Baa Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Onödigt tjafs som har uppförstorats och det beklagar jag. Gällande Katalin som är ett trevligt ställe var mitt favorit ställe till att börja med trots att jag aldrig sett en enda TV apparat där. Katalin är för övrigt INGEN sportbar på något sätt. Pratade för säkerhets skull med Katalins ex man som jobbar i baren och han påstod att ägarinnan Katalin själv förbjudit alla TV apparater i alla lokaler.Skall man se på TV så får man göra det hemma vare sig man är personal eller gäst. Efter ha kollat med Vaxet och Kenneth om min nya ide och i samförstånd med dem fått ok för ändringen.Övervägande delen av MPR,arna kommer inte se travet. För de resande ligger Katalin i samma kvarter som SJ och långfärds bussarna. SMHI lovar regn och då blir det bra att sitta under de stora markiserna på Katalin Vi kommer alltså nu att hålla oss på trevliga Katalin hela tiden. De som vill se travet inkl undertecknad går några meter till Raddison Blue hotell där det finns barbord och en 40 tummare som vi kan kolla in travet på.Jag stämmer av med Jenny på hotellet om några timmar och bokar upp bordet och enligt henne är det inga problem. Jag föreslår att vi träffas som tänkt,antingen på Katalin kl 13.00 när de öppnar eller kommer tidigare till Restaurang stationen för ett hejsan svejsan .Jag finns där för uppsamling. Trav experterna gör sitt jobb och sköter insamling av insatserna och sköter inlämning och utlämning av V75 kupongerna. Kjell Så där ja, bättre sent än aldrig, Synd att missa alla begivenheter i år men om g-d vill och hälsan är god finns det planer på Sverige nästa sommar och ddå... Ha en trevlig dag alla MPR gubbs med käringar! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Så där ja, bättre sent än aldrig, Synd att missa alla begivenheter i år men om g-d vill och hälsan är god finns det planer på Sverige nästa sommar och ddå... Ha en trevlig dag alla MPR gubbs med käringar! Kompromisser bruka aldrig bli så bra men nu håller vi trots allt ihop gruppen och slipper jaga vidare senare på kvällen.Från Katalin är dessutom bara ett långt stenkast till marknaden för de damer och herrar som vill se vad den har att erbjuda. Tack BAA och hoppas du har möjlighet att närvara vid någon av BKK träffarna senare i höst Ändrades Augusti 23, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Efter ha kollat med Vaxet och Kenneth om min nya ide och i samförstånd med dem fått ok för ändringen.Övervägande delen av MPR,arna kommer inte se travet. För de resande ligger Katalin i samma kvarter som SJ och långfärds bussarna. SMHI lovar regn och då blir det bra att sitta under de stora markiserna på Katalin Vi kommer alltså nu att hålla oss på trevliga Katalin hela tiden. De som vill se travet inkl undertecknad går några meter till Raddison Blue hotell där det finns barbord och en 40 tummare som vi kan kolla in travet på.Jag stämmer av med Jenny på hotellet om några timmar och bokar upp bordet och enligt henne är det inga problem. Då kommer alltså Vaxet. ::: Radison Blu har bra Pina Colada - de ve ja... ::: Katalin - nära till oss. Bra! ::: Station - god mat. ::: Spännande! Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Onödigt tjafs som har uppförstorats och det beklagar jag. Gällande Katalin som är ett trevligt ställe och var mitt favorit ställe till att börja med trots att jag aldrig sett en enda TV apparat där. Katalin är för övrigt INGEN sportbar på något sätt. Pratade för säkerhets skull med Katalins ex man som jobbar i baren och han påstod att ägarinnan Katalin själv förbjudit alla TV apparater i alla lokaler.Skall man se på TV så får man göra det hemma vare sig man är personal eller gäst. Efter ha kollat med Vaxet och Kenneth om min nya ide och i samförstånd med dem fått ok för ändringen.Övervägande delen av MPR,arna kommer inte se travet. För de resande ligger Katalin i samma kvarter som SJ och långfärds bussarna. SMHI lovar regn och då blir det bra att sitta under de stora markiserna på Katalin Vi kommer alltså nu att hålla oss på trevliga Katalin hela tiden. De som vill se travet inkl undertecknad går några meter till Raddison Blue hotell där det finns barbord och en 40 tummare som vi kan kolla in travet på.Jag stämmer av med Jenny på hotellet om några timmar och bokar upp bordet och enligt henne är det inga problem. Jag föreslår att vi träffas som tänkt,antingen på Katalin kl 13.00 när de öppnar eller kommer tidigare till Restaurang stationen för ett hejsan svejsan .Jag finns där för uppsamling. Trav experterna gör sitt jobb och sköter insamling av insatserna och sköter inlämning och utlämning av V75 kupongerna. Kjell Skitbra, det här ska bli kul, äntligen har du fixat det du skulle gjort för 3 veckor sedan, men nu får vi se nya hotellet också. bra Synd att det måste till några hårda ord innan det händer nåt, men ok nu kör vi så de ryker Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Skitbra, det här ska bli kul, äntligen har du fixat det du skulle gjort för 3 veckor sedan, men nu får vi se nya hotellet också. bra Synd att det måste till några hårda ord innan det händer nåt, men ok nu kör vi så de ryker Suck!!!!!!! Ändrades Augusti 23, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Tack BAA och hoppas du har möjlighet att närvara vid någon av BKK träffarna senare i höst Nu blir det OT i eran tråd,men i alla fall. Atom och jag har gjort den överenskommelsen att jag skippar BKK träffarna och han håller sig borta från Issan av den enkl anledningen att det skulle ju kunna hända att vi gillar varandra IRL och då blir det slut på tjafset till många medlemmars stora förtret, inte minst vårt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Nu blir det OT i eran tråd,men i alla fall. Atom och jag har gjort den överenskommelsen att jag skippar BKK träffarna och han håller sig borta från Issan av den enkl anledningen att det skulle ju kunna hända att vi gillar varandra IRL och då blir det slut på tjafset till många medlemmars stora förtret, inte minst vårt! Får du väl träffa Atom kommer du varsebli,möjligen till din stora förvåning att det är en förbaskad trevlig man så jag rekommenderar dig a det snarast kolla buss tider till BKK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Pratar med Katalin och förvarnar trots allt, att vi kommer ett större sällskap. Även om de har uttryckt att det inte behövs så känns det som bäst allafall.