Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Hoppas alla haft en trevlig kväll, men jävlar vad ni sparar in på bilderna??? Full)t upp he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Hur gick det med värdparet? Svingade dom några bägare med varandra? Gick bra tyckte jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Träffade många trevliga medlemmar idag.Kul. Någon som fick med sig en jacka ifrån Katalin ? Blå svart med busstidtabell Uppsala- Knivsta i innerfickan Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Tack för en jättejätte-trevlig träff! Tusen tack! Kramar Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Hej igen! Jag hade jättekul. Och jag är säker att de andra också hade lika kul... Vi hade så kul att vi inte hade tid att ta några bilder... Så ni kan tänka er hur kul vi hade. ::: Och jag ligger vaken än... ::: Tack så mycket för initiativet. Det känns faktiskt annorlunda att ha forumträff på hemmaplan än att åka bort. Fick chansen att lära känna många intressanta thailändska tjejer som man vill lära känna mer också. ::: Lynn: Tack så mycket för presenten. ::: Kramar Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2012 En fest som innehöll många oväntade namn som ni ser av bilderna. När man blivit lite mindre osorterad så kommer en resume på festkvällen. Men stort tack till ER ALLA som kom och gjorde denna Uppsala träff till en minnesvärd fest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Många öl innanför västen blev det till den milda grad att munlädret inte var så smord som brukligt är och synd var väl det när många av de vassaste pennorna gästade Uppsala. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 1000 tack till alla igår det var hur kul som helst, många härliga överraskningar och nya ansikten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Fyllekärring Gubbj-l Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 men hörrni vi fick ju 5 rätt men det blev väl inte så många ören ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 men hörrni vi fick ju 5 rätt men det blev väl inte så många ören ? 4 x1358 /44 Typ något sånt kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 men hörrni vi fick ju 5 rätt men det blev väl inte så många ören ? 5*1380 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 jo det såg men med tanke på att vi är många så blir det inte så mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 jo det såg men med tanke på att vi är många så blir det inte så mycket 31 spänn tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 En fest som innehöll många oväntade namn som ni ser av bilderna. När man blivit lite mindre osorterad så kommer en resume på festkvällen. Men stort tack till ER ALLA som kom och gjorde denna Uppsala träff till en minnesvärd fest. Trevliga bord När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Många öl innanför västen blev det till den milda grad att munlädret inte var så smord som brukligt är och synd var väl det när många av de vassaste pennorna gästade Uppsala. Ja det får man försöka planera in nästa år När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 31 spänn tror jag 4 st 5:or x1380 kr =5520 kr /44 andelar = 125 kr andel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 hoppsan nästan miljonär då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 hoppsan nästan miljonär då Räcker i alla fall till taxi mellan DM o Nana! Bara en sån sak. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 kan ju inte bli bättre eller hur? Free taxi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Jag Vaxet hade förmånen att i lite hemlighet äta lunch med Wille, Magrod, Knifetown, NobBuzz och chifchifen själv SurinP3, jädrans trevligt. Att sedan vandra över till Katalin och träffa alla andra var mycket trevligt och jag vill tacka både Husse, Lynn och Kjell för att detta till slut blev en mycket, MYCKET, trevlig tillställning. Även Fru Vax tyckte detta var riktigt kul så det är väl inte helt otroligt att vi ses på träffar i andra landsändar så småningom. Och så lite skvaller från träffen : Lamai 64 deltog, helt utan både flygbiljett och gosedjur, men han såg ut att sakna dessa på slutet, och . 33:an såg både glad och mätt ut, hehehe, 5555, fick dra tidigt dock då 200 hjul skall styras upp idag. NoBuzz, ja vad säger man, skulle va kul och höra vad säger han...idag....och hans fru.? Kjell och Husse, inget bråk, bra, och tack skall ni ha för det. Towe, alldeles fantastiskt charmig, ett leende hela kvällen... Lynn, söt och glad, glad fast hon är gift med.... Wille, ja Wille har faktiskt redan lämnat tonåren, målbrottet, blöjåldern och blivet en stilig man med pondus, frågan är var han lämnade P3? FANTASI, flyger nog fortfarande. Magrod, log, log och log, hade 200 meter hem efter träffen, om hon hittade hem, njae...vem vet. Hajkaj, PONDUS, honom vill man inte bli påkörd av, det skulle kännas, trevligheten själv, absolut! Knifetown, hoppas han inte missade Buzzen hem till Knifetown, eller tåget, men med den fysiken kanske han gick. LungLennart, hoppas 811 inte gick försent, för tidigt samt att du kom på och av i tid, trevlig man den där LungLennart. FruVax, som bara ville sova när vi kom hem, attans också. Unga moderatorer, Jonasn.. Nicholas. etc, unga, trevliga och vakna. Surin P3, parkerad Nä nu måste jag hjälpa FruVax så jag återkommer med mer skvaller senare. Vill dock berätta att det blev sent, tog ett bra tag innan vi tråcklat ut P3 ur cykelstället och räddat hem honom till dubbelsängen, där Wille villigt väntade, hmmmmmm. VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 NoBuzz, ja vad säger man, skulle va kul och höra vad säger han...idag....och hans fru.? HeHe ... han som bara hade tid att gå på förfesten.. drog det som ett argument på luren för att övertyga mig att komma ner en timme eller två... efter blev det nog Kan konstatera att man skulle ha varit med av bilder och texter... nåväl går väl flera tåg ... och förhoppningsvis så har man möjligthet att hoppa på då. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Det är inget bra med trevliga MPR-träffar. Inte bra alls. Jag väntar fortfarande på stormen men frugan har än så länge varit jättesöt idag. Det är iofs hennes födelsedag i morgon och kanske är det den väntande presenten som flyttar fram ovädret. Hur som helst så har jag barrikaderat mig i sovrummet och vågar inte gå ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 1000 tack själv vaxet härligt och träffa dig igen och alla er andra oxå. Men nu får det vara bra för ett tag med MPR träffar man blir ju så onykter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Lennart Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Trevlig fest, inga överspel, inget tok. Mycket tack till festfixarana. Nu är det bara att se med förväntan till nästa gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts