Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen lördag 2 augusti 2014


Herr Chang

Recommended Posts

Okay... nu har min nyfikenhet tagit överhanden.

 

Vilka är vi som skall bo på Nya Varvets Hotell?

 

Micke och jag beslutade att ta in fredag till söndag för att slippa tänka på att ta sig hem. och för att det förutom Stockholmsträffen är den enda "semester" jag har råd med i år.

 

Jag är såååå nyfiken på vilka vi kommer att kunna avnjuta frukost med..

 

För er som inte kommer att bo på Nya Varvet så erbjuder jag härmed fri tillgång till toalett och dusch så länge Micke eller jag är vakna!

 

HappyHarry: jag förväntar mig att få se riktigt härliga bilder på lilltösen från Liseberg!!!!!!

 

Är det någon som inte löst bostad så kan man mot en avgift få in ännu en bädd i vårt rum.

 

Kram Kram

Jaaa :14:  Minne vi kan kramas både fredag - lördag å Söndag för vi ska också bo på Nya varvet :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 744
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    59

  • husse

    46

  • måne

    43

  • Sam sip sam

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jaaa :14:  Minne vi kan kramas både fredag - lördag å Söndag för vi ska också bo på Nya varvet :thumbsup:

Ellim och Pin vill nog oxå vara med och kramas  :nyam:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Okay... nu har min nyfikenhet tagit överhanden.

 

Vilka är vi som skall bo på Nya Varvets Hotell?

 

Micke och jag beslutade att ta in fredag till söndag för att slippa tänka på att ta sig hem. och för att det förutom Stockholmsträffen är den enda "semester" jag har råd med i år.

 

Jag är såååå nyfiken på vilka vi kommer att kunna avnjuta frukost med..

 

För er som inte kommer att bo på Nya Varvet så erbjuder jag härmed fri tillgång till toalett och dusch så länge Micke eller jag är vakna!

 

HappyHarry: jag förväntar mig att få se riktigt härliga bilder på lilltösen från Liseberg!!!!!!

 

Är det någon som inte löst bostad så kan man mot en avgift få in ännu en bädd i vårt rum.

 

Kram Kram

 

Jag ska fota som bara den!!! Vi kommer ner med tåg redan i morgon (torsdag) Sedan Liseberg på fredag är det tänkt.

 

Förresten, när drar "förfesten" igång på fredag? Om vi eller bara jag orkar så kan man ju ta en en sväng förbi på lite senare på eftermiddagen/tidig kväll.

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

Ellim och Pin vill nog oxå vara med och kramas :nyam:

Härligt

Ett riktigt stort kramkalas ser vi fram emot, hur ser det ut för mr minimjölk då, ska herrn vara med på kramkalaset

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Jag, frugan, Jittra, Björn och Pau kan nog också tänkas att kramas lite

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska fota som bara den!!! Vi kommer ner med tåg redan i morgon (torsdag) Sedan Liseberg på fredag är det tänkt.

 

Förresten, när drar "förfesten" igång på fredag? Om vi eller bara jag orkar så kan man ju ta en en sväng förbi på lite senare på eftermiddagen/tidig kväll.

Tja.. de första av oss är väl på plats runt 15:00. ( Jag och herr Chang iaf).. jag har inte riktigt koll på när alla tåg och flyg kommer in men Micke kommer så snart han slutat jobba så han borde vara på plats 17:00. jag har ju inte varit med tidigare så kanske finns det de med bättre svar?!?!?

kram kram

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Incheckning på hotellet är ju från och med 15.00, bara det är avklarat sätter vi i gång ;)

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt

Ett riktigt stort kramkalas ser vi fram emot, hur ser det ut för mr minimjölk då, ska herrn vara med på kramkalaset

Sviterna efter Thailand påminner mig fortfarande,eftersom jag söp tillbaka min diabetes(efter 8 års frånvaro)och några skoskav och småsår inte vill läka så var jag hos läkare och fick mina fiskar varma idag.Infektionerna i foten och i knät har blivit ordentligt inflamerade så nu blir det dagliga besök hos distriktsköterskan tills på måndag 10.30,då ska kniven fram.Och eftersom jag har passerat de 60 och varit en slarver i hela mitt liv så får jag försöka sköta mig i nerförsbacken.Det är med sorg i hjärtat jag missar ännu ett möte med er mina vänner,men skam den som ger sig,jag kommer tillbaka starkare än någonsin.Skål på er och ta några bilder som jag får gotta mig åt.Diabetes är en jävla lömsk åkomma,akta er för den.

