husse Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Vad har det varit där förut? Mvh Amja Bayerska bryggeriet låg där för länge sedan, men när dom byggde nya stadsbibloteket på den tomten så tror jag Baren Baren har legat där hela tiden. Därmeot är det någon restaurang ner mot dragabrunnsgatan som bytt inriktning ofta Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Bayerska bryggeriet låg där för länge sedan, men när dom byggde nya stadsbibloteket på den tomten så tror jag Baren Baren har legat där hela tiden. Därmeot är det någon restaurang ner mot dragabrunnsgatan som bytt inriktning ofta Ok! Vet iaf var den ligger nu! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Skulle vi inte träffas på Katalin lite tidigare för knåpa ihop en rad ? Typ 12 - 13 så där “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Dålig stadskarta, men dom viktigaste placen inritade Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Skulle vi inte träffas på Katalin lite tidigare för knåpa ihop en rad ? Typ 12 - 13 så där Jodå, 12,20 på centralen för att hämta upp tokholmståget, sen till Katalin Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Katalin öppnar 13.00 på lördagar. Var och pratade med dem igår och det kan också vara ett alternativ mot Baren-baren. Katalin ligger i direkt anslutning till tåg centralen och 2 min max promenad från marknaden som har nämnds. De har dock inte någon TV som kan visa V75 direkt men det går att lösa att jag tar med mig min lilla bärbara och kopplar upp mig. Då gäller det att det inte är mer än några pers som känner sig intresserade att titta på. Utanför finns en jätte ute- servering där alla får plats utan bekymmer. Vad tycker ni som vet var ställena finns om dessa 2 alternativ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 (ändrad) Katalin är ju stort och ändå rätt mysigt ställe + för stor uteservering och ett stort ölsortiment Ändrades Augusti 17, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Helt ok för mig med Katalin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Helt ok för mig med Katalin Fast båda är helt ok, för min del spelar stället ingen roll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Fast båda är helt ok, för min del spelar stället ingen roll Med alla goa MPR :are så har platsen ingen betydelse , då man har så trevligt sällskap Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Instämmer med föregående inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Vi får höra vad husse tycker när han kommit hem från gammel mopparnas möte i Borlänge.Hur som helst så är det väl lugnast att uppsamlingen sker vid tåg och buss centralen för vi vill väl inte ha en massa MPR,are som virrar runt utan tillsyn på Uppsalas gator och torg. Hur många av ER vill vara med på en 50-lapp att göra ett V75 system?. Lägg in ett JA eller NEJ så vet travexperterna hur mycket de har att förfoga över.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Jag är med på 50-lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Ja! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 JA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Ja !!! Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Ja x 2 och röstar på stället närmast station. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Ja? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 ja självklart ska man vara med och vinna pengar oxxå. 50 riksdaler från mig. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Är också med. ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 För mig duger det med öl Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Jag vill vara med på 50lappen och det tror jag Husse med vill vara. Summa 100:- för oss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 och som sagt 50 sek från mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Jag är med på 50-lappen och som sagt 50 sek från mig Ja då blir det 100 från dig då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 jag skulle vilja ha en andra andel oxxå. totalsumma på mig 100 kr Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts