Jump to content
IGNORERAD

Liten förträff i Slottskogen Lördag 4 Augusti


Micke031

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    18

  • Avregistrerad clion

    17

  • hamnoi

    8

  • Towe

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Styrelsemötet är avslutat och Clion plockar fram fläsksvålarna

EAA_7735.jpg

Lamai och Krögarn försöker få fart på grillen

EAA_7744.jpg

Efter ett antal Kongo öl...

EAA_7740.jpg

Så försöker han flörta med Clion

EAA_7752.jpg

Snömannen alias Bajamaja ansluter

EAA_7738.jpg

Och efter en stund hans söta filipintjej

EAA_7750.jpg

Även Hamnoi hade hittat till en forumträff, trevligt att träffas en stund.

EAA_7736.jpg

Snömannen försöker hålla tal

EAA_7743.jpg

Men det uppskattas inte av alla

EAA_7742.jpg

Han övertygar då hellre Krögarn att Android telefoner är mycket bättre

EAA_7745.jpg

Kongo försöker räkna ut hur många öl han druckit hitills men får inte ihop det riktigt

EAA_7751.jpg

Rolig bild den första .Hamnoi ser rolig ut i fejset.Va e de här för stollar.Clirre käkar fläsk svål.Sen den sista bilden :y2::giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hönö/Öckerö??/Hn

Jag vill ha kungen i blåsväder som avatar :thumbsup::14:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Förfest? jaha när var hur :crazy:

Förfesten startar på Fredag. :17::party1: jag hämtar dig på centralen och kör ut dig till Nya varvet.så du kommer rätt,Du har väll hyrt rum där om jag inte är ute och cyklar Sen runt 17.00-18.00 är det bara och lyssna efter flabben så hittar du stollarna .

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Rolig bild den första .Hamnoi ser rolig ut i fejset.Va e de här för stollar.Clirre käkar fläsk svål.Sen den sista bilden :y2::giggle:

Va skönt att vi får repris på bilderna hela tiden ifall vi glömt dem från inlägget före :crazy::14::3::ahh::nyam::not_i::nono::_russian:

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förfesten startar på Fredag. :17::party1: jag hämtar dig på centralen och kör ut dig till Nya varvet.så du kommer rätt,Du har väll hyrt rum där om jag inte är ute och cyklar Sen runt 17.00-18.00 är det bara och lyssna efter flabben så hittar du stollarna .

Var e filmen clirre? ...

Ang bilden: Så har jag försökt och odla något som liknar skägg sedan i påskas, nu liknar jag mest ett krusbär men jag gillar att "klia mig i skägget" .

Det får mig nästan att se lika intelligent ut som er andra :crazy: .

Var kul o träffa dig och dom andra gubbarna...lamai är ju en skön lirare i egen division :giggle: och ölkongo hade inte tunghäfta ivf /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Den har tydligen bli vigt censurerad :ahh: Den är tagen med åtanke att ses i sidoläget i soffan i går kväll :crazy:

http://youtu.be/rDGTyojCRHk

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Den har tydligen bli vigt censurerad :ahh: Den är tagen med åtanke att ses i sidoläget i soffan i går kväll :crazy:

Rolig film :thumbsup:

Men nästa gång kan du väl sitta upp när du filmar :crazy::14::13::17::24:

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Var e filmen clirre? ...

Ang bilden: Så har jag försökt och odla något som liknar skägg sedan i påskas, nu liknar jag mest ett krusbär men jag gillar att "klia mig i skägget" .

Det får mig nästan att se lika intelligent ut som er andra :crazy: .

Var kul o träffa dig och dom andra gubbarna...lamai är ju en skön lirare i egen division :giggle: och ölkongo hade inte tunghäfta ivf /Hn

Jag är mer orolig över vad du dricker, pepsi är fan inte manligt :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är mer orolig över vad du dricker, pepsi är fan inte manligt :crazy:

Behöver inte sprit för att umgås..manligt så det förslår :P men visst fan hade det varit roligare med några kalla/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Behöver inte sprit för att umgås..manligt så det förslår :P men visst fan hade det varit roligare med några kalla/Hn

Nu tänkte jag ju inte på sprit i första hand, gillar bara inte pepsi :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tänkte jag ju inte på sprit i första hand, gillar bara inte pepsi :P

Ok, föredrar oxå cola men den var slut så då funkar det med pepsi. Varför kommer inte du nästa helg??

Hade varit kul o träffa dig o din parter svampmeister :) /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ok, föredrar oxå cola men den var slut så då funkar det med pepsi. Varför kommer inte du nästa helg??

Hade varit kul o träffa dig o din parter svampmeister :) /Hn

Ska förhoppningsvis jobba då, måste ha ihop pengar till både höst och vinterresa och då får det sociala livet stryka på foten tyvärr :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska förhoppningsvis jobba då,

måste ha ihop pengar till både höst och vinterresa och då får det sociala livet stryka på foten tyvärr :)

Ähhh börja baka snus så har du både resa och socialt utan mer jobb :wink: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska förhoppningsvis jobba då, måste ha ihop pengar till både höst och vinterresa och då får det sociala livet stryka på foten tyvärr :)

AHHHH gör som jag skit i resan ,lägg dom sista kulorna på forumträffar

just inhandlat 2 förstaklass biljetter med tåg till uppsala t o r av de facila priset av 148 kr totalt

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

ja jag hojtar till Clion om hajkaj med polare inte har möjlighet att hämta upp mig, men jag ringer dig från tåget

Link to comment
Dela på andra sajter

AHHHH gör som jag skit i resan ,lägg dom sista kulorna på forumträffar

just inhandlat 2 förstaklass biljetter med tåg till uppsala t o r av de facila priset av 148 kr totalt

Fantasktikst sam sip sam, men västgötaträffen är faktiskt i Göteborg. Eller hade du tänkt vara otrogen? :)

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fantasktikst sam sip sam, men västgötaträffen är faktiskt i Göteborg. Eller hade du tänkt vara otrogen? :)

/Siamkap

Det är visst en Träff i Uppsala Den vill han säkert gå på festprissen ha ha

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Väldigt trevligt att se att ni besökte Golfen Hönö i lördags ,hoppas ni hade en trevlig kväll och kommer tillbaka.

Säg till nästa gång så fixar vi MPR priser i baren.

Kongo har jag träffat förr när han körde mjölk, men har inget minne av att jag träffat han i lördags då jag var ledig och var på fel sida baren.En väldigt snäll kille som jag hoppas det har gått bra för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fantasktikst sam sip sam, men västgötaträffen är faktiskt i Göteborg. Eller hade du tänkt vara otrogen? :)

/Siamkap

Jag kommer , var bland dom första att anmäla mig gör ett pitstop i Örebro på fredag fortsätter till götet på lördag ,bokat rum på nya varvet

Link to comment
Dela på andra sajter

Kongo har jag träffat förr när han körde mjölk, men har inget minne av att jag träffat han i lördags då jag var ledig och var på fel sida baren.En väldigt snäll kille som jag hoppas det har gått bra för.

Tror inte att Kongo har så mycket minne av vem han träffade i Lördags heller :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tror inte att Kongo har så mycket minne av vem han träffade i Lördags heller :17:

:ahh::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Väldigt trevligt att se att ni besökte Golfen Hönö i lördags ,hoppas ni hade en trevlig kväll och kommer tillbaka.

Säg till nästa gång så fixar vi MPR priser i baren.

Kongo har jag träffat förr när han körde mjölk, men har inget minne av att jag träffat han i lördags då jag var ledig och var på fel sida baren.En väldigt snäll kille som jag hoppas det har gått bra för.

Får hoppas att min kära arbetskamrat Christin har lämnat in bricka nummer 74 i utbyte mot min jacka idag :bag:

MPR-priser är memorerat!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Får hoppas att min kära arbetskamrat Christin har lämnat in bricka nummer 74 i utbyte mot min jacka idag :bag:

MPR-priser är memorerat!

Ha ha så kan det bli, det hängde rätt många jackor kvar sen i lördags.

Men jag visade tråden för en anställd som jobbade i lördags och han kom ihåg er och sa att ni varit väldigt trevliga .

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha så kan det bli, det hängde rätt många jackor kvar sen i lördags.

Men jag visade tråden för en anställd som jobbade i lördags och han kom ihåg er och sa att ni varit väldigt trevliga .

Möcke mysko för mig veterligen var det bara jag där från MPR-gubbsen men jag kan absolut ha missat nån :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...