Khun Somtam Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Väldigt söt servitris och fru siam kap ser ju trevlig ut. Kändes inte riktigt rätt att festa just nu men det kommer väl fler forumträffar så småningom. BTT Väldigt söt servitris och fru siam kap ser ju trevlig ut. Kändes inte riktigt rätt att festa just nu men det kommer väl fler forumträffar så småningom. BTT Ibland måste man prioritera, det kommer säkert fler tillfällen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 Jag och min kompis fr Danmark dök in vid 20:00 och då var det inte mkt folk där... Men det var ett långbord där det satt 5 pers.var det medlemmar härifrån tro? Fundersam...kändes lite konstigt att presentera sig eftersom jag inte känner nån här... Tråkigt att höra - men tja det blev väl en tummetott av hela arrangemanget fast maten var utsökt. Men ni är välkomna kom till Göteborg istället, där är det mer ordning. Inte nog med att huvudarrangören Broder Duck Pucko inte hade ork att dyka upp, han hade dessutom behagat stänga av telefonen i några dagar så att resturangen inte kunde bekräfta om och hur många som skulle komma. De var lite förvånade när vi dök upp. Det behövs nog andra krafter som arrangerar träff i Skåne nästa gång, om och när det blir någon. Sen måste man slänga en eller ett par kängor på knäppgökarna som amält sig men avbokar i sista stund eller inte dyker upp ändå. Vad är det för djävla sätt, lär er grunderna i uppförande tack. Meddelande till administrator/moderatorer: Skapa en slöskallelista! Medlemmar på denna lista skall inte kunna anmäla sig till några träffar. Börja med att lägga upp slöskallarna från skåneträffen. /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 Lägger upp lite bilder som komplement till Herr Changs Det är både Thaistuk och kvalitet på Korrapong. Dock tyckte Herr Chang att Changen smakade lite konstigt Maten var mycket bra, förmodligen den bästa Thaimaten jag ätit på restaurang i Sverige. Som man kan ana, endast eliten dök upp, vilket inte gjorde det hela sämre. Med speciell hälsning till Broder Tuck Puck Dags för sjösättning av kratonger. Herr Chang bidrar med ett nagelklipp. På något ostadiga ben lyckas herr Chang hasa sig ner till vattenbrynet vid den mörka och djupa Malmökanalen, utan att ta klivet över kanten. Tändning av kratongljus Och så flyter alla våra bekymmer iväg i skånenatten, för att förhoppningsvis landa i Danmark. Vi som inte bangar för nåt. Ett mycket trevligt gäng, även Gnagarn, fast han är AIK:are. Stackarn. Efter detta blev det en stärkande långpromenad till Lilla Torget. Herr Chang håll på att avlida av vätskebrist men återupplivades enkelt med en Tjeckisk öl. /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 Fina bilder av en tapper skara. Snyggt jobbat.. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Siamkap härliga bilder synd att inte många kom till festen. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2010 Tack för bilderna Siamkap! Jag glömde visst nämna gåvorna från Conservator... Löpsedeln från Aftonbladet ska ramas in och överlämnas till BTT vid lämpligt tillfälle Jag fick också ett riktigt praktverk om skånska fotografer 1845 -2005 av Conservator... det blir nog bra inspiration! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Tack för bilderna Siamkap! Jag glömde visst nämna gåvorna från Conservator... Löpsedeln från Aftonbladet ska ramas in och överlämnas till BTT vid lämpligt tillfälle Jag fick också ett riktigt praktverk om skånska fotografer 1845 -2005 av Conservator... det blir nog bra inspiration! Herr Chang har talat. Möjligtvis bra inspiration inför nästa skåneträff, när den nu blir av! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Siamkap, Trevliga bilder, skoj att träffas! Blir säkert fler gånger men då måste vi nog komma till Göteborg har jag en känsla av //Khun Somtam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Tack för bilderna Siamkap! Jag glömde visst nämna gåvorna från Conservator... Löpsedeln från Aftonbladet ska ramas in och överlämnas till BTT vid lämpligt tillfälle Jag fick också ett riktigt praktverk om skånska fotografer 1845 -2005 av Conservator... det blir nog bra inspiration! Herr Chang har talat. Du ska få en kopia av denna löpsedel av mig nästa år, dock en ändring av årtalet från 2010 till 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts