Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg 4 juni 2011 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Ja får la ta bussen me Joel å bra dragen när man ska se och träffa Bobben :giggle:

Sola verkar lysa alltid nått :dance1: :dance1:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    7

  • Micke031

    5

  • Avregistrerad clion

    5

  • Bibben

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu är det visserligen lite väl mycket på en gång med studentfest för ung thaitjej som givetvis skall hyllas ordentligt och därefter Håkan Hellström på kvällen...men Bangon och jag kommer iaf förbi ett par timmar tidigt på eftermidda´n.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu är det visserligen lite väl mycket på en gång med studentfest för ung thaitjej som givetvis skall hyllas ordentligt och därefter Håkan Hellström på kvällen...men Bangon och jag kommer iaf förbi ett par timmar tidigt på eftermidda´n.

:great: Inte lätt me alla ciddsen :whoco5:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

:great: Inte lätt me alla ciddsen :whoco5:

Ingen fara Clirren. Kul att du kommer. Se till bara att ta med dej darlingen nu så de kan umgås utan att behöva lyssna på farangklubbens djupa och filosofiska samtal.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ingen fara Clirren. Kul att du kommer. Se till bara att ta med dej darlingen nu så de kan umgås utan att behöva lyssna på farangklubbens djupa och filosofiska samtal.

Tyvär Lenno så jobbar hon som vanligt :diablo: jobbar 6 dar 1 ledig vi har haft många diskusioner om det må du tro.nu sitter ja här själv och tycker de e piss.men dom får ju inga andra jobb när di inte har utbildning och pratar svenska

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Ja, nu har man kommit hem från denna träff.

Klant som jag är tog jag med mig min gamla kamera vars batteri ej är laddat. Så det blir tyvärr inga bilder från mig denna gång.

Men jag kan väl ändå skvallra lite ;)

Både Drivern och MickeSurin var på plats i förtid, bra där så att vi fick disponera vårt bord utanför Polisvakten!

Övriga deltagare var (i den mån jag minns) Kongo24 med familj, Lenno, Siamkap och en ytterligare person vars nick tyvärr inte dyker upp i min alkoholindränkta hjärna.

Hade dock inte glömt min fina helikopter som lämpligen styrs med iPhone. Driverns dotter Olivia var mycket pigg på att köra den, oftast med krasch som resultat... men inga problem! Helikoptern fungerar fortfarande! Allra värst var när hon landade helikoptern 15 meter upp i ett träd. Snälla deltagare erbjöds sig dock snabbt att klättra upp i trädet och plocka ner helikopterskrället. Och det gick ju bra, även om det gjorde mig lite nervös. Slutet gott, allting gott!

Hakancnx bör dock skämmas lite eftersom han vandaliserat den fina polisvakten något. Han fjuttar på engångsgrill i den fina trappan upp till polisvakten, och glömmer liksom att han gjort det. Det blir ingen brand, men det blir en del brännmärken...

Ja, hur som helst... en trevlig träff i kanonväder och med roliga deltagare!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu har man kommit hem från denna träff.

Klant som jag är tog jag med mig min gamla kamera vars batteri ej är laddat. Så det blir tyvärr inga bilder från mig denna gång.

Men jag kan väl ändå skvallra lite ;)

Både Drivern och MickeSurin var på plats i förtid, bra där så att vi fick disponera vårt bord utanför Polisvakten!

Övriga deltagare var (i den mån jag minns) Kongo24 med familj, Lenno, Siamkap och en ytterligare person vars nick tyvärr inte dyker upp i min alkoholindränkta hjärna.

Hade dock inte glömt min fina helikopter som lämpligen styrs med iPhone. Driverns dotter Olivia var mycket pigg på att köra den, oftast med krasch som resultat... men inga problem! Helikoptern fungerar fortfarande! Allra värst var när hon landade helikoptern 15 meter upp i ett träd. Snälla deltagare erbjöds sig dock snabbt att klättra upp i trädet och plocka ner helikopterskrället. Och det gick ju bra, även om det gjorde mig lite nervös. Slutet gott, allting gott!

Hakancnx bör dock skämmas lite eftersom han vandaliserat den fina polisvakten något. Han fjuttar på engångsgrill i den fina trappan upp till polisvakten, och glömmer liksom att han gjort det. Det blir ingen brand, men det blir en del brännmärken...

Ja, hur som helst... en trevlig träff i kanonväder och med roliga deltagare!

Herr Chang har talat.

Och iPhonen har ingen kamera :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu har man kommit hem från denna träff.

Klant som jag är tog jag med mig min gamla kamera vars batteri ej är laddat. Så det blir tyvärr inga bilder från mig denna gång.

Men jag kan väl ändå skvallra lite ;)

Både Drivern och MickeSurin var på plats i förtid, bra där så att vi fick disponera vårt bord utanför Polisvakten!

Övriga deltagare var (i den mån jag minns) Kongo24 med familj, Lenno, Siamkap och en ytterligare person vars nick tyvärr inte dyker upp i min alkoholindränkta hjärna.

Hade dock inte glömt min fina helikopter som lämpligen styrs med iPhone. Driverns dotter Olivia var mycket pigg på att köra den, oftast med krasch som resultat... men inga problem! Helikoptern fungerar fortfarande! Allra värst var när hon landade helikoptern 15 meter upp i ett träd. Snälla deltagare erbjöds sig dock snabbt att klättra upp i trädet och plocka ner helikopterskrället. Och det gick ju bra, även om det gjorde mig lite nervös. Slutet gott, allting gott!

Hakancnx bör dock skämmas lite eftersom han vandaliserat den fina polisvakten något. Han fjuttar på engångsgrill i den fina trappan upp till polisvakten, och glömmer liksom att han gjort det. Det blir ingen brand, men det blir en del brännmärken...

Ja, hur som helst... en trevlig träff i kanonväder och med roliga deltagare!

Herr Chang har talat.

Börjar bli ett stående inslag nu men...saknar+ så enav-109998.gif får duga även för dig HC. Kul o läsa ... e några medlemmar fortfarande på flykt på stan tro? MVH HN fullosugenpåmerjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Och iPhonen har ingen kamera :whistle:

Nä, det är ju en leksak som man kör leksakshelikoptrar med :D

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Nä, det är ju en leksak som man kör leksakshelikoptrar med :D

Tja, bilderna från min iPhone blev väl inte så bra... hade väl hoppats på bidrag från skickligare fotografer.

Men här kommer hur som helst tre bilder.

Sabai sabai i Slottsskogen.

IMG_0240.jpg

Det verkar som om MickeSurin också gjort bort sig lite på polisvaktens trappa.

IMG_0242.jpg

Det är många som tittar upp i trädet efter min leksakshelikopter.

IMG_0248.jpg

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

sitter det en VGA kamera i iphone?

Jag hade en Nokia år2004 som levererade skarpare foton :whistle:

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

sitter det en VGA kamera i iphone?

Jag hade en Nokia år2004 som levererade skarpare foton :whistle:

Uppenbarligen är Herr Caveman lite frustrerad över att han ej har möjlighet att delta i diverse forumträffar.

Men ta det lugnt Herr Caveman, vi skänker en tanke till dig på varje forumträff!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Uppenbarligen är Herr Caveman lite frustrerad över att han ej har möjlighet att delta i diverse forumträffar.

Men ta det lugnt Herr Caveman, vi skänker en tanke till dig på varje forumträff!

Herr Chang har talat.

Ja, fy fan om man häckla nån som varit på en träff om man själv inte deltagit! Blir det extra mycket skitsnack då om den medlemmen? Eller vinner man nåt pris? Typ: 1:a pris till minst närvarande?

Aja, Iphone suger!

Link to comment
Dela på andra sajter

sitter det en VGA kamera i iphone?

Jag hade en Nokia år2004 som levererade skarpare foton

Hahaha... Nokia de hade jag helt glömmt bort, finns de än idag tro?.

De hade ju skarpa mobiler på sin tid, idag vill inte ens ungarna ha en sån.

Sent from Finspång using a brevduva

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Ja, fy fan om man häckla nån som varit på en träff om man själv inte deltagit! Blir det extra mycket skitsnack då om den medlemmen? Eller vinner man nåt pris? Typ: 1:a pris till minst närvarande?

Aja, Iphone suger!

Du missar ju poängen totalt wUThai... själv tycker jag det är trevligt med bilder från alla forumträffar. iPhone har inte med saken att göra. Möjligen för alla fandroids med mindervärdeskomplex.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

LelleGotland

Fan också!!!!:diablo: Var det igår det var forumträff?? Så missade jag den :kort: Nå jag får komma nästa gång då. Hoppas att ni hade det trevligt.

Smaken är som baken....en del har ingen!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

freddan_gbg

Såg trevligt ut, vi drog till Marstrand och Stenungsund istället. Hur smart är det att tända en grill på en trätrappa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer några fler bilder, Gubbarna anlände först sen kom resten av tjejerna.

Jasså det är här ni sitter ?

Maem.jpg

Även Fru Chang anländer på sin cykel

FruChang-Kopia.jpg

Fler medlemmar droppar in

MagnusochJane.jpg

Var gjorde jag av vinflaskan nu då ?

Jane.jpg

Tjejgänget är samlat

Tjejgnget1.jpg

Kan man äta den här ?

Maemkorv.jpg

Jag gillar dom stora bättre

Johankorv.jpg

Det var inte bara mat som grillades, trappan blev tyvärr lite svart också efteråt

Grilltrappa.jpg

Grillat intresserar dock inte tjejerna särskilt

Tjejgnget2.jpg

Men glass är gott

Glass-Kopia.jpg

I gubbhörnan dricks det öl och dom vanliga samtalsämnena avhandlas

Gubbarna.jpg

Lenno anländer

Lenno.jpg

Samt hans fru

Lennoochfru.jpg

Det första tjejgänget har gått vidare och ersatts av ett nytt

Tjejgnget3.jpg

Det kan ju bli lite kallt i solen ibland

Kallt.jpg

Dags för två att åka hemåt, glömde jag något nu ?

Johanglmt.jpg

Nu blir det flyguppvisning med Herr Changs nya leksak, en helikopter som styrs med hans iphone.

Flyguppvisning-Kopia.jpg

Hur var det man gjorde nu då ?

HerrChang.jpg

Bäst att jag visar hur man gör om det ska bli något

Flyger.jpg

Houston we got a problem

Itrdet.jpg

Hur ska vi lösa det här ? helikoptern har fastnat högst upp i trädet.

Allatittar-Kopia.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Men som tur var så kom frivilliga personer till undsättning

Uppitrdet.jpg

Efter en lyckad räddning klättrade han ner igen

Nerigen.jpg

Det var svettigt Drivern blev hungrig och tar sig lite fläskkarré

Drivern-Kopia.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite mer bilder från eventet

post-3139-0-58613400-1307269897_thumb.jp

Ordföranden

post-3139-0-82602000-1307269646_thumb.jp

Far och dotter Drivern

post-3139-0-31838600-1307269669_thumb.jp

post-3139-0-01571600-1307269687_thumb.jp

post-3139-0-75989200-1307269743_thumb.jp

post-3139-0-96497100-1307269704_thumb.jp

Kongo junior

post-3139-0-73555700-1307269720_thumb.jp

Fru Chang cyklade förbi

post-3139-0-30741600-1307269791_thumb.jp

post-3139-0-59807000-1307269813_thumb.jp

post-3139-0-94773000-1307269836_thumb.jp

Olika grupperingar

post-3139-0-06605800-1307269857_thumb.jp

Fanns fler som grillade

post-3139-0-34712000-1307269759_thumb.jp

Vår kära polisvakt är i behov av underhåll

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det va svårt och fotografera i solen i går.likadant för mig i Båstad korten blev ju bleka hade du också kameran inställd på sol i vitbalansen eller awd :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

sitter det en VGA kamera i iphone?

Jag hade en Nokia år2004 som levererade skarpare foton :whistle:

Det ser ut som om HerrChang har ett rejält flottigt tumavtryck på linsen.

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför blir CNX bilder så intima?

Här får ni svaret, en rejält manlig kamera.giggle.gif

post-3686-0-17438000-1307275789_thumb.jp

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...