Jump to content
IGNORERAD

Sveriges radio gräver djupt bland politiker!

kuai

Recommended Posts

Tänk om man vetat att kommun- eller Landstingspolitiker var idealjobbet för pension vid 50!

Se följande länk för politikern som hoppade av och bosatte sig på ett dykcenter. Helt enligt SKL-avtal.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=112&artikel=4703354

Är detta ett problem eller måste vi ha det såhär för att överhuvudtaget få någon att ställa upp som politiker?

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Dela på andra sajter

Mycket intressant. Jag hoppas att folk verkligen reagerar.

Själv höll jag på att bli lite sarkastisk och dra paraleller med andra politiska trådar i detta forum. Detta med att det är i princip tillåtet att göra vad som helst så länge man är folkvald.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Dela på andra sajter

Mycket intressant. Jag hoppas att folk verkligen reagerar.

Själv höll jag på att bli lite sarkastisk och dra paraleller med andra politiska trådar i detta forum. Detta med att det är i princip tillåtet att göra vad som helst så länge man är folkvald.

Tyvärr tror jag inte det. Svensken är rejält kuvad av dessa folkvalda och vågar inte säga ifrån.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

He he, vissa slutar aldrig att sko sig! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Sverige är i många fall inte bättre än andra koruppta länder där politiker skor sig själva, det är bara det att fasaden är lite mer välputsad i Sverige!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...