Jump to content
IGNORERAD

Dalaträff 29/11


amja

Recommended Posts

  • Svar 338
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Lappen

    46

  • gst

    38

  • svampen

    32

  • audirs2

    27

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Audi med fru funderar skarpt på detta! Så kanske kommer med just nu 65% säkerhet!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer

Anja

Sam Sip Sam

Herr Chang

GSt (ev med fru)

Lappen

ja inte lätt med auto blir lite hur som helst då

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer

Amja
Sam Sip Sam
Herr Chang
GSt (ev med fru)
Lappen

 

Kanske kommer

 

audirs2 med fru

Svampen (vet inte hur jag ska tolka hans inlägg om det är en bokningsbekräftelse från hotellet)

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här träffen  började bra, men har sedan helt stagnerat. Inte ens falumedlemmarna har anmält sig :(

 

Måste f puffa lite då och då om det skulle vara så att vissa missat tråden, jag tycker åtmisntone att medlemmar i Falun borde dyka upp. Nu är vi tre från Falun, en från Göteborg och en från Stockholm. Skärpning falumedlemmar :girl_dev:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket skämt..

 

Senaste avgång mot Gävle 18.26, vad är Falun för håla :fool:

 

Eller så är det Gävle som är hålan :fie:

 

 

/Enis - som  hade funderat på en dagstur

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket skämt..

 

Senaste avgång mot Gävle 18.26, vad är Falun för håla :fool:

 

Eller så är det Gävle som är hålan :fie:

 

 

/Enis - som  hade funderat på en dagstur

 

Söndag 9.28?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket skämt..

 

Senaste avgång mot Gävle 18.26, vad är Falun för håla fool.gif

 

Eller så är det Gävle som är hålan fie.gif

 

 

/Enis - som  hade funderat på en da

3f4b787acd3513cb62564f810e3e7cf7.jpg

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

29/11 är det daladerby, finns väl ingen mas som har tid me sånt här då, alla är väl i Gävle då

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket bra initiativ im_so_happy.gif - ska kolla om det går nå´t passande flyg från Khon Kaen på lördag morron o hem på sönda´n.. wink.png .

Synd att man inte är hemma i Falun då hade jag kunnat bättra på närvarostatistiken för Falubor.

Ha en trevlig kväll - undrar om de är beredda att inköpa Chang inför detta arrangemang...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket bra initiativ im_so_happy.gif - ska kolla om det går nå´t passande flyg från Khon Kaen på lördag morron o hem på sönda´n.. wink.png .

Synd att man inte är hemma i Falun då hade jag kunnat bättra på närvarostatistiken för Falubor.

Ha en trevlig kväll - undrar om de är beredda att inköpa Chang inför detta arrangemang...

Du får väl gå dit o bygga en större start o landningsbana först!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

29/11 är det daladerby, finns väl ingen mas som har tid me sånt här då, alla är väl i Gävle då

 

 

Vad är väl en tråkig hockeymatch mot umgänge med trevliga människor smile.png

 

 

 

 

Kul med ny falumedlem på forumet smile.png

 

 

 

 

Tror nog Dala Airport räcker till, så det ska inte behöva vara något hinder smile.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nog Dala Airport räcker till, så det ska inte behöva vara något hinder

 

Men inte KhonKhaen uppenbarligen, dom planterade kärran nästan ute på golfbanan för nån vecka sedan!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket bra initiativ im_so_happy.gif - ska kolla om det går nå´t passande flyg från Khon Kaen på lördag morron o hem på sönda´n.. wink.png .

Synd att man inte är hemma i Falun då hade jag kunnat bättra på närvarostatistiken för Falubor.

Ha en trevlig kväll - undrar om de är beredda att inköpa Chang inför detta arrangemang...

Du får höra av dig när du kommer åter till hembygden!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

29/11 är det daladerby, finns väl ingen mas som har tid me sånt här då, alla är väl i Gävle då

Daladerby? Är det nåt med hästar eller moppar?

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får höra av dig när du kommer åter till hembygden!

Mvh

Amja

Javisst, kommer hem i början på maj. Ska bli skönt att damma av min Toyota Corolla -81 och ge sig ut i den livsfarliga falutrafiken. ;)

Ha de´ 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fårbli en till i sommar när vädret tillåter egna lokaliteter, men en Pubträff blir inte illa det heller!

Kom igen nu och visa lite intresse, blir lite som GBG trffarna, man träffas och har det kul ett tag, sedan fritt fram att fortsätta om man vill.Underbart att HC och 33 har hakat pålångväga ifrån, men det finns ju en hel del medlemmar ute i buskarna härikring som inte hört a v sig!

Det är ju ett tag kvar och enkelt att slimka med på en lördasbira och en bit god mat om man vill.

äntar på respons från Gävle/Valbogänget! Nån chaffis bör ju kunnas ordnas"

 

Hoppas på det bästa och en trevlig em/kväll oavset hur många vi blir!

Mvh

Amja

 

Fruar, tjejer ochbarn funkar bra vid den tiden,

Ändrades av amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Lovade ägaren idag att jag skulle lämna ungefärligt antal på fre em, altså dagen före, men vill någon dyka upp i sista minuten ordnas nog det också!'

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Om någon från fjollträsk vill åka me så har Audi 2 platser lediga i ( audin) wolkswagen passaten! Grand hotell har bra priser på dubbelrum, runt 800.- per natt!  :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om någon från fjollträsk vill åka me så har Audi 2 platser lediga i ( audin) wolkswagen passaten! Grand hotell har bra priser på dubbelrum, runt 800.- per natt!  :good:

 

Ska jag tolka detta som en anmälan om deltagande av en eller två eller tre personer? Välkommen vad det än blir :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska jag tolka detta som en anmälan om deltagande av en eller två eller tre personer? Välkommen vad det än blir :)

Yes sir, det blir 3 st som kommer, en ledig thaitjej + min fru Nida! Såg att rummen för 800.- var slut så det blev Clarion i stället, bra det med tror jag! Nu skall det kollas på hopp backen, för thai tjejer har aldrig sett nått sånt förut! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer

Amja
Sam Sip Sam
Herr Chang
GSt (ev med fru)
Lappen

audirs2 med fru + en ledig thaitjej

 

Kanske kommer

 

Svampen (vet inte hur jag ska tolka hans inlägg om det är en bokningsbekräftelse från hotellet)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, var tvungen att Googla på Clarion, Falun. Dom har bytt kedja några gånger.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar med spänning på svar från Svampen, eventuella fler från Örebroområdet!

Gävle/Valbo är ju nästgårds, så ni får skaffa en chaufför!

Både jag och GST har några på gång som inte är speciellt aktiva här, så Enis m.fl, häng på så kan det bli en kul dag/kväll med mycket nya möten.

För dom som pallar för en helkväll, kan man besöka et sällsynt framträdande med Steppi´n Out featuring Pelle Lindström på en närliggande krog senare på kvällen!

(Nu är ju det mesta i Falu centrum närliggande, men skulle gissa 300m Bergmästaren-Kings Arms, Bor man på Grand blir det 75 m närmare)

Andra stället ligger hisnande 150m längre bort!

Hoppas ni som tvekar kan fixa skjuts eller nåt! Själv har jag bara varit på en såndäe månadsträff i Gbg och ser fram emot att träffa er!

Så Enis, Börje och allt vad ni heter, kom igen nu! 10mil kan man väl muta en chaffis till, gó mat finns det!

Saknar också folket från Borlänge, vet att det finns en del, man kanske inte så aktiva.

 

Det är ju inget märkvärdigt, kom och ta en pilsner, ät gott om du vill. Ville liksom ha liknande i Gbg som jag var på, väldigt trevliga människor jag mötte då och hoppas det kan bli nåt liknande 29/11!

Ni som är "tysta" medlemmar, vi biter inga! Med kanske undantag för 33 beroende om han får skal på potatisen :good:

 

Vore kul om vi kom upp i 20 pers!

 

Lovade ägaren att jag skulle tala om hur många vi blir dan före.

HC anländer på em och efter att ha läst om hans lokalsinne, avser jag att möta honom vid tåget, kan väl köra en deadline fre 28, kl 14. Då måste jag ta bussen.

 

Sena ankomster är naturligtvis välkomna, brukar inte vara nån trängsel vid den tiden, bara roligt att säkra upp platser ihop.

 

Husse kan väl spela online och OdinHar väl knallat klart vid det laget!

Ha det gött allihop

Väl mött nästa lördag

Mvh

Amja

Ps

Vid ev frågor finns tel efter PM

Ds

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...