Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i bkk söndag 19 feb 2012


Sam sip sam

Recommended Posts

Någon måste vara hemma och jobba,hur skulle det gå annars med sverige. :nono:

Du skulle väl komma tillbaka i dec och det ju nästan snart :thumbsup:

Jag kommer nog att åka till Filippinerna före.

Om allt går som tänkt. 8/12-12 -- 11/1-13

För tre år sedan var jag nere i Thailand 3 gånger om året.

Två på vintern och en i juni.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    35

  • Kjell

    34

  • Sam sip sam

    30

  • Vaxet

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Beergarden vid 15- tiden börjar förfesten vilket ju redan är meddelat i tråden flera gånger.

Då får det bli för förfest då vid 11.00 snåret sen får det bli en bulle till Bergarden Ja vi får se. Det har ju uppståt ett problem.Kommer ju inte in på banken då Bank sertifikatet rök när eleven recordade datan så jag fick plocka ut så mycke som det gick i dag.Och Hotellet vill väll ha kortet ??? Är det någon som vet om man kan betala med kontanter

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Förfest 11 tiden redan.,f-n det blir tidigare och tidigare men du kan kosta på dig att vara tuff som bara skulle köra med vattendrinkar.. :drinks: .

Jag har alltid kunnat betala med kontanter på hotellen om jag så velat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är rätt clion, ge dig inte :rotfl:

Bli avstängd i 48 timmar för snart 24 timmar sedan är inget som bekymrar en man av Clions kaliber.

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

¨synd att primadonnorna har fått hand om deleten .en vill ju bara snacka jag har mycket å tala om med sc och övriga som var där nere vid den tiden

Fick du bara villkorligt eller, eftersom du kan skriva nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Bli avstängd i 48 timmar för snart 24 timmar sedan är inget som bekymrar en man av Clions kaliber.

Tänkte precis samma :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bli avstängd i 48 timmar för snart 24 timmar sedan är inget som bekymrar en man av Clions kaliber.

Det var bra taiming å bli avstäng då fick jag min skönhetsömn och sen upp vid 02.45 och glo på chamiops leage med zlatan :ahh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

tiden går fort när man är i Thailand/mille :crazy:

Bli avstängd i 48 timmar för snart 24 timmar sedan är inget som bekymrar en man av Clions kaliber.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var bra taiming å bli avstäng då fick jag min skönhetsömn och sen upp vid 02.45 och glo på chamiops leage med zlatan :ahh:

Men 48 timmar är väl fortfarande 48 timmar,ehh! och skönhets sömn kan väl inte du behöva :nono:

Ser fram emot söndagen med lust och fägring stor :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men 48 timmar är väl fortfarande 48 timmar,ehh! och skönhets sömn kan väl inte du behöva :nono:

Ser fram emot söndagen med lust och fägring stor :crazy:

Jepp och tack för svaret om kontantbetalningen nu :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tänkte precis samma :rotfl:

Kommpis ska du inte gå ut å skrapa rutorna nu väskorna väntar [size=6]ironi :crazy: [/size]

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommpis ska du inte gå ut å skrapa rutorna nu väskorna väntar [size=6]ironi :crazy: [/size]

Du har ju fått en egen tråd att fyllesvammla i håll dig där och förstör inte andras trådar

du förstör ju mer en hela r,d ,d gänget gör tillsammans

http://www.maipenrai...741#entry449741

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kommpis ska du inte gå ut å skrapa rutorna nu väskorna väntar [size=6]ironi :crazy: [/size]

Nä fy fan, -14 har det krupit ner till här nu, så jag ska krypa ner under duntäcket snart :) Men ikväll börjar en veckas elände.. Men fortsätt planera din förfest nu Clion, med thaitids tillämpning hinns allt med :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var jag som gav amnesti till Clion. Trodde han skulle sköta det snyggare men nu får han ta de resterande 28 timmarna med förhandsgranskning. My bad.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Får medela att jag har skippat Lebua .Har även pmat di som anmält sig till för förfesten .pga av lite extra beställningar av darlingen som hon ska ha i salongen.Det somm ligger på sängen kostade 10.000bath ???^_^:wub: och då är inte parfymen inräknad.Utan det får bli nåt billigare härbärge i Bkk

post-3713-0-67226400-1329511592_thumb.jp

post-3713-0-13051100-1329511777_thumb.jp

post-3713-0-67226400-1329511592_thumb.jp

post-3713-0-13051100-1329511777_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Satan i gatan,,här hade man joniat direkt om man hade möjlighet efter vissa anmälningar,,nåja det går fler TÅG...

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Satan i gatan,,här hade man joniat direkt om man hade möjlighet efter vissa anmälningar,,nåja det går fler TÅG...

Ah vi får ta en forumträff i el stockholmo till våren igen opå ngn tungkrog

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Åker med vaxet imorgon till träffen

Knifetown

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och sam sip sam får försöka säkra så många stolar som möjligt före 17 tiden men det blir svårt med plats för alla på Cheap Charlie. Kan nog inte finnas mer än 20 sittplatser.Jag arrangerade sist stolar för oss 6 närvarande genom att vara först på plats innan de slog upp luckan. Troligt att en del får stå och då kanske alternativet är att traska vidare. Vi får avvakta och ta ett beslut på plats. Atom eller MaiChai ledde oss till en större Engelsk pub och jag undrar om inte den fanns på soi 5.7 eller 9.Där finns det utrymme för att sitta utanför och flytta ihop borden.Och även några steg längre förbi C.C finns det också ett större ställe att sitta

på...

Syns imorgon :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Ojoj vilken liga ni börjar bli nu...

F*n vad synd att man inte var på plats då hade man inte tvekat att åka dit!

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och sam sip sam får försöka säkra så många stolar som möjligt före 17 tiden men det blir svårt med plats för alla på Cheap Charlie. Kan nog inte finnas mer än 20 sittplatser.Jag arrangerade sist stolar för oss 6 närvarande genom att vara först på plats innan de slog upp luckan. Troligt att en del får stå och då kanske alternativet är att traska vidare. Vi får avvakta och ta ett beslut på plats. Atom eller MaiChai ledde oss till en större Engelsk pub och jag undrar om inte den fanns på soi 5.7 eller 9.Där finns det utrymme för att sitta utanför och flytta ihop borden.Och även några steg längre förbi C.C finns det också ett större ställe att sitta

på...

Syns imorgon :drinks:

Den heter "The Pickled Liver" och ligger på Soi 7/1, samma soi som "Eden Club" ligger på, så vet nog de flesta vilken soi jag syftar på...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker med vaxet imorgon till träffen

Knifetown

Det hade ju varit ett jättebra tillfälle för mej att hänga på och träffa gänget i Bkk, men äntligen har jag fått tid att komma in med min skrynkliga bil till Toyota kl. 0900 måndag morgon och det måste jag prioritera.

Ha det riktigt kul!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...