Jump to content
IGNORERAD

Pubträff i Göteborg


Drivern

Recommended Posts

Har ett fåtal bilder bilder från denna träff, och här kommer de sent omsider:

Vi var inte så många på träffen från MPR, det var Drivern, jag, Siamkap och Kongo24. Men visst satt vi under ett fint skynke Maitan?

P1020107.jpg

En representant från Göteborgs Nya Starkpilsner var på plats, och han ville vi skulle fylla i denna enkät.

P1020113.jpg

Kongo24: Hur ska jag kunna fylla i detta? Har ju ingen penna!

Drivern: Lugn och fin nu, du får låna min när jag är klar.

P1020114.jpg

Hur länge ska jag behöva vänta? Måste fylla i innan jag glömmer bort vad jag tänkt svara!

P1020115.jpg

Ja... om det är så viktigt för dig kan du väl få min penna nu.

P1020117.jpg

Usch vad självisk jag är...

P1020119.jpg

Inga problem, nu är vi vänner igen!

P1020120.jpg

Drivern, Siamkap och jag drar vidare till Linnéterassen.

P1020121.jpg

Sen till min lägenhet där Drivern slocknar på fru Changs divan.

P1020128.jpg

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    7

  • Herr Chang

    5

  • Maitan

    3

  • Avregistrerad clion

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

För övrigt kan jag meddela att våra nästa planerade forumträffar i Göteborg blir fredag 4 mars, fredag 1 april (ja tänka sig ;) ) och fredag 6 maj. Dessa träffar då inomhus.

Lördag 4 juni och lördag 2 juli är det dags för Slottsskogen!

Och så får vi inte glömma stora Västgötaträffen lördag 6 augusti! Samma plats som förra året.

Inbjudningar till alla dessa träffar kommer i separata trådar.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Juni och/eller Juli verkar trevligt... E fru Changs divan ledig?? Hehe nämen en semestervecka i Götet e jäkligt lockande, det snackade både jag å frugan och sonen om efter förra årets Västgötaträff.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej Odin och Herr Chang,kanske dags för en träff in Dalom,Odin har en kontaktyta

i norra delen och andra i Borlänge,Falunområdet,lappen,mfl.Maxat att träffa alla dessa som man bara sett och upplevt som data figurer

Link to comment
Dela på andra sajter

Juni och/eller Juli verkar trevligt... E fru Changs divan ledig?? Hehe nämen en semestervecka i Götet e jäkligt lockande, det snackade både jag å frugan och sonen om efter förra årets Västgötaträff.

Självklart är fru Changs divan ledig! Hon sover inte ofta där... Det är dock inte bra att det stinker farang från den efter att diverse kufar lånat den ;)

Hej Odin och Herr Chang,kanske dags för en träff in Dalom,Odin har en kontaktyta

i norra delen och andra i Borlänge,Falunområdet,lappen,mfl.Maxat att träffa alla dessa som man bara sett och upplevt som data figurer

Ja Larbejo, det vore mycket trevligt med en Dalaträff!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffen den 6:e Augusti är inbokad, vilket även är min födelsdag, så ni får gratta mig på min 21-årsdag. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt kort Maitan, en riktig mysfarbror som ligger där. Fast en riktig man bär ju Bajentröja. :drinks:

Varför bär du bajentröja då :whistle:

PS En straffspark,kunde inte hålla mig DS :friends:

Först att boka upp sig till V-G T,måste vara värt ett pris

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför bär du bajentröja då :whistle:

PS En straffspark,kunde inte hålla mig DS :friends:

Först att boka upp sig till V-G T,måste vara värt ett pris

Ingen ide att ni bokar västgötaträffen än,först ska ni överleva Närketräffen :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nu feck la han luft :whoco5:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hej Odin och Herr Chang,kanske dags för en träff in Dalom,Odin har en kontaktyta

i norra delen och andra i Borlänge,Falunområdet,lappen,mfl.Maxat att träffa alla dessa som man bara sett och upplevt som data figurer

Låter trevligt Lappen och Lars60 + vissa andra skulle va roligt å träffa

sen kan vi jobba oss uppåt landet till nästa år får se hur många år det tar innan vi träffar Kim och Erki :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter trevligt Lappen och Lars60 + vissa andra skulle va roligt å träffa

sen kan vi jobba oss uppåt landet till nästa år får se hur många år det tar innan vi träffar Kim och Erki :giggle:

Nu jäklar Clirre blev man sugen på en forumträff till den bästa delen av Sverige !! :drinks:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...