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Bra att det ordnade sig Det blir säkert trevligt för er och jag tror detta lilla gnabb kommer vara glömt efter ett par kalla Tyvärr kan jag ju inte delta då det blivit alldeles för lite jobb för mig under sommarn och jag är iprincip tvungen att ta det som erbjuds för att finansiera mina resor i höst och vinter. Nu blev det ju iaf Göteborgsträff för mig, men missar tyvärr den på hemmaplan och med facit redan på förhand är det nog lika bra att jag fick jobba i helgen, räcker gott med att skämma ut sig en gång per månad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 räcker gott med att skämma ut sig en gång per månad Gäller det i Thailand också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Gäller det i Thailand också? Eftersom det är semester så räknas hela perioden som en gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bua Yai Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Tjusigt Kjell. Det här ordnade sig ju till slut på ett mycket bra sätt! Nu är det bara att hoppas på bra uteserveringsväder. Kul! Kenneth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Var finns det lammkött? För jag gillar det... Skojar bara. Vi ses på lördag. Mvh Magrood Där jag är har du lammkött 555 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Bra att det ordnade sig Det blir säkert trevligt för er och jag tror detta lilla gnabb kommer vara glömt efter ett par kalla Tyvärr kan jag ju inte delta då det blivit alldeles för lite jobb för mig under sommarn och jag är iprincip tvungen att ta det som erbjuds för att finansiera mina resor i höst och vinter. Nu blev det ju iaf Göteborgsträff för mig, men missar tyvärr den på hemmaplan och med facit redan på förhand är det nog lika bra att jag fick jobba i helgen, räcker gott med att skämma ut sig en gång per månad Knasen, det ska möcke mera till, innan man skämmer ut sig på den här kusten. Du fick ju inte ens gult kort - för klädseln. Kan det bli mer tolerant? Ändrades Augusti 23, 2012 av lenno Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Där jag är har du lammkött 555 555 555... 555... Mållös... Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Om vi träffas tidigare för genomgång av kusar så finns det ju Katalin om vädret är fint eller i G.a Staitonshuset och då har medföljade damer nära till Chatuchak Weekend Market Har detta med torget fallit bort eller finns någon som följer tjejerna dit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Anmälda till V75 systemet ännu så länge.. Kjell x 2 kenneth4618 Lynn husse Towe Sam Sip Sam Swedeman Jonasn x 2 HajKaj x 2 Boh Rang knifetown (33:an lägger ut åt honom) offe1609 Amja, Kongo24 x 2 Bua Yai Nicholas x 2 Gorocco (vi hörs på luren, eller om du skickar med odin) Björn Roffe BigBoss Fantasy x 2 optoboss + Hemliga gäster som anmält att dom vill vara med & spela = 28 insattser a 50;-= 1400;- att spela för 2800 rader som det ser ut just nu Har fixat ett gäng travprogram och travbongar idag så vi kan kladda ner lite ideer om spelet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Har detta med torget fallit bort eller finns någon som följer tjejerna dit? Dit hittar dom själva, frugan är ju med “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Där jag är har du lammkött 555 555 555... 555... Mållös... Mvh Magrood Jojo, om 33:an är lammkött då är jag max en liten kyckling. VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 fan vad pengar vi ska vinna eller hur? Så drar vi alla till Thailand på söndag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 name='lynn' timestamp='1345727708' post='550854'] Har detta med torget fallit bort eller finns någon som följer tjejerna dit? Dit hittar dom själva, frugan är ju med Det är ju bara runt hörnet, sen rakt fram förbi Forsmark 4, sen är dom framme omvänt på tebakavägen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Finns Thaishopen i hörnet Vaksalagatan-Väderkvarnsgatan kvar? Skulle behöva fylla på förråden lite när jag är i närheten. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Finns Thaishopen i hörnet Vaksalagatan-Väderkvarnsgatan kvar? Skulle behöva fylla på förråden lite när jag är i närheten. Mvh Amja Jäpp den finns kvar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Finns Thaishopen i hörnet Vaksalagatan-Väderkvarnsgatan kvar? Skulle behöva fylla på förråden lite när jag är i närheten. Mvh Amja Jäpp den finns kvar Dit vågar man sig ju knappt in, ägarinna ser ju ut som hon är helt vansinning på varenda kund. Ps: begär du ett kvitto så får du antagligen en smäll på käften, och att betala med kort, nänänä, det går inte. Undrar varför??? VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Dit vågar man sig ju knappt in, ägarinna ser ju ut som hon är helt vansinning på varenda kund. Ps: begär du ett kvitto så får du antagligen en smäll på käften, och att betala med kort, nänänä, det går inte. Undrar varför? ?? Har du nåt bättre förslag i närheten? Kvitto är väl skitsamma-man får ju inge nere i LoS heller! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts