Jump to content
IGNORERAD

MPR träff Uppsala 25 augusti 14.00


Kjell

Recommended Posts

Kenneth4618

Den ende av Uppsalamaffian som är ute är ju i Stockholm och gör guldaffärer

Det värsta mc gäng vi har nu för tiden är Husse and the skinnknutters

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 724
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kjell

    89

  • husse

    69

  • Sam sip sam

    58

  • Towe

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Den ende av Uppsalamaffian som är ute är ju i Stockholm och gör guldaffärer

Det värsta mc gäng vi har nu för tiden är Husse and the skinnknutters

Nåja vi har ju storebror HA också, men dom är väldigt osynliga i stan

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Den ende av Uppsalamaffian som är ute är ju i Stockholm och gör guldaffärer

Det värsta mc gäng vi har nu för tiden är Husse and the skinnknutters

Usch då, bara det inte blir någon mc uppgörelse ifall Odin anländer på moppen och kommer och inkräktar på Husse´s revir

Link to comment
Dela på andra sajter

kanske, ska kolla med jobbet så man inte får Bonus pass just den dagen.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev det nåt galet vid kopiering/uppdatering. Tar en fika och lugnar ned mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi träffas ca 14.00 vid centralstationen för vidare gångfärd in i Uppsala.De som vill vara med att klura på V75 på plats är välkomna redan vid 13.00 tiden.Mer info kommer löpande ...

Deltagare:

Kjell

lynn+husse

Knasen

Kenneth4618

Towe

Thongniam

Jonasn+ sällskap

Kanske kommer:

Odin

Gorocco

Amja

SWEDEMAN

Vaxet

HajKaj

Hemliga gäster:

S

Link to comment
Dela på andra sajter

awLåter pefekt

Ursäkta ovanstående. Försökte skriva från en läsplatta.

Undrar över 2 saker.

1/ får jag inte ens stå i listan under kanske kommer

2/ är det ett gemensamt spel som gäller

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter intressant men får se hur Lillkrabbans mage och humör är vid den tiden.

Växer maggen? :thumbsup: LillGorockos på g,ee?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi träffas ca 14.00 vid centralstationen för vidare gångfärd in i Uppsala.De som vill vara med att klura på V75 på plats är välkomna redan vid 13.00 tiden.Mer info kommer löpande ...

Deltagare:

Kjell

lynn+husse

Knasen

Kenneth4618

Towe

Thongniam

Jonasn+ sällskap

Kanske kommer:

Odin

Gorocco

Amja

SWEDEMAN

Vaxet

HajKaj

Boh Rang

Hemliga gäster:

S

Edit: lagt in Boh Rang

Ändrades av husse

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta ovanstående. Försökte skriva från en läsplatta.

Undrar över 2 saker.

1/ får jag inte ens stå i listan under kanske kommer

2/ är det ett gemensamt spel som gäller

Fixat, måste ha ramlat bort någonstans, men du är jättevälkommen.

Ang spelet så är det frivilligt, men det brukar vara roligast om vi har en gemensam rad, men vet att många även har egen rad

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Om vi träffas tidigare för genomgång av kusar så finns det ju Katalin om vädret är fint

eller i G.a Staitonshuset och då har medföljade damer nära till Chatuchak Weekend Market

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi träffas tidigare för genomgång av kusar så finns det ju Katalin om vädret är fint

eller i G.a Staitonshuset och då har medföljade damer nära till Chatuchak Weekend Market

Perfekt förslag, Katalin är en bra grundpelare, och nära till både station och Chatuchak Weekend Market

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp..håller med de 2 ovanstående talarna. Katalin och Stationen ligger perfekt till för de som önskar shoppa på marknaden. Räknar dock med att Towe håller oss sällskap med sin trevlighet så slipper man bara sitta med Oldtimers :y2:

Tackar för uppdateringen, husse :thumbsup:

De som önskar vara med på V75 spelet kan väl meddela oss här så lägger vi upp systemet efter insats storlek. En 50-lapp per person blir nog bra. :thumbsup:

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi träffas ca 14.00 vid centralstationen för vidare gångfärd in i Uppsala.De som vill vara med att klura på V75 på plats är välkomna redan vid 13.00 tiden.Mer info kommer löpande ...

Deltagare:

Kjell

lynn+husse

Knasen

Kenneth4618

Towe

Thongniam

Jonasn+ sällskap

Kanske kommer:

Odin

Gorocco

Amja

SWEDEMAN

Vaxet

HajKaj

Boh Rang

Sudden + kompis

Offe

Hemliga gäster:

S

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Rånrisken ha ha ,Uppsalamaffian så bäst att ta taxi

Uppsala maffian kör Taxi o även svart taxi

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Vid Stadshuset finns P Vet ej pris men U--a är dyrt Finns även bra P vid Österplan bra avst. till Katlin 5 till 10 m

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppsala maffian kör Taxi o även svart taxi

Offe

Visste inte ens att det fanns Uppsala maffia längre. Trodde de åkte fast för många år sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixat, måste ha ramlat bort någonstans, men du är jättevälkommen.

Ang spelet så är det frivilligt, men det brukar vara roligast om vi har en gemensam rad, men vet att många även har egen rad

Tackar och bugar. Är gärna med på en rad om jag kan komma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi träffas tidigare för genomgång av kusar så finns det ju Katalin om vädret är fint

eller i G.a Staitonshuset och då har medföljade damer nära till Chatuchak Weekend Market

Chatuchak Weekend Market???? Har bott i Uppsala nästan hela mitt liv men aldrig hört om denna. Vad är det, butik eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Chatuchak Weekend Market? ??? Har bott i Uppsala nästan hela mitt liv men aldrig hört om denna. Vad är det, butik eller?

Vaksalatorg har en loppismarknad på lördagar, som har en massa olika namn, det här är ett av dom.

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaksalatorg har en loppismarknad på lördagar, som har en massa olika namn, det här är ett av dom.

Har aldrig hört det namnet. Men lördagsmarknaden har man ju varit på ett antal ggr. Tack för upplysningen

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Uppsala maffian kör Taxi o även svart taxi

Offe

Kanske bäst jag tar trucken

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att Katalin känns luftigare å med större chans att sitta fler tillsammans.Dessutom är det närmare för de tjejer som vill kolla in marknaden. Skall själv ta mig en titt och se om man hittar något mat nyttigt.

Tänker kolla i morgon med Allstar om de sänder travet. Kan inte komma på någon annan pub/krog som ev sänder travet.

När vi vet mer om antal deltagare så kan jag fixa en bordsbeställning.Finns en massa rätter att välja mellan för den hungrige.

Åker in till trevliga staden Uppsala i morgon fredag och med 100% sannolikhet så tager jag mig ett par bira på stationen framåt 13 -tiden. Är du i närheten så finns det pilsner till dig också :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...