Herr Chang Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 Ja, vi hälsar alla välkomna! Jag och Siamkap anländer redan på fredagen, och det är mycket möjligt att det blir lite förfest då Dessutom funderar jag och BTT på att ta en liten tur till Danmark lördag förmiddag. Vi kommer givetvis att vara på plats 18.00 i Malmö... hoppas jag Om någon vill ansluta på resan till Danmark är det bara att höra av sig. Ju fler, desto roligare! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Dessutom funderar jag och BTT på att ta en liten tur till Danmark lördag förmiddag. Vi kommer givetvis att vara på plats 18.00 i Malmö... hoppas jag Herr Chang har talat. 5 Jo den har man ju hört förr http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäckis Inlagd November 15, 2010 Dela Inlagd November 15, 2010 Jag måste tyvärr avboka mig på lördag pga att jag får besök från Danmark den helgen. Kanske får vi vägarna förbi Korrapong ändå,jag ska ändå visa vart jag jobbar och det är rätt så nära... Men jag vill inte vara bokad. Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful. Känns som om jag får ändra denna texten nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2010 Jag måste tyvärr avboka mig på lördag pga att jag får besök från Danmark den helgen. Kanske får vi vägarna förbi Korrapong ändå,jag ska ändå visa vart jag jobbar och det är rätt så nära... Men jag vill inte vara bokad. OK Bäckis, det är noterat. Hmm... detta börjar likna tio små negerpojkar Men vi kör på enligt plan! Fru Chang är icke intresserad, men som kompensation ska hon fixa tre khratonger åt mig, Siamkap och dam. Så ja, vi ska förorena Malmös vattendrag med några khratonger... Det är ej försent att anmäla sig till denna träff! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 16, 2010 Dela Inlagd November 16, 2010 Får också avboka då damen måste arbeta och jag vara barnvakt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2010 Får också avboka då damen måste arbeta och jag vara barnvakt OK Clion, har uppdaterat listan. Detta börjar bli deprimerande... men Skåneträffen kommer att äga rum som planerat! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd November 16, 2010 Dela Inlagd November 16, 2010 Chang, Tråkigt med alla återbud men sånt är livet. Hur många ser vi ut att bli i dagsläget? Mvh Khun Somtam Som e på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 16, 2010 Dela Inlagd November 16, 2010 Chang, Tråkigt med alla återbud men sånt är livet. Hur många ser vi ut att bli i dagsläget? Mvh Khun Somtam Som e på Se sid. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 16, 2010 Dela Inlagd November 16, 2010 De e ju bara drivern kongo och jag som har måst avboka Ba boo är ju anmäld och den skulle vart rolig å träffa BTT har en ju träffat skulle kunna ta ongar å hela köret om arne komm men den som väntar på julafton När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2010 Det är lugnt... Siamkap och jag lämnar Göteborg 15.00 fredag och anländer väl Malmö 18.00. Sen börjar förfesten Den som är intresserad av det kan väl skicka PM till mig, annars ses vi på feststället Korrapong lördag 18.00. http://www.maipenrai.se/forum/t/10671-anmalan-till-skanetraffen-20-november-2010/page__view__findpost__p__220261 Glöm inte era khratonger! Det ska dock sägas att det visar sig vara lite svårt att få tag i lämpligt material i Sverige... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Det bär emot nu när man äntligen skulle träffa en massa MPR'are, men jag måste tyvärr också avboka träffen Det kommer säkert fler chanser, vi ses då istället Om någon är i Pattaya i Mars så kan vi köra en träff där?? / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Glöm inte era khratonger! Det ska dock sägas att det visar sig vara lite svårt att få tag i lämpligt material i Sverige... Herr Chang har talat. Packa ner din ficksåg och lös en biljett in till Universeum, där bör finnas lämpliga träd i den tropiska avdelningen, bananträd etc. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2010 Det bär emot nu när man äntligen skulle träffa en massa MPR'are, men jag måste tyvärr också avboka träffen Det kommer säkert fler chanser, vi ses då istället Om någon är i Pattaya i Mars så kan vi köra en träff där?? / Joe OK Joe, det är noterat. Det går säkert att ordna en träff i Pattaya, se bara till att ni spikar datum i god tid! Packa ner din ficksåg och lös en biljett in till Universeum, där bör finnas lämpliga träd i den tropiska avdelningen, bananträd etc. Hehe, du är inte den förste som föreslår det Men det är nog bäst att lösa det på annat sätt. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Det som verkar vara riktigt poppis i Bangkok nu är brödkratongerna - BTT är väl en hejjare i köket så det borde vara en baggis att fixa till en 3-4 stycken till träffen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Har försökt nå herr Chang via internt PM men då detta ej funkat måste jag dessvärre meddela att jag på grund av personliga orsaker inte kan medverka på forumträffen helgen 19-20 november. Ska ringa och ändra antalet bokade bord till ca 20-25 på grund av den minskade deltagarskaran. I nuläget är 35 bord bokade men efter koll på deltagarlistan kan man nog krympa detta med ca 10 stolar. Så oavsett mitt deltagande eller ej så är där 20-25 bord bokade från 18.00 lördagen den 20e. Hoppas ni alla får en trevlig och gemytlig loykatoeyfest. Vänligen, BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 (ändrad) Har försökt nå herr Chang via internt PM men då detta ej funkat måste jag dessvärre meddela att jag på grund av personliga orsaker inte kan medverka på forumträffen helgen 19-20 november. Ska ringa och ändra antalet bokade bord till ca 20-25 på grund av den minskade deltagarskaran. I nuläget är 35 bord bokade men efter koll på deltagarlistan kan man nog krympa detta med ca 10 stolar. Så oavsett mitt deltagande eller ej så är där 20-25 bord bokade från 18.00 lördagen den 20e. Hoppas ni alla får en trevlig och gemytlig loykatoeyfest. Vänligen, BTT Nä nu har man följt denna fars hela veckan med avhopp när" En Av Arrangörerna tom hoppar av" Tackar nog för mig & frugan ochså sitter inte 55 mil för en fest på 15 deltagare!!! Mvh Svampen PS:Hoppas att de få får trevligt!! Ändrades November 17, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2010 Ojojoj... tio små negerpojkar blev det ja Jag och Siamkap med dam kommer dock dit, och khratonger ska ut i Malmös vattendrag! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 (ändrad) Mja, en annan måste oxå tyvärr meddela förhinder i att deltaga, jag hittar inte min ena sko. Partykillern Arne Ändrades November 17, 2010 av ban99arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2010 Mja, en annan måste oxå tyvärr meddela förhinder i att deltaga, jag hittar inte min ena sko. Partykillern Arne Hej Arne, Tråkigt att du inte kan närvara! Vi rekommenderar dock inte att använda en sko för övning i att skicka ut en khratong Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2010 Arne! Har hittat din sko i Göta Älv! Trevligt med blommor på skon... kommer du till träffen nu? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Jag tror att en stor bov i dramat är att BTT bokat ett bord per person,vem fan vill sitta på en fest vid ett eget bord? Vid nästa sammankomst rekomenderar jag att ni ordnar ett långbord för bättre gemenskap ;-) ps. bäst att jag tilläger för de som inte förstår ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2010 Jag tror att en stor bov i dramat är att BTT bokat ett bord per person,vem fan vill sitta på en fest vid ett eget bord? Vid nästa sammankomst rekomenderar jag att ni ordnar ett långbord för bättre gemenskap ;-) ps. bäst att jag tilläger för de som inte förstår Tja Thaisigge, BTT kanske uttryckte sig lite oprecist. Givetvis kommer alla deltagare att sitta vid samma bord, i den mån det är möjligt. För övrigt kan jag meddela att BTT nu ändrat sig, och kommer sannolikt att delta på träffen. Så även jag och Siamkap. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Japp!! Kommer att befinna mig i Malmö från och med 12.00 på fredagen till ca 10.00 på söndag förmiddag. Förhoppningsvis blir det väl några bira på fredag kväll och sedan lördagförmiddag fram till träffen. Personen på restaurangen frågade om vi önskade något uppträde längre fram på lördagskvällen. Minns inte om jag svarade ja eller nej på denna fråga, Vi får se vad som dyker upp. Hoppas ju på Go Go show!! BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2010 Ja, det får vara rätt sorts uppträden i så fall! Jag och Siamkap beräknar anlända Malmö 18.00 fredag. Fru Chang har med hjälp av en thaiväninna ordnat några khratonger. Av papper! Siamkap har dock varit på Järnia och inhandlat material som flyter... får väl se om vi får till det på lördag. Hur som helst är alla välkomna, det verkar inte bli någon brist på plats Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SSS Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Hej! Jag har fått omprioritera och träffen kom i klämm men hoppas ni har en trevlig kväll och dag i malmö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts