Jump to content
IGNORERAD

MPR träff Uppsala 25 augusti 14.00

Kjell

Recommended Posts

Vad har det varit där förut?

Mvh

Amja

Bayerska bryggeriet låg där för länge sedan, men när dom byggde nya stadsbibloteket på den tomten så tror jag Baren Baren har legat där hela tiden.

Därmeot är det någon restaurang ner mot dragabrunnsgatan som bytt inriktning ofta

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

• Svar 724
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Kjell

89

• husse

69

• Sam sip sam

58

• Towe

47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Bayerska bryggeriet låg där för länge sedan, men när dom byggde nya stadsbibloteket på den tomten så tror jag Baren Baren har legat där hela tiden.

Därmeot är det någon restaurang ner mot dragabrunnsgatan som bytt inriktning ofta

Ok!

Vet iaf var den ligger nu!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Skulle vi inte träffas på Katalin lite tidigare för knåpa ihop en rad ? Typ 12 - 13 så där

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Dålig stadskarta, men dom viktigaste placen inritade

post-5552-0-08376900-1345060917_thumb.jp

post-5552-0-08376900-1345060917_thumb.jp

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Skulle vi inte träffas på Katalin lite tidigare för knåpa ihop en rad ? Typ 12 - 13 så där

Jodå, 12,20 på centralen för att hämta upp tokholmståget, sen till Katalin

Dela på andra sajter

Katalin öppnar 13.00 på lördagar. Var och pratade med dem igår och det kan också vara ett alternativ mot Baren-baren. Katalin ligger i direkt anslutning till tåg centralen och 2 min max promenad från marknaden som har nämnds. De har dock inte någon TV som kan visa V75 direkt men det går att lösa att jag tar med mig min lilla bärbara och kopplar upp mig. Då gäller det att det inte är mer än några pers som känner sig intresserade att titta på. Utanför finns en jätte ute- servering där alla får plats utan bekymmer.

Vad tycker ni som vet var ställena finns om dessa 2 alternativ?

Dela på andra sajter

Katalin är ju stort och ändå rätt mysigt ställe

+ för stor uteservering :beach: och ett stort ölsortiment :8:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Fast båda är helt ok, för min del spelar stället ingen roll

Med alla goa MPR :are så har platsen ingen betydelse , då man har så trevligt sällskap :thumbsup:

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

Vi får höra vad husse tycker när han kommit hem från gammel mopparnas möte i Borlänge.Hur som helst så är det väl lugnast att uppsamlingen sker vid tåg och buss centralen för vi vill väl inte ha en massa MPR,are som virrar runt utan tillsyn på Uppsalas gator och torg. :crazy:

Hur många av ER vill vara med på en 50-lapp att göra ett V75 system?.

Lägg in ett JA eller NEJ så vet travexperterna hur mycket de har att förfoga över..

Dela på andra sajter

Ja!

Dela på andra sajter

Ja x 2 och röstar på stället närmast station.

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Dela på andra sajter

ja självklart ska man vara med och vinna pengar oxxå. 50 riksdaler från mig.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

jag skulle vilja ha en andra andel oxxå. totalsumma på mig 100 kr

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...