Jump to content
IGNORERAD

Party i Pattaya den 4:e aug.


Fritz

Recommended Posts

Ser ut att finnas vad som kan behövas där.

http://www.scandalic.nu/pool.asp

Jag meddelar min ev närvaro på torsdagförmiddag...vi åker iaf sydvart då, och det lutar åt Jomtien/Pattaya.

Var nu inte en kärring.dyk upp som en man! Du är väl man och bestämmer vart det ska luta. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Fritz

    30

  • Poffa

    6

  • Jive

    5

  • thomas001

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Thss med fru o grabb dyker upp

Härligt, välkomna

Hittills anmälda.

Jive med fru

glimten66 med fru

Atom

Poffa

thomas001

Drivern med fru och dottern Olivia

Maitan

berlitz med sin bättre hälft

penlage

Daeng (Flaggan)

Thss med fru o grabb dyker upp

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut att finnas vad som kan behövas där.

http://www.scandalic.nu/pool.asp

Jag meddelar min ev närvaro på torsdagförmiddag...vi åker iaf sydvart då, och det lutar åt Jomtien/Pattaya.

Torsdagförmiddag har kommit och gått, hoppas du dyker upp dock.

Själv har jag precis bokat hotell och det var lättare sagt än gjort. Många thailändare är lediga i 4 dagar och det verkar som halva Bangkok har bestämt sig för att åka till Pattaya, åtminstonde den mer välbeställda halvan. Till slut fick vi iallafall ett rum på Holiday Inn så nu ser jag bara fram emot Fritz rapport :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Torsdagförmiddag har kommit och gått, hoppas du dyker upp dock.

Själv har jag precis bokat hotell och det var lättare sagt än gjort. Många thailändare är lediga i 4 dagar och det verkar som halva Bangkok har bestämt sig för att åka till Pattaya, åtminstonde den mer välbeställda halvan. Till slut fick vi iallafall ett rum på Holiday Inn så nu ser jag bara fram emot Fritz rapport :)

Vad ska jag rapportera om ?

Jo jag har återhämtat mig skapligt från gårdagens träning. Frugan är det sämre med, hon säger sig vara död till 99% men jag räknar lugnt med att hon är fullt återställd på lördag :)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom jag är MPR:s profetionella barstolsanalytiker så vill jag hävda följande. Det är en jäkla skillnad på synen på prostituion i Thailand gentemot Sverige. Siffror jag läst men inte kan verifera just nu säger att över 90% av den manliga befolkningen i Thailand gjort sin sexuella debut med en prostituerad. Vad som var mera häpnadsväckande för mig var att över 60% av den kvinnliga befolkningen ansåg att prostituion var OK. Fritz..

Hej Fritz, Hade det inte varit du sa hade jag sakert skrivit nagot halvtaskigt men nu blir jag bara lite nyfiken, kan det ha varit samma undersokning som rapporterade att 80% av alla svenskar har en isbjorn som husdjur ;) ?

Näää, inte alls. Dén undersökningen som jag hänvisar till kan du få tillgång till på lördag. Förutsatt att du tar badbyxor med dig och att vi sätter oss på barstolar i poolen. Får vi även med oss Poffa i badet så tror jag att vi tom kan lösa univerums gåtor. :thumbsup: Fritz..

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det någon möjlighet att anmäla sig nu. Iså fall kommer jag plus 1 till.

Eventuellt tanten också

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan tyvärr inte komma är i statligtjänst ett tag till men saknar Pattaya.fyfan nu svär jag men så är det är man i statligtjänst så får man skona sina synder .men drick en öl för mig som inte kan delta :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det någon möjlighet att anmäla sig nu. Iså fall kommer jag plus 1 till.

Eventuellt tanten också

Inbjudan till partyt har legat ute i drygt två månader med sista datum för anmälan. Sorry..för sent.

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och min fru har fått ett oväntat förhinder att komma till partyt.

Beklagar.

Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

hoppas att ni skickar upp bilder här allt eftersom.

så vi stackars stackare som inte får va med sitta å längta lite... -)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och min fru har fått ett oväntat förhinder att komma till partyt.

Beklagar.

Jive

OK, sånt händer. Men då kan ju mooton ta över era platser om han fortfarande är intresserad.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det dags att ge sig iväg till The Pool med verktygslådan. Det åligger ju mig som barstolsexpert att kolla att stolarna är ordentligt förankrade och inte rasar omkull i afton. Väl mött :)

Går ni vilse när ni ska dit så fråga bara efter Center Condo, det vet alla var det ligger och The Pool ligger bredvid.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla gratulationer och tack alla ni som dök upp på partyt och dessutom tack för alla presenter.

Nu har jag kommit hem utan att tappat shortsen på vägen denna gång.

Än en gång tack till alla som hjälpte till att göra mitt födelsedagsfirande till ett minne för livet.

Frugan tog lite bilder men dom orkar jag inte lägga in nu utan dom kommer senare.

Jag väntar med spänning på att andra fotografer lägger in sina bilder. En av dom lämnade dock över kameran till mig för han skulle tydligen ut på äventyr där det är fotoförbud så hans bilder får vi nog vänta på. :crazy:

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Första bilden

post-5577-1344078269,81_thumb.jpg

Vem är blindstyret längst till höger på bilden ? :ahh:;)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är blindstyret längst till höger på bilden ? :ahh::wink:

Fritz..

om utanför bild :)

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...