Kjell Inlagd Augusti 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Ingen som funderat på Pitcher's, bra mat och stort ölsortiment Det är ute serveringen som saknas samt att det alltid sett väldigt ödsligt ut. Man får intrycket att det är igenbommat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 (ändrad) Det är ute serveringen som saknas samt att det alltid sett väldigt ödsligt ut. Man får intrycket att det är igenbommat Hade uteservering sist jag var där och käkade en räkmacka öppnar 13:00 Fast den bästa uteserveringen har Katalin av dessa 3 Ändrades Augusti 19, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 555 Verkar vara många som känner Putte, han är egentligen värd en egen tråd kommer ihåg när han jobbade här i Örebro som vaktchef på Greven. En kväll vart det stort slagsmål utanför krogen, som inte ville sluta, Putte hämtade brandslangen och spolade antagonisterna tills polisen kom Vi satt förra året och pratade minnen på Visby fängelse han är hård men rättvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 555 Verkar vara många som känner Putte, han är egentligen värd en egen tråd kommer ihåg när han jobbade här i Örebro som vaktchef på Greven. En kväll vart det stort slagsmål utanför krogen, som inte ville sluta, Putte hämtade brandslangen och spolade antagonisterna tills polisen kom Vi satt förra året och pratade minnen på Visby fängelse han är hård men rättvis En skön kille, har hjälp honom till och från i många år “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Maten har aldrig varit BB´s paradnummer Har fått några PM som inte direkt hyllar Baren-Baren just för klientelet som brukar vistas där. Vet inte om det har ändrats men förr var det väl ganska överförfriskade människor där. Min tanke dock är att vi kommer i så god tid att de personerna inte hunnit ut än. Annars tycker jag nog att Katalin är ett bra ställe och har en otroligt schysst ute servering med goda span möjligheter för den som så vill och som absolut inte finns på B.B. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Nu får ni änna bestämma er Kjell gör som Changen å Drivern BESTÄMM.Nu är partyt här När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Nu får ni änna bestämma er Kjell gör som Changen å Drivern BESTÄMM.Nu är partyt här Njae Chang å drivern har väl gått i pension bägge 2 så dom kopplar av i lugn å ro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 50 lapp på mig med. Mvh Christer;) Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 (ändrad) Njae Chang å drivern har väl gått i pension bägge 2 så dom kopplar av i lugn å ro Sant men nån måste bestämma.Och eftersom Kjell starta tråden och är drivande så tycker jag han ska bestämma.Anars är risken stor att det blir pannkaka Ett samtal till Kenneth 4618 som är infödd skulle underlätta beslutsångesten Ändrades Augusti 19, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Sant men nån måste bestämma.Och eftersom Kjell starta tråden och är drivande så tycker jag han ska bestämma.Anars är risken stor att det blir pannkaka Ett samtal till Kenneth 4618 som är infödd skulle underlätta beslutsångesten Jag tror dom ordnar det där galant och vi dessutom vinner storkovan på hästarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Nä hehe räcker med en 50 lapp tlll hästarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaitjejen35 Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Jag och min man kanske kommer på träffen. Eller bara min man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 En sak som boendet för di som kommer utifrån Och gärna kryp avstånd När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 En sak som boendet för di som kommer utifrån Och gärna kryp avstånd Ska du tillUppsala? OjOj...kryp inte hela vägen bara! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaitjejen35 Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 En sak som boendet för di som kommer utifrån Och gärna kryp avstånd Det finns hotell i Uppsala. Googel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Anmälda till V75 systemet ännu så länge.. Kjell, kenneth4618 Lynn husse Towe Sam Sip Sam Swedeman Jonasnx2 HajKajx2 Boh Rang knifetown offe1609 Amja, Kongo24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Vi träffas ca 14.00 vid centralstationen för vidare gångfärd in i Uppsala.De som vill vara med att klura på V75 på plats är välkomna redan vid 13.00 tiden.Mer info kommer löpande ... Deltagare: Kjell lynn+husse Knasen Kenneth4618 Towe Thongniam Jonasn+ sällskap Kongo 2 pers Odin + Aya Boh Rang Amja SWEDEMAN HajKaj thongiam + kompis Bua Yai + ev fru & dotter Sam Sip Sam Björne med fru KnifeTown Offe1609 Kanske kommer: Gorocco Vaxet Sudden + kompis Lung Lennart thaitjen35 +man Hemliga gäster: Hemlig gäst 1 Takläckarn + nån kompis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bua Yai Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Jag är med på travet, 50 pix. Jag tycker att katalin är att föredra men det låter ju tråkigt att ölsortimentet har blivit dåligt i så fall. Men det är ju det klart trivsammaste stället, allrahelst om det blir fint väder. Och hyfsad mat också. Nu var det länge sedan jag var där så jag är inte så uppdaterad på öl-lista etc. BB är jag tveksam till, maten kanske är dålig (?) och lite för mycket A-lagsstämpel. Pitchers är ju bra vad gäller ölsortimentet och maten (jätteräkmackorna är suveräna). Trevligt om de har uteserveringen igång (med tak, va?). Men som någon skrev, det är väl dags att bestämma snart... Kenneth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 En sak som boendet för di som kommer utifrån Och gärna kryp avstånd Det ordnar vi när du kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Vet inte varför Pitchers föll bort tidigt, kan vara för att det byggs om mycket i huset och uteserveringen läggs det om plattor på. Men enligt hemsidan så ska uteserveringen vara igång igen och inne körs det för fullt och gamla trevliga baldis lokaler, måste vart 15-20 år sedan baldis slog igen. Kjell, jag föreslår en liten krogrunda (nykter) i morron kväll kl 18, kan Kenneth 4618 va med så blir vi 3, bara för att bestämma en plats nu är det lite brådis. jag kan sjussa hem dig efteråt om grisbilen har slutat gått för dagen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Vet inte varför Pitchers föll bort tidigt, kan vara för att det byggs om mycket i huset och uteserveringen läggs det om plattor på. Men enligt hemsidan så ska uteserveringen vara igång igen och inne körs det för fullt och gamla trevliga baldis lokaler, måste vart 15-20 år sedan baldis slog igen. Kjell, jag föreslår en liten krogrunda (nykter) i morron kväll kl 18, kan Kenneth 4618 va med så blir vi 3, bara för att bestämma en plats nu är det lite brådis. jag kan skjutsa hem dig efteråt om grisbilen har slutat gått för dagen Ja det låter kanon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Anmälda till V75 systemet ännu så länge.. Kjell, kenneth4618 Lynn husse Towe Sam Sip Sam Swedeman Jonasnx2 HajKajx2 Boh Rang knifetown offe1609 Amja, Kongo24 Jag lägger ytterligare 50 :- Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Tack för svaren om Putte Han oxå varit btevbärare Fyristorg Järnbrog och St Johneesgränd området Han var ruskigt snabb och nogran det kan man inte säga om undertecknad Gotlandryckter har jag oxå hört men inte om Börjetull Prästgårdsg? Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2012 (ändrad) Anmälda till V75 systemet ännu så länge.. Kjell x 2 kenneth4618 Lynn husse Towe Sam Sip Sam Swedeman Jonasn x 2 HajKaj x 2 Boh Rang knifetown offe1609 Amja, Kongo24 x 2 Bua Yai Ändrades Augusti 20, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Tack för svaren om Putte Han oxå varit btevbärare Fyristorg Järnbrog och St Johneesgränd området Han var ruskigt snabb och nogran det kan man inte säga om undertecknad Gotlandryckter har jag oxå hört men inte om Börjetull Prästgårdsg? Offe Du får ta dig till Ringgatan eller kolla in Pappa smajkos nya hemsida så ser du lite mer. http://www.pappazmajko.se/#&panel1-1 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts