Jump to content
IGNORERAD

Datum för Närketräffen 2011


Nerike

Datum till Närketräffen 2011  

14 röster

  1. 1. Vilket datum passar er

    • Lördag den 5 feb. 2011
      5
    • Lördag den 12 feb. 2011
      12
    • Lördag den 19 feb 2011
      5


Recommended Posts

  • Svar 67
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    12

  • Avregistrerad clion

    9

  • Nerike

    6

  • Caveman

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

555 Svampen det är Enis födelsedag, jag bara skojade

rätt datum är givetvis 12 Februari :hi::hi:

666 Just Joiking!!!! :crazy:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va kul Knasen lovade att dansa STÅNG i Puma Overall!!!!! :great:

Kan Bli En Höjdare han nämnde något om Tomtebloss i sammanghanget BUT

Mvh Svampen"Ett Vingslag För Naturen"!!! :crazy::drinks:

Hälsn Din före detta VÄN Mvh Svampen :wai::na:

Hörru Svampen! Nu ska du få ett bomomerang-minus av mig :rotfl::rotfl::rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Du glömde att svara på frågan.

Vem tar över träffen när Nerkie åker till Thailand?

1.han sköter det via email ifrån Korat

2.någon annan Örebroare tar över

3.han gör som vanligt,dvs. han stannar hemma..

Måste nog bryta in här.Vi Örebroare jobbar i team med våra arrangemang d.v.s om någon är sjuk eller bortrest så tar andra över,vad det gäller Nerike så drar han ett hästlass med kontakterna han har,det gäller såväl lokaler ljus och nöjesplanering,och det är vi andra närkingar jävligt tacksamma för.Jag vet ej vem thaisigge är(tror jag)men insyn i vilket jobb det är att hålla i ett sånt här evenemang kräver en hel del tid och lust med andra ord DET HAR NERIKE.Vad det gäller hans thairesor så har jag träffat honom ett flertal gånger därnere så nog har han varit i Thailand.Sen råkar vi bo i samma stad så jag har även haft förmånen att träffa hans flickvän(thai)här.Så alltså,de stora lassen här i örebro drar Nerike,Svampen och Pingislover och det är vi andra jävligt tacksamma för Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste nog bryta in här.Vi Örebroare jobbar i team med våra arrangemang d.v.s om någon är sjuk eller bortrest så tar andra över,vad det gäller Nerike så drar han ett hästlass med kontakterna han har,det gäller såväl lokaler ljus och nöjesplanering,och det är vi andra närkingar jävligt tacksamma för.Jag vet ej vem thaisigge är(tror jag)men insyn i vilket jobb det är att hålla i ett sånt här evenemang kräver en hel del tid och lust med andra ord DET HAR NERIKE.Vad det gäller hans thairesor så har jag träffat honom ett flertal gånger därnere så nog har han varit i Thailand.Sen råkar vi bo i samma stad så jag har även haft förmånen att träffa hans flickvän(thai)här.Så alltså,de stora lassen här i örebro drar Nerike,Svampen och Pingislover och det är vi andra jävligt tacksamma för Mvh Måne

Det är ju just det jag var orolig över,att Nerkie som drar ett så stort lass skriver på sitt forum att han drar till Korat i Nov med ett 6mån visum i hand.men det känns ju skönt att svampen o Pingis kan ta över detta stora lass :-)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

.Jag vet ej vem thaisigge är(tror jag)

Jag tror inte att vi har träffats,men har du vägarna förbi SiSaket så är du välkommen in på en pilsner(jag finns där ca 9-10mån/år) ;-)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Min gps är bara inställd på pattis,jomtien,Bangkok och koh samui :whistle: därimellan är det grått :crazy: Mvh Måne som är i byn Ban Dan iblad

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tvivlar inte på att det finns tillräckligt med eldsjälar i Örebro för att Närketräffen ska bli ett excellent arrangemang, oavsett om någon är bortrest eller sjuk.

Frågan är bara om ni överträffa Västgötaträffen ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej på er alla!

Nu är det är så att Närketräffen faller inte på mig, vi satt senast idag och planera om den

Men en dag skall ni planera det är den lördag den 12 feb. 2011, det kommer att blii en häftigt dag.

Mer kommer jag ej att säga då vi kommer med en anmälningslista iveckan som kommer

Så alla som säger nåt illla om mig PM mig

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tvivlar inte på att det finns tillräckligt med eldsjälar i Örebro för att Närketräffen ska bli ett excellent arrangemang, oavsett om någon är bortrest eller sjuk.

Frågan är bara om ni överträffa Västgötaträffen ;)

Herr Chang har talat.

Det har vi redan gjort då vi har sakt när det sker det är den 2011-02-12 (124 pro redan anmälda) så välkomna listan kommmer upp iveckan.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

hej på er alla!

Nu är det är så att Närketräffen faller inte på mig, vi satt senast idag och planera om den

Men en dag skall ni planera det är den lördag den 12 feb. 2011, det kommer att blii en häftigt dag.

Mer kommer jag ej att säga då vi kommer med en anmälningslista iveckan som kommer

Så alla som säger nåt illla om mig PM mig

Mvh

Nerike

De va nog inte illa ment från Thaisigge utan bara en undran

för du är väl me å håller i prisutdelningen :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...