Avregistrerad clion Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 33: an vet inte ett skit Börjar du bli cenil Vi pratade ju i telefon för nån månad sen när jag satt på by lokalen Rosa Huset När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 ja me, o sen Thailändska Tigern på kvällen! undra om de finns schnitzel i U-sala? Tar du Gula Faran upp då ? Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Tar du Gula Faran upp då ? Isf får jag åka nu om jag skall hinna! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Börjar du bli cenil Vi pratade ju i telefon för nån månad sen när jag satt på by lokalen Rosa Huset Gjorde vi ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Träffar bör nog inte planeras publikt på ett forum.. Kanske det är bättre om herrarna pratar med varann över telefon eller vi PM om det här. Jag tycker nog det också men alfa hannen klarade inte det! I respekt för alla andra forumdeltagare så är det bästa att jag hoppar av festen med tanke på att husse fortsätter vara oförskämd.husse är en gammal gårdsvar som många känt i många år och det respekterar jag,ingen fara med det. Vad jag behöver veta är dock om B.B fortfarande är aktuell för isf fortsätter planeringen som sagts och jag ror det i hamn.. Vänligen Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Nä, hoppa inte av. Smågnabb tror jag bara. Tror inte Husse menar nåt illa egentligen. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Jag har hört att avundsjukan föder dumhet. Missunnsamheten förtär sin herre, som rosten förtär järnet. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Nä nu beter ni er som gringa gamla gubbar båda två.. Va fan lite meningsskiljaktigheter är väl fullt normalt när det är många viljor inblandade.. Dagens filmtips till herrarna blir därför.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Och jag som hade funderat på att åka ner... Tråden börjar dock bli olustig så jag stannar nog hemma och laddar inför Söndagens antikrunda i Gävle... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Näää nu kör vi som det var planerat, samling vid Katalin och fixar en rad och sedan till BB resten av dagen ordnar sig nog Tråkigt att det blev så här. Känner inte igen Husse för han brukar ju vara en glad kille Sedan blev väll det hela lite större än det var tänkt från början men det är ju bara kul Inga avhopp nu, tänk på alla långväga gäster “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Och jag som hade funderat på att åka ner... Tråden börjar dock bli olustig så jag stannar nog hemma och laddar inför Söndagens antikrunda i Gävle... /Enis Tråkigt Enis,det hade varit trevigt att språkas om ditt och datt. Avvakta och följ tråden.. Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Kjell! Garys?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Nää nu kör vi som det var planerat, samling vid Katalin och fixar en rad och sedan till BB resten av dagen ordnar sig nog Tråkigt att det blev så här. Känner inte igen Husse för han brukar ju vara en glad kille Sedan blev väl det hela lite större än det var tänkt från början men det är ju bara kul Inga avhopp nu, tänk på alla långväga gäster Det var väl min frus handväskor som spårade ut till slut. Men jag slår dig en signal i morgon. Jag och en annan fest deltagare träffas på stationen för ett förberedande snack så får vi se vart det slutar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Kjell! Garys?? Inte aktuellt, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Inte aktuellt, eller? Inget är omöjligt bara man har gott humör-ringer dig i morgon fm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 · Hidden by Nicholas, Augusti 23, 2012 - Otrevligt Hidden by Nicholas, Augusti 23, 2012 - Otrevligt Kjell, förväntad utveckling, loosers brukar hoppa av på slutet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment
Kjell Inlagd Augusti 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2012 · Hidden by Nicholas, Augusti 23, 2012 - följdsvar Hidden by Nicholas, Augusti 23, 2012 - följdsvar Kjell, förväntad utveckling, loosers brukar hoppa av på slutet Inser du inte hur mycket du gör bort dig..Du fortsätter och fortsätter och fortsätter bråket... Link to comment
Kjell Inlagd Augusti 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Jag har hört att avundsjukan föder dumhet. Missunnsamheten förtär sin herre, som rosten förtär järnet. Du är både en trevlig och snäller MPR medlem och med ett stilrent sinnelag för lyrik.Jag bugar mig. Inte för att jag nu tror att husse skulle vara missundsam mot mina sk väske berättelser. Jag läser hans moppe äventyr med stor behållning även om det är inget för mig men vi är alla olika och det respekterar jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Och jag som hade funderat på att åka ner... Tråden börjar dock bli olustig så jag stannar nog hemma och laddar inför Söndagens antikrunda i Gävle... /Enis Hoppas du kommer. Jag har fortfarande dåligt samvete för den gången vi hade fest hemma hos oss. Hoppas du kommer! Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Hoppas du kommer. Jag har fortfarande dåligt samvete för den gången vi hade fest hemma hos oss. Hoppas du kommer! Mvh Magrood Intressant, berätta mer - vad hände? hehehe Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Intressant, berätta mer - vad hände? hehehe Lyckas du få Enis att komma så ska jag berätta. Natti natti. Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Kul att läsa lite småtjafs, men det är lite stillöst att förstöra stämningen för alla ev. deltagare i förväg pga. att ni har olika åsikter om vilka ställen som gäller i byn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Ja jag är väl där en kvart före avgång ok då syns vi, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Var finns det lammkött? För jag gillar det... Skojar bara. Vi ses på lördag. Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Onödigt tjafs som har uppförstorats och det beklagar jag. Gällande Katalin som är ett trevligt ställe och var mitt favorit ställe till att börja med trots att jag aldrig sett en enda TV apparat där. Katalin är för övrigt INGEN sportbar på något sätt. Pratade för säkerhets skull med Katalins ex man som jobbar i baren och han påstod att ägarinnan Katalin själv förbjudit alla TV apparater i alla lokaler.Skall man se på TV så får man göra det hemma vare sig man är personal eller gäst. Efter ha kollat med Vaxet och Kenneth om min nya ide och i samförstånd med dem fått ok för ändringen.Övervägande delen av MPR,arna kommer inte se travet. För de resande ligger Katalin i samma kvarter som SJ och långfärds bussarna. SMHI lovar regn och då blir det bra att sitta under de stora markiserna på Katalin Vi kommer alltså nu att hålla oss på trevliga Katalin hela tiden. De som vill se travet inkl undertecknad går några meter till Raddison Blue hotell där det finns barbord och en 40 tummare som vi kan kolla in travet på.Jag stämmer av med Jenny på hotellet om några timmar och bokar upp bordet och enligt henne är det inga problem. Jag föreslår att vi träffas som tänkt,antingen på Katalin kl 13.00 när de öppnar eller kommer tidigare till Restaurang stationen för ett hejsan svejsan .Jag finns där för uppsamling. Trav experterna gör sitt jobb och sköter insamling av insatserna och sköter inlämning och utlämning av V75 kupongerna. Kjell Ändrades Augusti 23, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts