
Blir det inte torrt i käften av att tugga på moralkakor hela dagarna???

Trevlig kväll//Hn

 

Smakar det inte illa att vara "spydig" i käften hela dagarna.. ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 141
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    21

  • Micke031

    12

  • leifen

    11

  • Herr Chang

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tror att det beror på sambucan :17:

 

Eller brist på öl/akohol-sinne ? :whistle:

Vid dåligt ölsinne blir man tjafsig.

Fanns inga tecken på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Smakar det inte illa att vara "spydig" i käften hela dagarna.. ?

 

 

Suck..tänk om moraltanten Tv någongång kunde låta bli att svara med en fråga.."when pigs can fly"

 

Svar: Inte det minsta, jag sköljer ner det med sambuca :giggle: ..

 

Sen vet vi ju att du är lite "stiff" och har svårt o se humor och ironi, så att du ser allt som spydigt är inte konstigt.

 

Nu låter jag den här tråden vara det den är tänk till o vara, vi kan väl fortsätta någon annanstans om du vill spotta ut fler av dom torra moralkakorna :)

Hej på dej//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Herr Chang försöker logga in på mpr med sin iphone attachicon.gif uploadfromtaptalk1362158315800.jpgSkickat från min LG-P990 via Tapatalk 2

ha ha ha ha

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Suck..tänk om moraltanten Tv någongång kunde låta bli att svara med en fråga.."when pigs can fly"

 

Svar: Inte det minsta, jag sköljer ner det med sambuca :giggle: ..

 

Sen vet vi ju att du är lite "stiff" och har svårt o se humor och ironi, så att du ser allt som spydigt är inte konstigt.

 

Nu låter jag den här tråden vara det den är tänk till o vara, vi kan väl fortsätta någon annanstans om du vill spotta ut fler av dom torra moralkakorna :)

Hej på dej//Lp

 

Och du kunde som vanligt inte låta bli med dina spydigheter..

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket trevligare att aktivt delta på MPR träffar, än att sitta hemma och kommentera.

 

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan..var är kostymen Bibben ??? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

 

Har ju skjorta iaf.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna träff ser ut att man missa något.

Hade det legat på Lördagen em..

Så hade jag kanske kunnat närvara.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

 

Då var det dags för en ny träff!

 
Denna gång har vi fått äran att ha träffen här ute på Hisingen, ön med Sveriges näst bästa fotbollslag och många kända ansikten som har bott här genom tiderna såsom tex Kurt Olsson och Clark Olofsson.
 
Träffen kommer att hållas på Whoopsi Daisy som har adress Wieselgrensplatsen 11.
 
 
 
Spårvagn och busshållplats är Wieselgrensplatsen
 
 
 
 
Ansvarig hövding för träffen är omarama och har ni några frågor så har han garanterat svar på detta!
 
Vi kör alltså 16.30 Thaitime så det spelar ingen roll om ni kommer 16 eller 18... bara ni dyker upp o svingar en bira eller två   :drunk:
 
För den kulturintresserade så kan vi hjälpa till med utflykter i närheten tex besök på Rambergsvallen där Hisingens stolthet spelar, Moské-besök eller provsitta Gula faran.Allt detta finns inom några minuters avstånd från träffen.
 
En liten hint här i tråden om ev deltagande är ju trevligt men inget måste.
 
Välkomna!
 

 

Så himla skönt skrivet Lamai!

 

Av bilderna att döma var det en hellyckad afton, så trist man inte kunde närvara den gången.

 

Men vad var det egentligen för berusningsmedel som cirkulerade.

 

post-6637-0-75093200-1362237586.jpg

 

post-6637-0-84907500-1362237596.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Denna träff ser ut att man missa något.

Hade det legat på Lördagen em..

Så hade jag kanske kunnat närvara.

Hälsar pigge01

 

Hej Pigge,

 

Preliminärt är det planerat en forumträff utomhus i Slottsskogen lördag 4 maj 14.00. Om inte vädret är för bedrövligt ;)

 

 

Hehe... det rör sig om en elektronisk cigarett. Man fyller på den med en blandning av nikotin och det som används på konserter och diskotek för att skapa rök. Torde vara ofarligt för omgivningen.

 

Får ej säljas i Sverige, däremot är det tillåtet att som privatperson köpa från Tyskland. Kan köpas på internet och skickas då till Sverige. Kostar 150 kronor för en "penna", och sen 50 kronor för en liten flaska nikotinblandning. Man laddar batteriet som används för att värma blandningen via USB.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Pigge,

 

Preliminärt är det planerat en forumträff utomhus i Slottsskogen lördag 4 maj 14.00. Om inte vädret är för bedrövligt :wink:

 

 

Hehe... det rör sig om en elektronisk cigarett. Man fyller på den med en blandning av nikotin och det som används på konserter och diskotek för att skapa rök. Torde vara ofarligt för omgivningen.

 

Får ej säljas i Sverige, däremot är det tillåtet att som privatperson köpa från Tyskland. Kan köpas på internet och skickas då till Sverige. Kostar 150 kronor för en "penna", och sen 50 kronor för en liten flaska nikotinblandning. Man laddar batteriet som används för att värma blandningen via USB.

 

Herr Chang har talat.

kostar 250 B i LOS och "på fyllning" 100 B för motsvarande 100 ciggaretter.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Pigge,

 

Preliminärt är det planerat en forumträff utomhus i Slottsskogen lördag 4 maj 14.00. Om inte vädret är för bedrövligt :wink:

 

 

Hehe... det rör sig om en elektronisk cigarett. Man fyller på den med en blandning av nikotin och det som används på konserter och diskotek för att skapa rök. Torde vara ofarligt för omgivningen.

 

Får ej säljas i Sverige, däremot är det tillåtet att som privatperson köpa från Tyskland. Kan köpas på internet och skickas då till Sverige. Kostar 150 kronor för en "penna", och sen 50 kronor för en liten flaska nikotinblandning. Man laddar batteriet som används för att värma blandningen via USB.

 

Herr Chang har talat.

Jag har sett dom säljas på IcaMaxi, så lagliga i Sverige borde dom vara.

Oavsett så är det "Fucking losers" som röker icon_puke_r.gif

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Pigge,

 

Preliminärt är det planerat en forumträff utomhus i Slottsskogen lördag 4 maj 14.00. Om inte vädret är för bedrövligt :wink:

 

 

Hehe... det rör sig om en elektronisk cigarett. Man fyller på den med en blandning av nikotin och det som används på konserter och diskotek för att skapa rök. Torde vara ofarligt för omgivningen.

 

Får ej säljas i Sverige, däremot är det tillåtet att som privatperson köpa från Tyskland. Kan köpas på internet och skickas då till Sverige. Kostar 150 kronor för en "penna", och sen 50 kronor för en liten flaska nikotinblandning. Man laddar batteriet som används för att värma blandningen via USB.

 

Herr Chang har talat.

Är det gott och uppfyller nikotinbehovet, eller är det en nödlösning när inget annat är möjligt på flygplan och krogen, typ...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
kostar 250 B i LOS och "på fyllning" 100 B för motsvarande 100 ciggaretter.

Vika affärer hittar man dom på?Är det sånna med nikotin? Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang
Är det gott och uppfyller nikotinbehovet, eller är det en nödlösning när inget annat är möjligt på flygplan och krogen, typ...

 

Särskilt gott är det inte, men uppfyller nikotinbehovet. Om man inte överdoserar... fyra eller fem bloss är tillräckligt för mig.

 

För mig ingen nödvändighet, men det finns ju dom som pga lukten inte får röka i sitt hem. Dvs, frugan och barnen inlägger veto... vad jag upplevt hittills är denna produkt helt luktfri.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...