Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i bkk söndag 19 feb 2012


Sam sip sam

Recommended Posts

Den heter "The Pickled Liver" och ligger på Soi 7/1, samma soi som "Eden Club" ligger på, så vet nog de flesta vilken soi jag syftar på...

Hade för mig att det var du men tog det säkra före det osäkra och garderade :D

Var själv där för några dagar sedan och spanade in stället igen och upptäckte en BxxxxJ bar(vad det nu har med saken att göra) på höger sida lite före. Trots att damerna var mer än enträgna så motstod jag frestelsen att betala 1000B. Minns inte om vi noterade det stället då .. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    35

  • Kjell

    34

  • Sam sip sam

    30

  • Vaxet

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, tyvärr så missar man dessa träff också, blev ändrade planer, tanken var att vara i Bkk denna helg, men icke...Är i ett regningt Koh Chang (uppehåll nu)

Hoppas det blir en till träff innan man åker hem...förhoppningsvis i Bkk mellan 19:de mars till den 23:de mars

Ha så trevlig lyckostar !

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, tyvärr så missar man dessa träff också, blev ändrade planer, tanken var att vara i Bkk denna helg, men icke...Är i ett regningt Koh Chang (uppehåll nu)

Hoppas det blir en till träff innan man åker hem...förhoppningsvis i Bkk mellan 19:de mars till den 23:de mars

Ha så trevlig lyckostar !

Det ordnar vi! :thumbsup:

Jag kan lägga upp en ny kallelse för mars mån nästa vecka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker med vaxet imorgon till träffen

Knifetown

Trevligt

Uppgraderar listan

33:an

Mankan

Kjell

Hajkaj

Dtbkk

Clion å Joel

Stjp

Vaxet

Poffa

Peter_BKK

Scandinaviencorner ?

Atom

Knifetown

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går det med barnafödande hos Stpr och har Atom lyckas ta sig hem.. ???

Jag kom hem imorse, barnafödande har jag hållit mig på behörigt avstånd från de senaste 6 åren så det får Stjp svara på själv :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Åker med vaxet imorgon till träffen

Knifetown

Det blir ett plus kniven :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Har cc öppet på söndagar?

Har för mig att det är vilodag då, eller är jag ute och

cyklar helt?

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag och sam sip sam får försöka säkra så många stolar som möjligt före 17 tiden men det blir svårt med plats för alla på Cheap Charlie. Kan nog inte finnas mer än 20 sittplatser.Jag arrangerade sist stolar för oss 6 närvarande genom att vara först på plats innan de slog upp luckan. Troligt att en del får stå och då kanske alternativet är att traska vidare. Vi får avvakta och ta ett beslut på plats. Atom eller MaiChai ledde oss till en större Engelsk pub och jag undrar om inte den fanns på soi 5.7 eller 9.Där finns det utrymme för att sitta utanför och flytta ihop borden.Och även några steg längre förbi C.C finns det också ett större ställe att sitta

på...

Syns imorgon :drinks:

Och jag kommer ensam Joel trivs förträffligt hos frugans bror här i Bangsale Ds( det är han som köper fotbollströjor mm )

:ahh::thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det hade ju varit ett jättebra tillfälle för mej att hänga på och träffa gänget i Bkk, men äntligen har jag fått tid att komma in med min skrynkliga bil till Toyota kl. 0900 måndag morgon och det måste jag prioritera.

Ha det riktigt kul!

Har inte darlingen körkort :crazy: fegis [size=6]ERONI [size=1]Jive[/size][/size]

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, Clirre, hon har körkort, men det måste "snackas" en del där ute och det vill jag göra själv.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har cc öppet på söndagar?

Har för mig att det är vilodag då, eller är jag ute och

cyklar helt?

Kollade mina bilder från förra året och du verkar ha rätt.

post-6130-0-64381800-1329568794_thumb.jp

post-6130-0-64381800-1329568794_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Lika bra det,nu när clion kommer utan barn så går det väl åt minst en att bära hem honom om han ska starta 11.00

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad sägs om The Huntsman, under hotell Landmark, trevlig pub, bra käk, nära till Nana, och ett skitbra band!

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu blir det svårt .var när :_russian: Hoppas jag hinner till Gulachen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad sägs om The Huntsman, under hotell Landmark, trevlig pub, bra käk, nära till Nana, och ett skitbra band!

Huntsman låter bra,hade ingen aning om den puben men antar att musiken drar igång vid 21-22 tiden så det missar vi väl ändå..men intressant ställe,kan jag tänka mig :crazy:

Ytterligare ett alternativ är att gå och heja på soiwalker lite längre upp på gatan. Han kan nog behöva all hjälp han kan få...

Hur gör vi.?

Vi som träffas på Beergarden kan vandra i samlad trupp var vi nu skall träffas...Clion får leda truppen :)

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Knifetown och jag checkar in på Landmark vid 12 tiden, sedan vill vi träffa MPR folk och slippa hänga med på våra damers jädrans shoppingrundor, så vi kommer finnas i baren på nämnda hotell och invänta besked om vart vi skall.

Antar att 33:an är festgeneral och har försökt nå honom, dock utan framgång, men som sagt, vi kommer!

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Knifetown och jag checkar in på Landmark vid 12 tiden, sedan vill vi träffa MPR folk och slippa hänga med på våra damers jädrans shoppingrundor, så vi kommer finnas i baren på nämnda hotell och invänta besked om vart vi skall.

Antar att 33:an är festgeneral och har försökt nå honom, dock utan framgång, men som sagt, vi kommer!

Om inte sam sip sam och 33 är samma person så står sam sip sam som TS och han får uttala sin mening vad han tycket...men allt ordnar sig. :thumbsup: . Det är inte många meter mellan de ställen som vi förmodligen hamnar på...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om inte sam sip sam och 33 är samma person så står sam sip sam som TS och han får uttala sin mening vad han tycket...men allt ordnar sig. :thumbsup: . Det är inte många meter mellan de ställen som vi förmodligen hamnar på...

Detta är inget vi behöver oroa oss för, jag vet att det är samma gubbe, samma skuttande skratt, vi lär nog hitta varandra, både på förfest och övrig kväll, men Kjell, ett Pm och vi kan byta mobilnummer.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, tyvärr så missar man dessa träff också, blev ändrade planer, tanken var att vara i Bkk denna helg, men icke...Är i ett regningt Koh Chang (uppehåll nu)

Hoppas det blir en till träff innan man åker hem...förhoppningsvis i Bkk mellan 19:de mars till den 23:de mars

Ha så trevlig lyckostar !

En træff innan den 21 Mars i BKK skulle man inte tacka nej till...

Før er andra som skall på træffen i morgon så får jag hoppas att ni får kul... sjælv så jobbar jag fortfarande i ett kallt Oslo ett par dagar till... men det var på håret att man kunde komma førbi på denna træff...

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Knifetown och jag checkar in på Landmark vid 12 tiden, sedan vill vi träffa MPR folk och slippa hänga med på våra damers jädrans shoppingrundor, så vi kommer finnas i baren på nämnda hotell och invänta besked om vart vi skall.

Antar att 33:an är festgeneral och har försökt nå honom, dock utan framgång, men som sagt, vi kommer!

Ja det var inte lätt att nå mig kom från flappeland i kväll 2300 men nu är jag på plats i bkk

'och mitt nummer är 0898228780

och tycker vi samlas på beergarden senast 1700 så får ni bestämma vart vi ska gå sedan

Vaxets ide låter bra tycker jag och dom som inte hinner i tid så bara ringa mig så talar vi om vart vi är

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu bara Luleå vinner över Djurgården så blir den här dan bra...

Blir minuskarma för det inlägget Kjell he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir minuskarma för det inlägget Kjell he he

Eftersom frölunda förlorade så vore det kul om vi vann men Djurgården verkar vara taggade än så länge. Hoppas det går över i andra bara,he,he

Jag kommer in till tre tiden,du har nämnt 15,30 för din del...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...