Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg 5 november 2010 17.00


Herr Chang

Recommended Posts

Du kan väl ge mig dina bästa bilknyckartips sen när du kommer hit till jobbet :crazy:

Är alldeles för bekväm av mig för att skippa bilen och ibland finns ju de behov på riktigt oxå B)

Vet jag inte än, imorgon e de jag skall till garaget så jag återkommer med hur de gick :drinks:

varför göra det imorrn, du har ju hela helgen på dig :drinks:

Smaken är som baken....en del har ingen!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    15

  • L64

    14

  • Bibben

    6

  • Maitan

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag kommer och hjälper till med att hålla bord HC,16.00 blir väl bra,Tennek är ju oxo i stan så han dyker säkert upp :drinks:

Det ser ut att jag också dyker upp någon gång då, det har ordnat sig med jobbet :drinks:

Smaken är som baken....en del har ingen!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då ser vi ut att bli ganska många på plats redan vid 4 eller strax efter om jag summerat rätt.

Som sagt Lamai; bilrep är direkt ohälsosamt att utföras på veckans skönaste kväll. Bättre att spara till bakruset då man ändå inte klarar av att göra något vettigt... ;)

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hört (OK, läst då) att de öppnar 16.30 och då är jag nog där, ska ha en bra plats vid revbensspjällen.

Tråkigt att höra L64. Men har du inte en granne som känner folk som kör MC? :whistle:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer inte heller. Måste hjälpa lamai med bilen (läs groggen)

Nä jag hade glömt av att jag ska iväg med jobbet imorgon. Kanske att jag ansluter senare på kvällen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så måste även undertecknad lämna ett sent återbud då det dykt upp en ledig tid i tvättstugan.

Bortförklararen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Blir ingen träff här!

bilen bidde stulen inatt :diablo:

Skall direkt efter jobbet imorgon bosätta mig i garaget med en fet grogg och försöka få igång den gamle dieseln som har stått några år.

de e smällar man få ta ring gson :sFduh: skämt å sido trist du e nog på bättre humör i morgon :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

varför göra det imorrn, du har ju hela helgen på dig :drinks:

De e nog risk att de tar hela helgen för o få se lite härlig dieselrök... :crazy:

Då ser vi ut att bli ganska många på plats redan vid 4 eller strax efter om jag summerat rätt.

Som sagt Lamai; bilrep är direkt ohälsosamt att utföras på veckans skönaste kväll. Bättre att spara till bakruset då man ändå inte klarar av att göra något vettigt... ;)

Hehe, vi får se va som händer, jag skiter iaf i utgången med jobbet... så får vi se hur länge jag blir i garaget

Hört (OK, läst då) att de öppnar 16.30 och då är jag nog där, ska ha en bra plats vid revbensspjällen.

Tråkigt att höra L64. Men har du inte en granne som känner folk som kör MC? :whistle:

Bara vespa.

Jag kommer inte heller. Måste hjälpa lamai med bilen (läs groggen)

Nä jag hade glömt av att jag ska iväg med jobbet imorgon. Kanske att jag ansluter senare på kvällen.

Stödgroggar e aldrig fel!

de e smällar man få ta ring gson :sFduh: skämt å sido trist du e nog på bättre humör i morgon :dance:

Humöret e rätt ok ändå, de e bara att jag känner lite halvpanik för de va meningen o hyra ett bilsläp nästa vecka för o flytta gulingen till ett nytt vinterboende.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte du förstod vad jag menade där L64. Tänk dig tillbaka till SS-tiden och vad en viss person skrev till mig då . ja, det kan vi ta när vi ses.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte kommer så är det pga misterx som ringde halv sju i morse och var full, så nu är jag också full. Se till att vaccinera er telefon, den smittar den också :whistle:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förkyld som fan här ochså så idag blir det soffan med laptop,täcke och en flarra vodka :(

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte nog med att det var ledigt i tvättstugan, jag hittar dessutom inte mina skor.

Partykillern Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådär ja, nu har jag haft en liten stödvila så nu är vi på't igen :drinks:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart är det dags för mig att gå till Cicero. Väl mött där!

Fru Chang hotar med att komma dit, och det svider redan i plånboken ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart är det dags för mig att gå till Cicero. Väl mött där!

Fru Chang hotar med att komma dit, och det svider redan i plånboken ;)

Herr Chang har talat.

Ha en trevlig kväll Vänner o ta ett par för Nerkingarna!!!!!! :drinks:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla medlemmar!

Nu är vi på plata!

Drivern med fru och dotter

Siamkap

Bob

Lenno

MickeSurin

Bibben

Olof

Kongo24

LillaGotland

Kvällen ār ung! Vi väntar på fler deltagare.

Skrivet på min iPad med hjälp av Siamkaps SIM-kort.

H err Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla medlemmar!

Nu är vi på plata!

Drivern med fru och dotter

Siamkap

Bob

Lenno

MickeSurin

Bibben

Olof

Kongo24

LillaGotland

Kvällen ār ung! Vi väntar på fler deltagare.

Skrivet på min iPad med hjälp av Siamkaps SIM-kort.

H err Chang har talat.

Låter onekligen trevligt, strongt av HC att våga ta med sig en ipad på en sådan tillställning..personligen kan jag lätt tappa bort mig själv på dylika arrangemang.

Så sup nu inte bort ipad:en

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom ringde för nån timme sen och det verkade va tråkigt så man missar ingenting :suicide:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom ringde för nån timme sen och det verkade va tråkigt så man missar ingenting :suicide:

Grogg i garaget ? :whistle:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Grogg i garaget ? :whistle:

De bidde ett par pilsner istället, de hör änna ihop bättre med skit under naglarna o mecka bil :drinks:

Du måste ha tankat bra nu lamai,men fortfarande skrivduglig :drinks: RESPEKT

Nä, de e lugnt ännu men en feting e upphälld här hemma nu iaf :great:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

De bidde ett par pilsner istället, de hör änna ihop bättre med skit under naglarna o mecka bil :drinks:

o dieselrök :crazy:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...