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Sviterna efter Thailand påminner mig fortfarande,eftersom jag söp tillbaka min diabetes(efter 8 års frånvaro)och några skoskav och småsår inte vill läka så var jag hos läkare och fick mina fiskar varma idag.Infektionerna i foten och i knät har blivit ordentligt inflamerade så nu blir det dagliga besök hos distriktsköterskan tills på måndag 10.30,då ska kniven fram.Och eftersom jag har passerat de 60 och varit en slarver i hela mitt liv så får jag försöka sköta mig i nerförsbacken.Det är med sorg i hjärtat jag missar ännu ett möte med er mina vänner,men skam den som ger sig,jag kommer tillbaka starkare än någonsin.Skål på er och ta några bilder som jag får gotta mig åt.Diabetes är en jävla lömsk åkomma,akta er för den.

 

 

Du har skrämt i väg"sockret" förut och kommer"sockret" igen Fixa det igen.

Du ger inte upp så lätt.

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu råkar det vara så som den personen sa själv;; att vi är inte fina nog för hans umgänge, å inte fan sörjer jag den personens bortvaro :crazy:

Har väldigt svårt att tro att vederbörande har myntat denna mening.

Men säger du det så.

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett litet tillägg,ni som har diabetes,se upp med småsår på fötter och knän.Gå direkt till läkare om de inte läker snabbt,det går fort sen.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har skrämt i väg"sockret" förut och kommer"sockret" igen Fixa det igen.

Du ger inte upp så lätt.

Mvh

Klart jag gör  :14: Tack för omtanken :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har väldigt svårt att tro att vederbörande har myntat denna mening.

Men säger du det så.

Vad är det han skulle ha myntat? Ser inte att Husse skivit något sådant.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det han skulle ha myntat? Ser inte att Husse skivit något sådant.

Jag är inte den skarpaste kniven i lådan, är dyslektiker och har läs och skrivsvårigheter så ibland blir det fel. :(

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte den skarpaste kniven i lådan, är dyslektiker och har läs och skrivsvårigheter så ibland blir det fel. :(

Ok ingen fara. Om någon myntat något petyder det för mig att man skapat ett uttryck som sedan andra tagit efter. Möjliget vart det lite begreppsförvirring där.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Jag anmäler två icke medlemmar på MPR. Det är min morbror Roger och hans dotter Ida.

 

Den var lite oväntad...

Roger är ju dock en riktig Thailandsveteran och Ida kommer nog att hitta nya kompisar...

Hur blir det med Dennis77?

 

Ida har ju redan presenterats på detta forumet tidigare på min sommartråd...

But here she is again i badartagen....

 

post-9293-0-93162100-1406750166_thumb.jp

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin

Den var lite oväntad...

Roger är ju dock en riktig Thailandsveteran och Ida kommer nog att hitta nya kompisar...

Hur blir det med Dennis77?

 

Ida har ju redan presenterats på detta forumet tidigare på min sommartråd...

But here she is again i badartagen.

 

attachicon.gifKvällsdopp 009.JPG

 

Ida ville vara med o vinna medaljer och är övertygad om att hon hittar nya vänner.

Roger och hakancnx känner ju till varann sen innan.

Dennis77 kommer nog tyvärr inte.

Ändrades av PeterDahlin

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ida ville vara med o vinna medaljer och är övertygad om att hon hittar nya vänner.

 

Är dom gamla slut :)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån gång runt 18-19 snåret kommer det en skvätt potätesallad och det finns ingen garanti för hur länge och till hur många det räcker.Men en del äter väl som brukligt på Ruckmans så då kanske det blir några mindre som är hungriga iaf  :thumbsup:

 

Som tidigare sagts så vill ni grilla nåt så finns det säkert nån lämplig affär nånstans att handla detta  :crazy:

 

Men är det nån långväga gäst som skulle vilja ha hjälp med att handla nåt o grilla till Fredagen så kan jag nog ordna detta.

 

Ev önskemål helst senast Torsdag eftermiddag.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån gång runt 18-19 snåret kommer det en skvätt potätesallad och det finns ingen garanti för hur länge och till hur många det räcker.Men en del äter väl som brukligt på Ruckmans så då kanske det blir några mindre som är hungriga iaf  :thumbsup:

 

Som tidigare sagts så vill ni grilla nåt så finns det säkert nån lämplig affär nånstans att handla detta  :crazy:

 

Men är det nån långväga gäst som skulle vilja ha hjälp med att handla nåt o grilla till Fredagen så kan jag nog ordna detta.

 

Ev önskemål helst senast Torsdag eftermiddag.

:14:  :14:  :14: 10 vitamindrinkar av 10  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr kan jag nog inte komma på träffen under eftermidagen. Jag har fått haveri på växellådan på min bil Som jag måste fixa först,

Så jag kan komma till jobbet.

Men jag hoppas att kan komma ner senare på kvällen.

Har sett frammåt till träffen ,men bilen e viktigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Får lämna återbud jag med tyvärr

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...