Jump to content
IGNORERAD

Anmälan till Västgötaträffen 13 augusti 2011


Herr Chang

Recommended Posts

Det kan du ge dig på,nu ska här festas och sjungas.Första vitaminisen med lamai på ett år.Och alla goa gubbar och gummor :ok: några timmar på kudden så,the heat is on,nu kommer lantisarna snart och då ni tills dess tjoho.Mvh Måne

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 714
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    91

  • Sam sip sam

    65

  • måne

    60

  • Herr Chang

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Just nu i Göteborg, klarblå himmel.

Blåa konstiga elbussar går utanför huset, Garry säger att de kallas spårvagnar.

Kaffe på bryggning, det startar bra.

Lillkrabban ska sparkas upp strax, jag viskar nog, så du vill inte plocka svamp. :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

om 9 min går Taxin, vi ses i eftermiddag. SKÅÅÅÅÅÅÅÅL !!!!

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

En sista väderuppdatering från mig. Ser helt OK ut med solsken under golfen, inget regn under helgen, hyfsad temperatur även under natten mellan lördag och söndag samt svaga vindar.

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ni,håll i hatten för nu börjar vår avfärd till götet.Start your engines bbbrruuuummm-bbbrrruuumm

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Ja ni,håll i hatten för nu börjar vår avfärd till götet.Start your engines bbbrruuuummm-bbbrrruuumm

Ha en bra nedresa till solen och värmen i Götet :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nån timme så är de färdigjobbat här också, sen är det bara att varva upp turbon

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nyss tillbaka efter en kantarelljakt på Hisingen, vi var bara ute nån timme eller två men vi hittade lite gulingar. Nu blir det fiskekyrkan och nån bira i stan innan vi dyker upp utanför Ruckmans sen.

post-3468-0-11748000-1313139599.jpg

post-3468-0-86094400-1313139720.jpg

post-3468-0-11748000-1313139599.jpg

post-3468-0-86094400-1313139720.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp urk4ddaabd1-d391-2979.jpg

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Hoppas de har lite thaislafs till dej då du kommer fram för det där såg inget vidare ut :ledsen:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

tips på hur man tar sig ner till götet från sthlm billigast? Sj är dyra så här i sista sekund. :(

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ar inte utan att jag blir javligt avundssjuk, den har typen av uppladdning infor en fest har jag inte varit med om pa valdigt manga ar. Nar man gick ur 9an och tog studenten, nar man muckade fran lumpen eller FN-tjanst och senare Valborg nar man pluggade och kanske midsommar. Efter det har det ju varit mer spontana fester men en fest man kan planera ett helt ar I forvag var lange sedan. Vis av erfarenhet vet jag dock att det ar ratt latt att bli overtand och slockna innan det roliga borjar men ni ar formodligen aldre och visare an jag var nar det begav sig, ha det javligt kul :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

tips på hur man tar sig ner till götet från sthlm billigast? Sj är dyra så här i sista sekund. :(

Kolla norwegian..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ar inte utan att jag blir javligt avundssjuk, den har typen av uppladdning infor en fest har jag inte varit med om pa valdigt manga ar..[cut]...[/cut].. kul :)

Samma här. du och jag får väl ta en tangentbordfylla på MPR istället :crazy:

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här. du och jag får väl ta en tangentbordfylla på MPR istället :crazy:

Ja varfor inte, precis som cybersex sa kan ju en tangentbordsfylla vara valdigt underskattat. Vi kan ju alltid sla pa vara webcams och skala ihop, tidsskillnaden gor ju att du formodligen kommer na ditt Nirvana nagon gang pa Gavleeftermiddagen men det behover ju inte vara fel :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillbaka efter fiskekyrkan och stan och tar nu en vätskepaus hos Garry.

Garry håller på att blanda specialdrinkar till oss, sen planerar vi att ta oss ner mot Ruckmans

post-3468-0-18256100-1313151477.jpg

post-3468-0-10205100-1313151481.jpg

post-3468-0-18256100-1313151477.jpg

post-3468-0-10205100-1313151481.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut att vara fint väder borta på varvet

Edit: kan inte ladda upp bild hit nu men till sandlådan funka det... Skumt

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk

Ändrades av lamai64

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Knasen, men de biljetterna var lite för dyra. Man är för sent ute helt enkelt för att få bra priser. Typiskt mig, blir alltid sugen på att åka i sista sekunden. Känns som det blir kul imorrn...grrr..

Ändrades av swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...