Jump to content
IGNORERAD

Anmälan till Västgötaträffen 13 augusti 2011


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 714
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    91

  • Sam sip sam

    65

  • måne

    60

  • Herr Chang

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 augusti, hmmm... kanske skulle ta en weekendresa och ta med mig Maitan till det glada Göteborg

Glömde bort mig igen och gav bara pluskarma, måste ju kommentera också så att man får många inlägg :ironi:

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

4 augusti, hmmm... kanske skulle ta en weekendresa och ta med mig Maitan till det glada Göteborg

Kom som hemliga gäster vettja, annars vankas det väl en massa jobb :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 augusti, hmmm... kanske skulle ta en weekendresa och ta med mig Maitan till det glada Göteborg

¨Det ser vi fram mot att ni dyker upp då :thumbsup:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Håller med vi får väll ha nån insamling he he till biljett

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med vi får väll ha nån insamling he he till biljett

Clion, om du pröjsar soppan för gubbarna så kan jag flyga er. :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 augusti, hmmm... kanske skulle ta en weekendresa och ta med mig Maitan till det glada Göteborg

Låter som en mycket bra idé, innan eller efter så kan du komma och hälsa på din kompis i Hemfosa med. Sovplatser finns alltid, det vet du.

:jester:

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som en mycket bra idé, innan eller efter så kan du komma och hälsa på din kompis i Hemfosa med. Sovplatser finns alltid, det vet du.

:jester:

ska´ru int ha party snart? Har inte varit i hemfosa

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu kollat svarta lådan och jag var aldrig mer än 50 meter från bordet,inte undra på att jag fick träningsvärk i dagarna 3 :17: Kan inte nog tacka alla som förgyllde vår helg i Götet,nya som gamla vänner.Och borgmästarns son,du får nog revidera det där med sömnen,enligt min fru sov jag sammanlagt 3 timmar (f-n man börjar bli gammal)Mvh Måne som är sliten än

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Så där, en vecka har passerat.Jag vill tacka ALLA o jag vill tacka livet eller va hon Arja nu sjung!

HC på sin konunga-pedistal styrde med järnhand. drivern smög omkring o myste...kanske gjorde lite nytta nån gång...

Sen vill jag tacka Björn mfl som frikostigt bjudde på mer dricka på rummen som om jag inte hade fått nog!

Om lotteriförsäljerskorna finns de inget mer o säga än att ni var som förväntat... fantastiska!

Och så Gorocco eller hur f-n de stavas... innan jag träffade dig första gången så undrade jag va de va för jävla fåne... men nu efter Udon och Göteborg så får du en stor blöt puss!

Måste även nämna snömannen som jag träffade nån sen kväll... han var inte så jäkla Thai-fixerad som er andra och dessutom hade han en Phil-dam med smilgroparna på rätt ställe i släptåg, tummen upp

Sist men inte minst.. jaja måne o de vanliga ODINNAner väl inte nämnas.. ;-) saknade Svamp-fan, han med ägg-ögonen(nerike), väsk-dyngarn från arlanda, och odinnan! Dock ej Odin. ;-)

OCH mitt stora TACK går till Kenneth. du vet varför...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
Borgmästarens Son

Så där, en vecka har passerat.Jag vill tacka ALLA o jag vill tacka livet eller va hon Arja nu sjung!

HC på sin konunga-pedistal styrde med järnhand. drivern smög omkring o myste...kanske gjorde lite nytta nån gång...

Sen vill jag tacka Björn mfl som frikostigt bjudde på mer dricka på rummen som om jag inte hade fått nog!

Om lotteriförsäljerskorna finns de inget mer o säga än att ni var som förväntat... fantastiska!

Och så Gorocco eller hur f-n de stavas... innan jag träffade dig första gången så undrade jag va de va för jävla fåne... men nu efter Udon och Göteborg så får du en stor blöt puss!

Måste även nämna snömannen som jag träffade nån sen kväll... han var inte så jäkla Thai-fixerad som er andra och dessutom hade han en Phil-dam med smilgroparna på rätt ställe i släptåg, tummen upp

Sist men inte minst.. jaja måne o de vanliga ODINNAner väl inte nämnas.. ;-) saknade Svamp-fan, han med ägg-ögonen(nerike), väsk-dyngarn från arlanda, och odinnan! Dock ej Odin. ;-)

OCH mitt stora TACK går till Kenneth. du vet varför...

Kan de vara alla toa besöken du gjorde hos Kenneth :P

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan de vara alla toa besöken du gjorde hos Kenneth :P

Herr K är ju en duktig kock oxå,och lamai64 är ju en gottegris :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...