Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Bangkok 4:e september

Guest Atom

Recommended Posts

• Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Maitan

8

• stjp8729

8

• broder tuk tuk

6

• MaiChai

6

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Håller helt med. Nu var stjp först med ett formellt förslag och då blir det Bkk denna gång, om någon månad när MPR-turisterna börjar anlända så kör vi Pattaya.

Något dragspel blir det nog inte, jag är rätt bra på att spela Allan och det händer att jag spelar skinnbanjo men jag tror det är bättre att jag undviker detta vid en MPR-träff :) .

Mitt erbjudande om att köpa lite svenskt godis på IKEA kvarstår om någon är intresserad.

Bangkoknomenklaturens politiska rävar försöker nu locka MPR medlemmarna med godis.

Vad blir nästa steg? :whistle:

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Bangkoknomenklaturens politiska rävar försöker nu locka MPR medlemmarna med godis.

BTT

En bucket med samsong & coke på en 7-11 i närheten av Soi Cowboy?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

BTT

Porrsurfning på 7/11 :o:o:o

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

En bucket med samsong & coke på en 7-11 i närheten av Soi Cowboy?

:P

Ska va med utsikt över ett antal barområden då.

Alltid lite kul att munhuggas med damerna när di är på väg till barerna. :rolleyes:

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:P

Ska va med utsikt över ett antal barområden då.

Alltid lite kul att munhuggas med damerna när di är på väg till barerna. :rolleyes:

BTT

skulle va roligt å se det.tror nämligen herrn är den blyga typen :o men nu har ja ju inte sett herrn när sangsom å coke har runnit i halsen :lol:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

skulle va roligt å se det.tror nämligen herrn är den blyga typen :o men nu har ja ju inte sett herrn när sangsom å coke har runnit i halsen :lol:

Nja blyg och blyg kanske mer avvaktande och mindre frispråkig.

Fast det försvinner snabbt efter ett antal sangsomgroggar.

Då passar handen ochså bra mellan ett par stora pattar. :crazy:

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nja blyg och blyg kanske mer avvaktande och mindre frispråkig.

Fast det försvinner snabbt efter ett antal sangsomgroggar.

Då passar handen ochså bra mellan ett par stora pattar. :crazy:

BTT

:great::friends:

Dela på andra sajter

Är i BKK då men tror det blir svårt.. men ska aldrig säga aldrig!

Förhoppningsvis träffar man någon på fredagen den 3e iaf i samband med matchen!

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Dela på andra sajter

Jag kommer till Bkk på fredag och åker vidare på söndag.Jag kommer förbi o tar en chang eller två.

Glöm inte att sätt flaggan på bordet eller sjung lite Bengt Sändh lådar,Jag är ju ny medlem så vinka

när ni ser en förvirrad gubbe(47). skål på er.

BAJEN 4-EVER

Dela på andra sajter

Jag kommer till Bkk på fredag och åker vidare på söndag.Jag kommer förbi o tar en chang eller två.

Glöm inte att sätt flaggan på bordet eller sjung lite Bengt Sändh lådar,Jag är ju ny medlem så vinka

när ni ser en förvirrad gubbe(47). skål på er.

Dom har gula skjortor så du känner igen dom

Ofärgade Arne

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Ofärgade Arne

Passa dig 33:an.. BTT fick sitta på bänken en vecka efter en liknande Arne signatur.. :crazy:

Ändrades av Knasen
Dela på andra sajter

Passa dig 33:an.. BTT fick sitta på bänken en vecka efter en liknande Arne signatur.. :crazy:

Jag är van

Mvh Bänknötare Arne

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr knasen!

Tror inte moderator surin P3 fattade Arnes ironi där.

klubblöse Arne

Soi 7

Dela på andra sajter

Uppdatering med avsende deltagande:

- Niro

- Atom

- Wille

- Maichai

- dtbkk

- stjp8729 (med bihang)

- smaland

Kanske / möjligen / om frugan tilllåter / om inte:

- jens

Om jag missat någon, så rätta mig..

Plats:

Gulliver's Sukhumvit Soi 5, uteserveringen.

Länk, karta:

http://www.gulliverb...branch_id=BR002

Datum:

4 September 2010 (2553)

Tid:

16:00 -

Ha en gör go dag!

:wai:

Dela på andra sajter

Hehe, intressant att vi har forumträff i Göteborg och Bangkok nästan samtidigt! Vår träff börjar i och för sig inte förrän 19.00 Bangkoktid, men om någon av deltagarna vill ha lite kontakt live under träffarna är det bara att skicka PM med telefonnummer till mig!

Vi lovar att försöka undvika gräl med nomenklaturan ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hehe, intressant att vi har forumträff i Göteborg och Bangkok nästan samtidigt! Vår träff börjar i och för sig inte förrän 19.00 Bangkoktid, men om någon av deltagarna vill ha lite kontakt live under träffarna är det bara att skicka PM med telefonnummer till mig!

Vi lovar att försöka undvika gräl med nomenklaturan ;)

Herr Chang har talat.

Vi får väl köra en videokonferens då! Messat nr för övrigt.

Dela på andra sajter

Ofärgade Arne

Gula, röda samt blåsvartrandiga skjortor är no-no i alla civiliserade sammanhang :) .

Dela på andra sajter

Är det någon som skall på MPR träffen från pattis den 4e, har funderingar att åka upp.Maitan. :whistle:

Nu får Du se till att pallra dig upp till Bangkok. Jag har ingen lust att åka ner om jag ska bli den enda "vuxna" bland alla småpojkar.

Kommer Du blir vi i alla fall två fullvuxna ;) .

Poffa

Dela på andra sajter

Nu får Du se till att pallra dig upp till Bangkok. Jag har ingen lust att åka ner om jag ska bli den enda "vuxna" bland alla småpojkar.

Kommer Du blir vi i alla fall två fullvuxna ;) .

Poffa

Hahahahahahah Poffa jag vill så gärna upp till BKK, finns ett litet problem ja har en av personalen ledig samma dag.

Skall försöka ordna detta på något sett.

Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...