Jump to content
IGNORERAD

MPRs nästa One night in Nana tour.


Maitan

Recommended Posts

Skulle ju passa som en bra "avslutning" på mitt gamla liv. Jag kommer ner 2:a Nov och har tänkt kröka å göka i en veckas tid ungefär då jag fyller år å lite i början på Nov... Sen måndag 12:e nov tänkte jag börja äta sunt, dricka endast vatten 6 dar i veckan (1 dag kan man väl få dricka grogg) , träna och gå ner dom där förbannade 13-14 kilona jag väger för mycket.

Ska suga lite på denna karamell...

Passar perfekt den 10 - 11 nov sedan det sunda livet.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    18

  • Towe

    5

  • ragson

    3

  • JomtienThomas

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nästa resa blir av den 10 - 11/11, så det finns tid att fundera på om man vill hänga på en trevlig tour.

Minibussen eller bussarna kommer att gå från Maitans Guesthouse Jomtien klockan 08,00 den 10e

och hem till Jomtien klockan 16,00 den 11e från Nana Hotellet i BKK. Så finns det några som är intresserade

bara att boka upp sig på denna tråd, transporten kostar 600bht t.o.r sen är det upp till var och en var

de vill bo i BKK.

Mvh Maitan.

Gött att se att det fortfarande arrangeras med fiskeresor, så som nämns på gamla hemsidan, kanske bara det att fiskevattnen har ändrats lite efter reseledarns personliga behov och smak :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött att se att det fortfarande arrangeras med fiskeresor, så som nämns på gamla hemsidan, kanske bara det att fiskevattnen har ändrats lite efter reseledarns personliga behov och smak :)

Hahahahaha ja du Tomurdoc denna resa var ett önskemål av gästerna, vad som gäller fisketurer så finns det inget större intresse för detta nu. När det tas upp

säger gästerna att det ej finns någon större fisk att få i denna bukt...så ja försöker lyssna vad de säger alla har vi behov säkert du med.Om du sedan

menar reseledarns (Maitan) behov så är de mycket större och läggs ej ut på detta forum.

Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahahaha ja du Tomurdoc denna resa var ett önskemål av gästerna, vad som gäller fisketurer så finns det inget större intresse för detta nu. När det tas upp

säger gästerna att det ej finns någon större fisk att få i denna bukt...så ja försöker lyssna vad de säger alla har vi behov säkert du med.Om du sedan

menar reseledarns (Maitan) behov så är de mycket större och läggs ej ut på detta forum.

Mvh Maitan.

Ähhh fiskeresa som fiskeresa :thumbsup:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick forbi idag och kollade..dom star pa trottoaren och hoppar jamfota och hoppas bussen landar snart!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick forbi idag och kollade..dom star pa trottoaren och hoppar jamfota och hoppas bussen landar snart!

Hahahahahahahahah det där låter härligt, men kan förstå det har dykt upp tre damer i Jomtien efter våran Nana Tour.Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Va fan ska man på Nana? Det vart ju intressant på 70-talet.- .Call me daddy :crazy:

stämmer allt till viss del, men va är intressant på 2010-talet då? hemma i soffan med en grogg i ena näven å tv-dosan i andra eller? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

JomtienThomas

Va fan ska man på Nana? Det vart ju intressant på 70-talet.- .Call me daddy :crazy:

Lev kvar i 70-talet du, men saker förändras med tiden, så även Nana.

Vi som var med vet att vi hade skoj, även om det var 2012 :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan ska man på Nana? Det vart ju intressant på 70-talet.- .Call me daddy :crazy:

Kan du inte skicka en timemachine, likt tillbaka till framtiden, sa kan ju de som va for unga pa 70 talet fa lite utbildning i vad som ar skoj...en tilltalande tanke faktiskt! :thumbsup:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan ska man på Nana? Det vart ju intressant på 70-talet.- .Call me daddy :crazy:

Nu är det så att bussen stannar på Nana, sen är det upp till var och en var de vill gå bio,teater, eller ta en promenad i parken vad vet ja.

Men bussen går hemmåt 16,00 dagen efter.

Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan ska man på Nana? Det vart ju intressant på 70-talet.- .Call me daddy :crazy:

Kul att det alltid finns kvar såna "det var bättre förr" folk. Ju förr desto bättre?

Varför leva i gamla minnen när man kan tillverka nya?? :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den stora frågan verkar vara om det är "One night in Nana tour" eller "One night stand in Nana tour" ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

JomtienThomas

Den stora frågan verkar vara om det är "One night in Nana tour" eller "One night stand in Nana tour" :wink:

Herr Chang har talat.

Det är nog upp till var och en vad man har för intressen. Det är ju egentligen en "Two day Nana Tour".

Men det kommer ju en natt emellan som kan strula till det för en del. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Lyfter tråden nu ser listan ut så här...

MAITAN.

PETTERI.

THOMAS.

LENNART.

BUTA.

ROLAND

BOSSE + PATRIK är med bussen på hemresan den 11/11 klockan 16,00.

är det någon mer som är intresserad så PMa mig eller skriv i tråden.

Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyfter tråden nu ser listan ut så här...

MAITAN.

PETTERI.

THOMAS.

LENNART.

BUTA.

ROLAND

BOSSE + PATRIK är med bussen på hemresan den 11/11 klockan 16,00.

är det någon mer som är intresserad så PMa mig eller skriv i tråden.

Mvh Maitan.

Är det tankar på denna utfärd som ligger bakom den senaste avstängningen månne.

"Surin P3 avstängd i flera dagar för orena tankar."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill och vill????

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill och vill? ???

Jag vill men ska jobba.

Det blir flera gånger, helt säkert. :thumbsup:

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill men ska jobba.

Det blir flera gånger, helt säkert. :thumbsup:

Satsa på en tur 2-5 januari, då är jag där och vänta på er :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Satsa på en tur 2-5 januari, då är jag där och vänta på er :)

Då kan även jag åka med

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...