Jump to content
IGNORERAD

MPR Träff Vinterviken 16 Juni 2012


Odin

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Borgmästarens Son

    146

  • Odin

    99

  • husse

    67

  • Babysnake

    63

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Mprs egen kvartermästare! :thumbsup:

År ett fixade jag festen själv, år två med Honken, år tre med Borgästarn å delvis Gorocco och samma i år igen kanske med lite help av SF som e jäkligt välkommet, för det blir ju inte mindre å mindre precis eller mao. de e mycket att hålla i huvudet ensam...

Däremot så är det jäkligt skönt att ha möjligheten att bjussa på lite av vad vår svenska fauna har att erbjuda. Så det blir lika som tidigare år först till kvarn, då förrådet inte e bottenlöst fast en 10-12kg fixar jag nog...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra boende i närheten ????

Mvh Svampen

Swampen brukar väl bo i skogen :crazy: både flugsvamp och fru kantarell :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra boende i närheten ????

Mvh Svampen

Kolla F1 Hotel, men boka tidigt de brukar vara fullt...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

eller Zinkens vandrarhem, bra läge till hyfsat pris mitt i smeten på Kungliga söder

Link to comment
Dela på andra sajter

eller Zinkens vandrarhem, bra läge till hyfsat pris mitt i smeten på Kungliga söder

Kungliga söder?? Nänä Knivsöder heter det...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan möjlighet e att alla drar hem till krabbakvariet (Gorocco) på efterfest å svimmar där, enligt mina erfarenheter av den mannen så kommer han att tycka att det är skitroligt...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

En annan möjlighet e att alla drar hem till krabbakvariet (Gorocco) på efterfest å svimmar där, enligt mina erfarenheter av den mannen så kommer han att tycka att det är skitroligt...

Ja en efterfest tackar man ju aldrig nej till :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

ugghhhh hemfosa eller vad var det?

Yepps, brukar vanligtvis vara skitroligt. Men jag kan av förklarliga skäl inte lova nåt, måste snacka med The Scorpion King först... Fast iofs. så har jag åxå tillgång till en kåk där ute i skogarna...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hemfosa, är inte de halvvägs till nynäshamn? eller är jag helt fel i kartan

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej du e helt rätt ute Husse, 15-20 min. med pendeln...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pendeln??Finns det ingen limoservice :crazy: Ev.medverkan av undertecknad+3 till :17:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jo men viss chaffisbrist råder... Fast hur långt har du kommit i din tagelskjorta då Mr. Moonshine??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pendeln??Finns det ingen limoservice :crazy: Ev.medverkan av undertecknad+3 till :17:

Vi försöker å tjatar för att få en chaffis till flakan, men hon vill inte :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi försöker å tjatar för att få en chaffis till flakan, men hon vill inte :crazy:

Odin är ju en jäkel på flakmoppar :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Klart att besked kommer,men inte nu.Finns ju andra jag kan boka med,men väntar någon dag till på samtal från min arrangör innan jag söker vidare.

Drivern, från ett svinkallt Götet idag.

Lockade gumman i dag med att drivern med darling ev ska till partyt (och eftersom driverns och min darling är vänninor så blev det klartecken direkt) :17: så nu är nästa fråga Boendet förslag?

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nej du e helt rätt ute Husse, 15-20 min. med pendeln...

Går det ev och hyra husvagnen sötnos :ahh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Går det ev och hyra husvagnen sötnos :ahh:

Nej jag hyr inte ut den. Men till dej så lånar jag gärna ut den...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Går det ev och hyra husvagnen sötnos :ahh:

Vi funderar lite på att ta med burken å bo i den..vi får se lite framöver

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nej jag hyr inte ut den. Men till dej så lånar jag gärna ut den...

Du e en klippa Odin :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

sangsomcoke

eller Zinkens vandrarhem, bra läge till hyfsat pris mitt i smeten på Kungliga söder

Republiken Södermalm !

Bajen_Kopia.png
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...