Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i bkk söndag 19 feb 2012


Sam sip sam

Recommended Posts

Så här dagen efter dagen efter så vill jag påstå att denna träff var en riktig hitt.

Alltid lika trevligt att I.R.L träffa både forumvänner och forumantagonister, och i verkligheten är alla så fantastiskt trevliga.

Vill varmt och hjärligt från mig och också Fru Vax tacka, och när Fru Vax kommenterade träffen så sa hon "jag förstår att du hänger på MPR, där är ju alla jag träffade denna gång jättetrevliga".

Och tillägas bör då att hon normalt sett är rätt kritisk till många "thailandsfaranger", så tack och bock!

En kul händelse från kvällen var att de på The Huntsman har happy hour mellan 17-19.

Köp en drink och få en gratis, klockan 22 så köpte jag min sista dricka på detta ställe, och jovisst, det dök upp en extra. Jag frågade då vad detta var, "happy our" blev svaret. Så javisst, ibland är Thaitime lite bra också, Mankan och jag skrattade riktigt gott åt detta.

En av de mer resande i gänget kanske dyker upp i Svedala nästa månad, en liten träff skulle vara trevlig, vi återkommer.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    35

  • Kjell

    34

  • Sam sip sam

    30

  • Vaxet

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Å jag som la ner så möke jobb för å glädja herr Monschine inga comments :nono: .tror han kör en Forden ^_^ gring som fan :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Å jag som la ner så möke jobb för å glädja herr Monschine inga comments :nono: .tror han kör en Forden ^_^ gring som fan :crazy:

Nä då lilla gubben,här är det glatt som på isen :crazy: tycker bara du borde få ta lite mer plats i ditt eget hem(du som är så snäll och go)Att bli förpassad till garaget för att få lyssna på lite go musik skulle inte jag gilla iaf.Här hemma gör jag nästan som jag vill(ingen hemma på dagarna)åsså behöver jag inte smygsupa häller :thumbsup: Mvh en glad Måne som ser fram emot resan

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä då lilla gubben,här är det glatt som på isen :crazy: tycker bara du borde få ta lite mer plats i ditt eget hem(du som är så snäll och go)Att bli förpassad till garaget för att få lyssna på lite go musik skulle inte jag gilla iaf.Här hemma gör jag nästan som jag vill(ingen hemma på dagarna)åsså behöver jag inte smygsupa häller :thumbsup: Mvh en glad Måne som ser fram emot resan

Smygsupandet är tillrättalagt Nä 3 flugor i en smäll glo på tavlan ta en drink varmköra han och lyssna på musik hur högt ja vill.oj det blev vist 4 saker.Nä ösa på med musiken inne i huset det går inte.Då kan ju inte darlingen inte prata med vänninorna :crazy:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, är skitbakis idag...urk.. Varför valde ni en Söndag??? Vi får se om jag tar mig ur sängen senare idag...

Tack skall ni ha, trevligt, och jädrans vad Peter kryade på sig !

Ja, att ÖL är en mirakelmedicin visste jag sedan förr, men fan, inte att den var SÅ HÄR BRA... Måste provas igen. :8:

Ändrades av Peter_BKK
Link to comment
Dela på andra sajter

Så här dagen efter dagen efter så vill jag påstå att denna träff var en riktig hitt.

Alltid lika trevligt att I.R.L träffa både forumvänner och forumantagonister, och i verkligheten är alla så fantastiskt trevliga.

Vill varmt och hjärligt från mig och också Fru Vax tacka, och när Fru Vax kommenterade träffen så sa hon "jag förstår att du hänger på MPR, där är ju alla jag träffade denna gång jättetrevliga".

Och tillägas bör då att hon normalt sett är rätt kritisk till många "thailandsfaranger", så tack och bock!

En kul händelse från kvällen var att de på The Huntsman har happy hour mellan 17-19.

Köp en drink och få en gratis, klockan 22 så köpte jag min sista dricka på detta ställe, och jovisst, det dök upp en extra. Jag frågade då vad detta var, "happy our" blev svaret. Så javisst, ibland är Thaitime lite bra också, Mankan och jag skrattade riktigt gott åt detta.

En av de mer resande i gänget kanske dyker upp i Svedala nästa månad, en liten träff skulle vara trevlig, vi återkommer.

Tror faktiskt "The Huntsman" har Happy Hour igen efter 22 på kvällen, kom jag på när jag beställde in en sista öl för någon månad sedanoch fick in två stycken...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

The Huntsman är en bra startpub med gott om plats så varför inte köra mars träffen där..

Är det kanske läge att lägga upp mars månad inbjudan redan nu ..vad tycks..?

Link to comment
Dela på andra sajter

The Huntsman är en bra startpub med gott om plats så varför inte köra mars träffen där..

Är det kanske läge att lägga upp mars månad inbjudan redan nu ..vad tycks..?

Njae, nu närmar sig svedala med stormsteg, så hoppas ni får skit-tråkigt.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

The Huntsman är en bra startpub med gott om plats så varför inte köra mars träffen där..

Är det kanske läge att lägga upp mars månad inbjudan redan nu ..vad tycks..?

Varför inte i början/mitten av Mars isf? Sent i Feb passar också bra, på Lördag tex :17:

Peter! PMa eller maila om du behöver nåt godis.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...