Jump to content
IGNORERAD

Drömmer unga thaitjejer om en farang?


Tallviking

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Nu va Du elak IL... :(

Ska jag avsluta och flytta hem på en gång tycker Du?

Gamle Baa B)

Hej

Det behövs nog inte, du har nog redan precis som jag insett detta och har en flicvän som är äldre än 20 år eller hur?

Mvh Isan Lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 266
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    35

  • broder tuk tuk

    24

  • Bibben

    19

  • Avregistrerad clion

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du e väll inte 70 baa å khatinnka? e väl inte 20 :whistle:

Njaa inte 70, men 50 passerades för flera ljusår sedan, ovh Kanittha är ju inte direkt lastgammal, så jag blev lite orolig..fast bara lite. :friends:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det behövs nog inte, du har nog redan precis som jag insett detta och har en flicvän som är äldre än 20 år eller hur?

Mvh Isan Lover

Nää, det är just det som är problemet, min hustru godkänner inte en flickvän...och skulle jag jag trotsa det förbudet finge jag nog aldrig uppleva de 70 heller... :suicide:

Äkta mannen Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa,åldern räknas inte fysiskt utan psykiskt.Mvh Måne som har 7 års skillnad till hennes fördel :whistle:

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa,åldern räknas inte fysiskt utan psykiskt.Mvh Måne som har 7 års skillnad till hennes fördel :whistle:

Jo, det är sant..

Det gäller att passa på när Johansson inte är på semester...Du vet han som lyfter på och av. :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

:great::drinks: Är du nere eller ses vi i götet?

Näää, eftr ett flertal år som anställd i ett Göteborgsföretag så passar man sig noga för att komma i närheten,, det gör ONT i frihetstarmen liksom...

Skojar bara.. har familjeuppdrag lixom...

Åker ner runt den 25 aug.

Hade

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nää, det är just det som är problemet, min hustru godkänner inte en flickvän...och skulle jag jag trotsa det förbudet finge jag nog aldrig uppleva de 70 heller... :suicide:

Äkta mannen Baa

Misstänkte väl det att frugan har dig i bojor :whistle:

Men det finns ju ett barområde i bottenvåningen av ett affärskomplex Udon tydligen där man kan va anonym så skaver bojorna för mycket så kan du ju alltid ta moppen och dra iväg till baren.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Misstänkte väl det att frugan har dig i bojor :whistle:

Men det finns ju ett barområde i bottenvåningen av ett affärskomplex Udon tydligen där man kan va anonym så skaver bojorna för mycket så kan du ju alltid ta moppen och dra iväg till baren.

BTT

Som vanligt har Du ingen susning om vad Du skriver...Om Du tror att Du kan göra Dig lustig på andras bekostnad rekommenderar jag en kurs i svenska och ABC boken, samt inte minst en förmåga att veta vad du citerar, men, som vanligt med dina inlägg så har du totalt fel, att hitta 5 fel är ingen sport men att hitta ett rätt är destå svårare..sen har du inget minne heller dessvärre, Puhhst, hur kan en människa hamna så snett i tillvaron..synd om dig...

Alltså...det var i ChiangMai som jag tipsade om baren, jag åker inte moppe (även om jag råkar ha en, alldeles ny och dyr, sug på den du!) utan bil till barerna i Udon där jag är en uppskattad och välkommen gäst, mina bojor skaver absolut inte och som grädde på moset, vi har väldigt trevligt tillsammans jag och min fru, fast det kan du ju inte ha en susning om hur det går till.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Som vanligt har Du ingen susning om vad Du skriver...Om Du tror att Du kan göra Dig lustig på andras bekostnad rekommenderar jag en kurs i svenska och ABC boken, samt inte minst en förmåga att veta vad du citerar, men, som vanligt med dina inlägg så har du totalt fel, att hitta 5 fel är ingen sport men att hitta ett rätt är destå svårare..sen har du inget minne heller dessvärre, Puhhst, hur kan en människa hamna så snett i tillvaron..synd om dig...

Alltså...det var i ChiangMai som jag tipsade om baren, jag åker inte moppe (även om jag råkar ha en, alldeles ny och dyr, sug på den du!) utan bil till barerna i Udon där jag är en uppskattad och välkommen gäst, mina bojor skaver absolut inte och som grädde på moset, vi har väldigt trevligt tillsammans jag och min fru, fast det kan du ju inte ha en susning om hur det går till.

Baa

Glöm inte att andas.

Jag undrar oxå hur en människa som BTT kan hamna så snett i tillvaron att han sitter här på MPR, mitt i blanka veckan, och skriver brev till Baa.

Även om han sålunda är nere i värsta träsket, verkar det ändå vara värt mödan att försöka frälsa stackarn :-)

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Glöm inte att andas.

Jag undrar oxå hur en människa som BTT kan hamna så snett i tillvaron att han sitter här på MPR, mitt i blanka veckan, och skriver brev till Baa.

Även om han sålunda är nere i värsta träsket, verkar det ändå vara värt mödan att försöka frälsa stackarn :-)

NEJ NEJ, låt honom vara, vem ska man annars garva åt?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

NEJ NEJ, låt honom vara, vem ska man annars garva åt?

Men det är ju du som håller på - och farligt nära randen av ett sammanbrott modell värre

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är ju du som håller på - och farligt nära randen av ett sammanbrott modell värre

Noo feeling brother...den man inte känner skall man icke frälsa.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Som vanligt har Du ingen susning om vad Du skriver...Om Du tror att Du kan göra Dig lustig på andras bekostnad rekommenderar jag en kurs i svenska och ABC boken, samt inte minst en förmåga att veta vad du citerar, men, som vanligt med dina inlägg så har du totalt fel, att hitta 5 fel är ingen sport men att hitta ett rätt är destå svårare..sen har du inget minne heller dessvärre, Puhhst, hur kan en människa hamna så snett i tillvaron..synd om dig...

Alltså...det var i ChiangMai som jag tipsade om baren, jag åker inte moppe (även om jag råkar ha en, alldeles ny och dyr, sug på den du!) utan bil till barerna i Udon där jag är en uppskattad och välkommen gäst, mina bojor skaver absolut inte och som grädde på moset, vi har väldigt trevligt tillsammans jag och min fru, fast det kan du ju inte ha en susning om hur det går till.

Baa

Herr Baa håller sig väl nykter bakom ratten!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Baa håller sig väl nykter bakom ratten!?

Herr Baa har sverigesemester och rattar inte själv...men man tackar för omtanken

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Baa håller sig väl nykter bakom ratten!?

Nej fader Baa åker ju bil till barerna så han har ju privatchaufför.

Han är ju dessutom en ytterst välkommen gäst i barerna.

Undras vad den populariteten bottnar i? :whistle:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej fader Baa åker ju bil till barerna så han har ju privatchaufför.

Han är ju dessutom en ytterst välkommen gäst i barerna.

Undras vad den populariteten bottnar i? :whistle:

BTT

Tänk om du visste det, goda vänner är väl måhända ett begrepp du missat?

Dessutom så kör jag oftast själv...tänka sig! Man kan bli poppis utan att betala för det... :drinks:

Oooops för mycket OT, sorry

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Glöm inte att andas.

Jag undrar oxå hur en människa som BTT kan hamna så snett i tillvaron att han sitter här på MPR, mitt i blanka veckan, och skriver brev till Baa.

Även om han sålunda är nere i värsta träsket, verkar det ändå vara värt mödan att försöka frälsa stackarn :-)

ja visst e det så. samma som du,Baa, o jag :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon skrev " cash is king i Thailand ". Är det inte så i hela världen ? Hur många svenska tjejer sitter inte framför Tvn och dreglar när Svenska Hollywood fruar visas... Svenskorna är precis likadana som Thaitjejerna i byarna. Man drömmer om lyx, stora villor, resor och framför allt ett ekonomiskt bekymmerslöst liv.

Ja jag ser inte någon skillnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Någon skrev " cash is king i Thailand ". Är det inte så i hela världen ? Hur många svenska tjejer sitter inte framför Tvn och dreglar när Svenska Hollywood fruar visas... Svenskorna är precis likadana som Thaitjejerna i byarna. Man drömmer om lyx, stora villor, resor och framför allt ett ekonomiskt bekymmerslöst liv.

Ja jag ser inte någon skillnad.

åjo skillnaderna är ganska stora mellan en svensk jämlikhetsfeminist och lilla Noi i hembyn.

Hade du jämfört med den svenska kvinnan för 150 år sedan så hade nog likheterna varit större.

Jag kan inte se någon likhet mellan en välbetald svensk karriärkvinna och fattiga Noi i hembyn.

Men vi är ju alla en produkt av det samhälle vi lever i.

Jag tror ju att fader Baa och grabbarna i byarna skulle få svårt att hitta en fruga kring 30 om Thailand varit lika ekonomiskt utvecklat som Sverige.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig sett en riktigt förälskad ung thaitjej med en äldre faranggubbe.

Däremot har jag sett massor av unga thaipar som sett så lyckliga och förälskade ut.

En ganska vanlig syn i Pattaya är ju den av 20 åriga Noi som sitter och uttråkad läser en bok medan faranggubben sitter och super och sedan blir gubben otålig och plump och sen är bråket igång.

BTT

För en gångs skull håller jag med dej!

Hans 76 håller handen på Walking Street med Noi 18,hon tittar hela tiden så att han inte snubblar,tappar plånboken,

kollar andra tjejer,har batterier i peacemakern osv osv!

Detta är bedrövligt att se men detta kanske är bättre än Svedalas Hemhjälp va vet ja?

Denna ålderskillnad handlar bara om en enda sak BATH THATS IT!

Mvh Svampen :wai: Plus till Dig Tuk Tuk See U in Götet!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

åjo skillnaderna är ganska stora mellan en svensk jämlikhetsfeminist och lilla Noi i hembyn.

Hade du jämfört med den svenska kvinnan för 150 år sedan så hade nog likheterna varit större.

Jag kan inte se någon likhet mellan en välbetald svensk karriärkvinna och fattiga Noi i hembyn.

Men vi är ju alla en produkt av det samhälle vi lever i.

Jag tror ju att fader Baa och grabbarna i byarna skulle få svårt att hitta en fruga kring 30 om Thailand varit lika ekonomiskt utvecklat som Sverige.

BTT

Jaha, jämför man äpple med päron så är det svårt att finna likheter.

Klart att du inte kan se någon likhet mellan en välbetald svensk karriärkvinna och fattiga Noi i hembyn.. Testa att jämföra med den thailändska motsvarigheten, jo visst broder, det finns ju välbetalda karriärkvinnor i Thailand också tillika socialbidragstagande fattiga kvinnor i Sverige..

Link to comment
Dela på andra sajter

Efterlyste i ett tidigare inlägg web-sidor som vänder sig till thaidamer, om hur man bäst plockar av en farang pengar. Ingen på forumet som kan tipsa om några sidor? Med tanke på hur många tjejer som ägnar sig åt detta så måste de finnas en uppsjö :ironi:

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

UDON-CHARLIE

Men det är ju du som håller på - och farligt nära randen av ett sammanbrott modell värre

Kanske en del borde tänka om, och inte lägga massor av tid

på detta utmärkta forum, trots allt, det finns annat här

i livet oxå.

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...