Towe Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Japp vi syns där! Och vem vet Towe-jag har kanske mer info om vissa personer på Nana. Man har ju sina kontakter som fortfarande tar sig en bägare där. Kjell det ser jag framemot att höra syns på plf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Jädrans Kjelle, nu fick jag en syn i mitt lilla huvve... inte bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2012 (ändrad) Vi syns på stn baren kl 12.00 då vill vi ha 2 st stora stark på bordet Blev tydligen dubbelt men buskapet gick fram.. Kjell Ändrades Augusti 25, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Tror det blir bra detta ,är vädret lika bra i Uppsala som här så kan det bara bli succé Här ute i vildmarken en 20 min utanför Uppsala är det just nu knallblå himmel och soligt. Inga mörka moln hoppas jag nu förstör eftermiddagens samkväm mellan oss som älskar Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Så du menar att Uppsala inte har detta? Nä Liv Hanehe bygger ju i alla parker Hellere än död hon än Liv Hahne Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Lennart Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Nu har både jag och SMHI bestämmt oss, SMHI lovar lite molning och sol hela eftermiddagen. Här är det soligt, nu stänger jag av datorn och prommenerar till busstation tar 811:an 10:45 och är i Uppsala 12:00. Hoppas jag hittar er. http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land/fiveDaysForecast.do?geonameid=2666199&redirect=false Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Bilder från träningslägret En äkta gräsmatta Tack för en trevlig kväll “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Nu har vi sol här i Uppsala och enligt YR kommer det att vara 19-20 grader varmt med 0,1-0,2mm regn vid 12-14. Ser fram emot en jättetrevlig träff med massor av trevliga och roliga människor. Alla tar med sig bästa humöret och allt gammalt groll är borta med vinden. Det som skulle bli en liten träff över en öl har nu blivit en stor träff över flera öl. Inte kunde man tro att så många var intresserade att komma hit så kort tid efter Göteborgsträffen. Nu gör vi alla vad vi kan för att alla ska få en riktigt trevlig lördag. Magrod: jag har med mig presenten. Clion och Bibben: Jag skadade armen när jag ramlade i häcken. Jag hade fortfarande bandage på armen i Göteborg. Det är inte något fel på min bakdel. Kram ser fram emot en kul dag Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Jag skiter i det där! En fest ska man åka till med glädje och förväntningar och båda har herrar "festfixare" effektivt tagit död på senaste veckan. Efter 10 års festfixande i Uppsala, vet jag hur jävla enkelt det är att skaffa en bra lokal med tillhörande bar. 400 i infrusna biljettpengar kan jag stå ut med, men krogpengar kan jag lika gärna spendera här! Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Ha en trevlig dag Kjell&Company.. skulle varit skoj att deltaga "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Bilder från träningslägret Tack för en trevlig kväll Mest gamla gubbar där i början men hälsa dom iaf så gott o tacka för senast! Sista kortet var bäst! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Jag skiter i det där! En fest ska man åka till med glädje och förväntningar och båda har herrar "festfixare" effektivt tagit död på senaste veckan. Efter 10 års festfixande i Uppsala, vet jag hur jävla enkelt det är att skaffa en bra lokal med tillhörande bar. 400 i infrusna biljettpengar kan jag stå ut med, men krogpengar kan jag lika gärna spendera här! Amja Då Amja tycker jag du skall göra det. Hoppas på en trevlig dag för dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Då Amja tycker jag du skall göra det. Hoppas på en trevlig dag för dig! Ha det så kul ni med, men så känner jag iaf. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Nu sitter man på tåget hoppas på rätt tåg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Då e man på väg mot den varma södern. Anländer 1 min efter Towe & 33an. Vi ses på stationen. /HajKaj alias avloppet. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Och snart går trammpopen igång Vi ses Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 (ändrad) Dubbelt postat Ändrades Augusti 25, 2012 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Jag har full respekt för de som av en eller annan anledning valt att avstå. Dagens fest skall ske i sann MPR trevlig anda. Vi har ju trots allt ett gemensamt intresse och tillsammans blir vi starkare. Om cirkus 15 min tager jag min första bägare med sol i hjärtat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Nu sitter man på tåget hoppas på rätt tåg Vilket partysällskap du hittat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Vilket partysällskap du hittat Ja här uppe i 1: klass är det drag he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Hellvete fel tåg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Här väntar vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Polarna Per och gänget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Var förbi och pröjsa in mig på travet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Många är här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts