Jump to content
IGNORERAD

Anmälningslista Nerike Träffen 2012!


svampen

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    27

  • Avregistrerad clion

    19

  • svampen

    18

  • Bibben

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

hmm I see... drabbar tyvärr en fattig. :)

Ska kolla priser o sånt ikväll. Annars blir det nog en MPR-träff i GBG att besöka. Men närmare till Öjebjo.

Här har vi bott två gånger , helt OK!

http://www.booking.com/hotel/se/plaza-orebro.sv.html?aid=311094;label=plaza-orebro-56OQGGsYJB8pxeaOQTVLtwS2875706117;ws=&gclid=CM-U9uLwza0CFXEwmAodg2Qmlw

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Var är alla festsugna göteborgare,kom igen nu :14::14::14::14::14::14:

Tja Måne,

Vad gäller mig så är det svårt att uppbåda någon större entusiasm för att åka till Örebro och sitta med berusade medlemmar medan jag är nykter. Inte för att jag klandrar någon för att man är berusad, men det blir liksom inte samma sak för mig som tidigare.

Jag kan delta i forumträffar i Göteborg, det är ju bara att gå hem när man tröttnar.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Måne,

Vad gäller mig så är det svårt att uppbåda någon större entusiasm för att åka till Örebro och sitta med berusade medlemmar medan jag är nykter. Inte för att jag klandrar någon för att man är berusad, men det blir liksom inte samma sak för mig som tidigare.

Jag kan delta i forumträffar i Göteborg, det är ju bara att gå hem när man tröttnar.

Herr Chang har talat.

Jag är oxå nykter vännen :ok:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

LOS = Land Of Smile

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Anmälningslista!

Swedenman +fru 1 barn

Måne + Fru 1 barn

Knasen

GST + Fru

Roiett x 2

Svamp & Kantarell

Tomas & Jack

Migge & Jennifer

Thure & Tuk

Borgmästans Son

King Surin x2

kenneth 4618 ´+4

Antar att anmälningslistan fortfarande ser ut som ovan, och då ser det ju väldigt dystert ut för Nerike Träffen 2012 :(

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvär måste vi avblåsa träffen pga för dåligt med anmälningar !

Vi ska titta på en vårträff längre fram återkommer!

Mvh Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev det inte ett jävla liv förra året när BTT uteblev från träffen! nu blåses en hel träff av och arrangörerna låtsas som om det regnar. Hur gör ni med dem som har bokat hotel osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Festligheter kan vi ordna iaf.men ni måste ha förståelse för att vi inte kan riskera att stå med en massa bokade band,lokaler och andra åtaganden om intresset inte finns.Men kan ni fyrdubbla era insatser(pengar) så kan vi köra på.Blir ganska öde i en lokal för 150 personer om bara 30 kommer.Fulölsresan skulle orsaka en 2-månadersfylla för arrangörerna för att bli av med lagret(inte bra)men de som trots allt vill besöka vår eminenta stad,visst nåt kul ordnar vi,säg bara till vilka som kommer bara.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har nu avbokat hotellet, vi får ses vid ett annat tillfälle :(

/GSt

Jag är jätteledsen att vi inte kan hålla denna tradition vid liv.Men det är ju vintertider i ett kallt Sverige och en del finns ju på varmare breddgrader.Synd,jag hade sett fram emot att få träffa er här hemma men det får väl bli en senare tidpunkt.Mvh Måne som önskar er en trevlig tillvaro ändå :ok:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hjalmar är visst på gång med nåt nytt under galoschen, förutom att han har namnsdag idag

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er,kära Örebroare.

Nu är mitt beslut taget ang. kunna åka eller inte till gnällbältet för en som jag vet trevlig träff. Kommer tyvärr inte, skälet är att min älsta dotter fyller 40 år 19 feb och datum för hennes fest var ej fastslagen tidigare,18.2 eller 25.2.

Festen äger rum 25.2 och självfallet så ligger ju en forumträff inte i vinnarhålet då,men såg att ni ev.kör en träff senare under våren och det blir ju en helt annan femma.Som tidigare medarrangör av "Västgötaträffen" måste jag ju komma och lobba för 2012 års begivenhet. :dirol:

Bjuder på ett foto av min älsta

post-4617-0-72976500-1326728374.jpg

post-4617-0-72976500-1326728374.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Drivern, du har fina döttrar, vem kan dom brås på :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Drivern, du har fina döttrar, vem kan dom brås på :crazy:

Det är ju bara att titta på Drivern,han är ju både snäll och stilig :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Drivern, du har fina döttrar, vem kan dom brås på :crazy:

Ja du Husse,mammorna är ju inte samma så svaret bör ju vara enkelt :crazy:

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...