Jump to content
IGNORERAD

Party i Pattaya den 4:e aug.


Fritz

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Fritz

    30

  • Poffa

    6

  • Jive

    5

  • thomas001

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tack för en lyckad fest med trevliga vänner och smaskens mat :thumbsup:

och inte att förgömma lärdomen hur man gör i Piteås trakter :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tack Fritz för en mycket trevlig fest, så var det kul att träffa så många MPRe. Tack än en gång.

Mvh Maitan.

Har du gått å bytt dam din gammle bock :crazy::ahh::rotfl: :rotfl:Nä där var hon :preved::heat: Mvh scrollarn

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ser ut som ni hade ett kanonkalas!

Får säga grattis i efterskott.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

När man ser på Maitans bilder så börjar man fundera vad tusan man höll på med. På ena bilden instruerar jag alla att gå till höger för att på nästa bild peka åt vänster. Så här efteråt har jag insett att det bara var bra att ingen brydde sig i mitt viftande. :thumbsup:

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Fritz för en trevlig fest.

Både potatisgratäng och potatissallad. Det var mumma för oss lantisar utan tillgång på svenskt käk. Dessutom var det riktigt spännande att testa sina kunskaper i avancerad stadsorientering för att överhuvudet taget ta sig till "The Pool". Snacka om välgömt ställe.

Lite surt blev det dock när Damen undrade om det inte fanns några bilder från festen och jag något obetänkt visade upp dem. Jag hade visst innan beskrivit festen som en "herrmiddag" och bilderna visade upp snarast pinsamt mycket damer för att vara en "herrmiddag". Blev några lätt syrliga kommenterar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag avsatte min kära hustru att föreviga festen med att ta foton. Alla blev väl inte riktigt så lyckade, tex denna som jag faktiskt tycker är så dålig att den är bra.

Någon fick för sig att det skulles sjunga sånger typ "Happy birthday to you" och "Ja må han leva". Detta förevigades med denna bild.

Tittar man riktigt noga så ser man faktiskt min vänstra arm bakom den gröna växten. :)

Fritz..

post-6184-0-42047100-1344253703_thumb.jp

post-6184-0-42047100-1344253703_thumb.jp

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag avsatte min kära hustru att föreviga festen med att ta foton. Alla blev väl inte riktigt så lyckade, tex denna som jag faktiskt tycker är så dålig att den är bra.

Någon fick för sig att det skulles sjunga sånger typ "Happy birthday to you" och "Ja må han leva". Detta förevigades med denna bild.

Tittar man riktigt noga så ser man faktiskt min vänstra arm bakom den gröna växten. :)

Fritz..

Jag tycker din hustru ska ha beröm för den bilden, förvisso kom inte du med men både hon och du vet ju hur du ser ut.

Jag är dessutom nöjd eftersom jag ser ovanligt o-tjock ut och Drivern är säkert nöjd eftersom han ser ovanligt lång ut :)

Tack för festen förresten, det var himskans trevligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...