Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Tallviking

Drömmer unga thaitjejer om en farang?

Recommended Posts

Tallviking

Dagens tjej är den lilla 16-åriga mans-slukerskan "Is" till vänster på bilden bredvid min tjej

Hon kommer lägga framtida män vid sina fötter med den blicken

Snacka om att hon satt och stirrade på mig hela tiden

Första Farangen hon sett på nära håll kanske, vet inte men hon drömde nog om att en gång få träffa en farang och lämna livet i det lilla huset på landet kändes det som

post-3404-030712300 1278416652_thumb.jpg

post-3404-030712300 1278416652_thumb.jpg

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Herr Chang

Dagens tjej är den lilla 16-åriga mans-slukerskan "Is" till vänster på bilden bredvid min tjej

Hon kommer lägga framtida män vid sina fötter med den blicken

Snacka om att hon satt och stirrade på mig hela tiden

Första Farangen hon sett på nära håll kanske, vet inte men hon drömde nog om att en gång få träffa en farang och lämna livet i det lilla huset på landet kändes det som

Hej Tallviking,

Det där har jag också varit med om. Nästan lite obehagligt när en ung tjej följer ens varje rörelse och man anar att hon försöker bestämma sig om det skulle vara värt besväret att få till det med en farang. Nu är väl inte jag mycket att titta på, men känslan att det formades planer hos henne fanns definitivt där.

Herr Chang har talat.

Tallviking

Hej Tallviking,

Det där har jag också varit med om. Nästan lite obehagligt när en ung tjej följer ens varje rörelse och man anar att hon försöker bestämma sig om det skulle vara värt besväret att få till det med en farang. Nu är väl inte jag mycket att titta på, men känslan att det formades planer hos henne fanns definitivt där.

Herr Chang har talat.

Japp. Precis så kändes det. Jobbigt att ha som sugande ögonen på sig hela tiden. Man vet inte vart man skall titta och är orolig vilka signaler man ger om man tittar tillbaka för mycket

Herr Chang

Japp. Precis så kändes det. Jobbigt att ha som sugande ögonen på sig hela tiden. Man vet inte vart man skall titta och är orolig vilka signaler man ger om man tittar tillbaka för mycket

Ja, man vet inte riktigt vad man ska göra. Jag har vid senare tillfälle tagit upp frågan med fru Chang, men hon bara rycker på axlarna...

Man kan i och för sig förstå intresset när jag och fru Chang besöker hembyn och verkar ha hur mycket pengar som helst. Om jag dessutom framstår som någorlunda sympatisk... ;)

Herr Chang har talat.

Herr Chang

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd med anledning av Tallvikings inlägg i tråden Dagens tjej. Detta ämne förtjänar enligt min mening att diskuteras i en egen tråd.

Så jag flyttar dessa inlägg hit.

Herr Chang

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Enis

Hej Tallviking,

Herr Chang har talat.

I betraktarens öga...

Kan vara två göbbesjuka MPR:re också med livlig fantasi :crazy:

Bibben

Oftast är de nog mer intresserade av farangpengar än av farangen i sig.

Bibben

I betraktarens öga...

Kan vara två göbbesjuka MPR:re också med livlig fantasi :crazy:

:lol:

Guest Knasen

Oftast är de nog mer intresserade av farangpengar än av farangen i sig.

Japp, och runt knuten lurkar thaipojkvännen.. :crazy:

Herr Chang

Och tro mig, jag har definitivt inte något intresse av att göra något med denna fjortonåriga kusindotter till fru Chang. Inbillar mig inte heller att hon har något intresse av mig.

Men det är detta intensiva betraktande som fascinerar mig. Fru Chang bekräftar att kusindottern överväger framtida förhållande med någon lämplig farang. Lämpligare än mig, eller ska vi säga yngre ;)

Herr Chang har talat.

Bibben

Och tro mig, jag har definitivt inte något intresse av att göra något med denna fjortonåriga kusindotter till fru Chang. Inbillar mig inte heller att hon har något intresse av mig.

Men det är detta intensiva betraktande som fascinerar mig. Fru Chang bekräftar att kusindottern överväger framtida förhållande med någon lämplig farang. Lämpligare än mig, eller ska vi säga yngre ;)

Herr Chang har talat.

Var det hon som visade intresse för en annan forumsmedlem på ditt 50-årskalas?

broder tuk tuk

Unga thaitjejer drömmer om unga snygga thaikillar och att bilda familj.

Ingen ung thaitjej som drömmer om en fetlagd halvskallig svensk gubbe i 55 års åldern.

Tror man det så är man nog en aning fel ute.

BTT

Joints

Tror att unga sötfeminina koreaner/kineser/japaner-killar står väldigt högt upp på den listan.

Bibben

Ingen ung thaitjej som drömmer om en fetlagd halvskallig svensk gubbe i 55 års åldern.

BTT

Jag drömmer om en Ferrari, en takvåning samt strandvilla men har inget av dessa.

Jag tror att en hyfsad välmående och generös (räknat i pengar) farang kan få nästan vilken Isaanbrud som helst oavsett hur han ser ut.

Marlon

BTT

Och hur står sig unga snygga farangkillar?

/Marlon

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy