Jump to content
IGNORERAD

Drömmer unga thaitjejer om en farang?


Tallviking

Recommended Posts

Bäste fader Baa!

Det är nog troligare att du är fd horbock än att jag är bög. :na:

BTT

Du kan ju försöka träna läskunnighet nu när du har sommarlov så du inte svarar på fel inlägg hela tiden, annars är du dum i kolan som vanligt så inget nytt under solen. Baa, inte Rob.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 266
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    35

  • broder tuk tuk

    24

  • Bibben

    19

  • Avregistrerad clion

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Du kan ju försöka träna läskunnighet nu när du har sommarlov så du inte svarar på fel inlägg hela tiden, annars är du dum i kolan som vanligt så inget nytt under solen. Baa, inte Rob.

vi får ha lite översende med brodern denna veckan (lingonveckan) nu yrar han om fetrövade ryskor men vi som vart med ett tag vet ju att hern föredrar lilla noi i alla väder.specielt om dom smackar efter happy end :lol:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Sanningen är också att endast en bråkdel av alla thaitjejer är horot BTT, liksom endast en bråkdel av alla faranger är torskar.

Att thaibrudar drömer om thaimäm handlar om filmstjärnor, fotbollsspelare som David Beckham och alla rika västerlänningar de sett på film och även turistandes i Thailand genom åren. Utseendet spelar givetvis en stor roll liksom även storleken på pickan. Sen så vet jag inte hor många av thailändskorna som drömmer om faranger, en hundradel? en tiondel? Jag vet inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Varför dras di flesta thaitjejer till thaimän och di flesta svenskor till svenska män??"

Gör de verkligen det BTT? Är det inte så att det endast är en bråkdel av alla faranger och thaitjejer som dras till varandra? Inte ens en promille skulle jag tro.

Link to comment
Dela på andra sajter

UDON-CHARLIE

Högre utbildning än mig hade hon med råge redan när vi träffades och eftersom studierna fortfarande pågår så har hon snart dubbelt så lång tid som mig i skola.

Men jag skrev ju att det finns undantag. ;)

Det var en nyhet, den har vi ALDRIG hört förut. :)

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

"Varför dras di flesta thaitjejer till thaimän och di flesta svenskor till svenska män??"

Gör de verkligen det BTT? Är det inte så att det endast är en bråkdel av alla faranger och thaitjejer som dras till varandra? Inte ens en promille skulle jag tro.

Har aldrig sett en riktigt förälskad ung thaitjej med en äldre faranggubbe.

Däremot har jag sett massor av unga thaipar som sett så lyckliga och förälskade ut.

En ganska vanlig syn i Pattaya är ju den av 20 åriga Noi som sitter och uttråkad läser en bok medan faranggubben sitter och super och sedan blir gubben otålig och plump och sen är bråket igång.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig sett en riktigt förälskad ung thaitjej med en äldre faranggubbe.

Däremot har jag sett massor av unga thaipar som sett så lyckliga och förälskade ut.

En ganska vanlig syn i Pattaya är ju den av 20 åriga Noi som sitter och uttråkad läser en bok medan faranggubben sitter och super och sedan blir gubben otålig och plump och sen är bråket igång.

BTT

Hela "verkligheten" i Pattaya är ju totalt snedvriden och bildar väl knappast på något sätt en referens till hur det går till i övriga Thailand :kort:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hela "verkligheten" i Pattaya är ju totalt snedvriden och bildar väl knappast på något sätt en referens till hur det går till i övriga Thailand :kort:

Det går inte till så mycket i övriga Thailand.

En äldre faranggubbe träffar ju knappast en 20 årig thaitjej utanför di stora bardistrikten.

Är ju knappast så att unga Noi på resebyrån eller i butiken i Bangkok eller Chiang Mai är så intresserad av kontakt med en farang och skulle du till äventyrs stöta på en yngre thaitjej utanför baren så det enda som sker är att du får ett blygt leende tillbaka av ren vänlighet och respekt.

De flesta söta och unga thaitjejer har thaikille så glöm några dejter direkt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har aldrig sett en riktigt förälskad ung thaitjej med en äldre faranggubbe.

Däremot har jag sett massor av unga thaipar som sett så lyckliga och förälskade ut.

En ganska vanlig syn i Pattaya är ju den av 20 åriga Noi som sitter och uttråkad läser en bok medan faranggubben sitter och super och sedan blir gubben otålig och plump och sen är bråket igång.

BTT

Nä nu överdrev du allt.har alldrig sett det

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du vet lilla Noi kann ju inte sitta med svenne på bechen ock se uttråkad ut då blir hon snart utbytt så där har du fel :rtfm:

Hon ser nog till å vara svenne till lags .Det gäller å hänga på så länge kulorna rullar in :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går inte till så mycket i övriga Thailand.

En äldre faranggubbe träffar ju knappast en 20 årig thaitjej utanför di stora bardistrikten.

Är ju knappast så att unga Noi på resebyrån eller i butiken i Bangkok eller Chiang Mai är så intresserad av kontakt med en farang och skulle du till äventyrs stöta på en yngre thaitjej utanför baren så det enda som sker är att du får ett blygt leende tillbaka av ren vänlighet och respekt.

De flesta söta och unga thaitjejer har thaikille så glöm några dejter direkt.

BTT

Hur många farang/thai-par finns det där tjejen är 20 och mannen 60 enligt dig? Två miljoner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

tror inte det finns några som så att säga är tillsammans :whistle: kanske några men det är nog för stor ållderskillnad

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

tror inte det finns några som så att säga är tillsammans :whistle: kanske några men det är nog för stor ållderskillnad

Det är väl dom "förhållanden" som BTT känner till som betalas per timme

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många farang/thai-par finns det där tjejen är 20 och mannen 60 enligt dig? Två miljoner?

Fråga inte så dumt, BTT är språklärare, inte mattelärare.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det är väl dom "förhållanden" som BTT känner till som betalas per timme

Nu är ju trådens ämne drömmer UNGA thaitjejer om en farang och svaret blir i de flesta fall nej.

En plufsig trebarnsmamma mellan 30-50 som hamnat i skulder eller där thaimannen lämnat allt i sticket kan säkert tänka sig att flytta med en äldre farang till hans hemland eller bosätta sig med honom i hembyn.

Men det är knappast något som unga thaitjejer drömmer om.

Att unga thaitjejer stirrar på faranggubbarna bottnar förmodligen i att de aldrig sett en så kraftig och lång eller rentav fet man med så vitt skinn tidigare.

Sedan är det ju så klart spännande att se vem mamma eller syrran gift sig med.

Men att unga Noi medvetet skulle drömma om att gifta sig med en äldre och rik faranggubbe tror jag inte en sekund på.

En ung thaitjej drömmer om en ung thaikille att bilda familj med och skaffa barn.

Precis som alla andra unga kvinnor i alla länder gör.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Du vet lilla Noi kann ju inte sitta med svenne på bechen ock se uttråkad ut då blir hon snart utbytt så där har du fel :rtfm:

Hon ser nog till å vara svenne till lags .Det gäller å hänga på så länge kulorna rullar in :crazy:

Jo det har du i och för sig rätt i men många gubbar super ju rätt friskt och kan bli ganska besvärliga att ha att göra med i längden så det bråkas en hel del mellan paren.

Sedan är det ju så ochså att många unga thaitjejer inte behärskar engelska så bra och då blir det lite tråkigt att sitta och le mot fyllegubben 15 timmar om dygnet.

Jag plockade själv ut en ganska ung thaitjej ur baren under min första resa till Pattaya och hon kunde inte ett ord engelska.

Så efter ett antal dagar var hon jävligt less och det märktes minsann.

Även om jag under ständig fylla försökte liva upp stämningen så blev det ändå fel efter ett tag och det slutade med att hon helt enkelt stack iväg under en tid för att sedan komma tillbaka när jag redan plockat ut en annan longtimare.

Men även om hon satt i condon och grät och tjatade om att komma tillbaka så var jag hård och bestämd.

Minns att det var en problemfylld tid med mycket gråt och tandagnisslan från olika håll.

Men sticker man utan att berätta det så kan man inte bara komma inrusande igen och tro att allt är förlåtet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu är ju trådens ämne drömmer UNGA thaitjejer om en farang och svaret blir i de flesta fall nej.

En plufsig trebarnsmamma mellan 30-50 som hamnat i skulder eller där thaimannen lämnat allt i sticket kan säkert tänka sig att flytta med en äldre farang till hans hemland eller bosätta sig med honom i hembyn.

Men det är knappast något som unga thaitjejer drömmer om.

Att unga thaitjejer stirrar på faranggubbarna bottnar förmodligen i att de aldrig sett en så kraftig och lång eller rentav fet man med så vitt skinn tidigare.

Sedan är det ju så klart spännande att se vem mamma eller syrran gift sig med.

Men att unga Noi medvetet skulle drömma om att gifta sig med en äldre och rik faranggubbe tror jag inte en sekund på.

En ung thaitjej drömmer om en ung thaikille att bilda familj med och skaffa barn.

Precis som alla andra unga kvinnor i alla länder gör.

BTT

Nja broder du är ute på hal is nu

om du visste vad .nä det kann du inte veta eftersom du inte är gift med en Thaitjej. men det är ett evigt tjat från nära och okända(tex frugan var och tvättade håret i Bangsale) givitvis kommer frågan har ni ingen falang till mig :diablo: och det smittar säckert av sig på di unga damerna när dom hör di äldre damerna pratar så

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nja broder du är ute på hal is nu

om du visste vad .nä det kann du inte veta eftersom du inte är gift med en Thaitjej. men det är ett evigt tjat från nära och okända(tex frugan var och tvättade håret i Bangsale) givitvis kommer frågan har ni ingen falang till mig :diablo: och det smittar säckert av sig på di unga damerna när dom hör di äldre damerna pratar så

Bäste herr Clion!

Nu är jag ju inte gift med någon thaitjej men jag har ju haft ett antal längre och kortare förhållanden med thaikvinnor genom åren och frågan känner jag väl igen, men även om nu di yngre tjejerna möjligen kan lyssna och kanske tänka att farangen har bra stålar så är det ändå thaikillen som är nummer ett.

Åtminstone utanför di stora barområdena.

Det är klart man kan ragga upp en 18 åring i baren och gifta sig med henne om man vill men då kommer problemen för eller senare.

Det är jag helt övertygad om.

Jag skulle ju själv aldrig gå under 30 om jag nu skulle få för mig att skaffa en fruga.

Är man nästan 50 så skulle det onekligen kännas en aning märkligt att vara gift med sin egen dotterdotter.

Däremot ett shortimenummer med en 20 åring går ju an.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

tror att Thaikillar har dåligt ryckte bland damerna :whistle:

pga av inget jobb otrogna när dom gör tjejen på smällen så sticker dom ps (det gäller givitvis inte alla) men snacket går ju bland damerna

eller flickorna :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

tror att Thaikillar har dåligt ryckte bland damerna :whistle:

pga av inget jobb otrogna när dom gör tjejen på smällen så sticker dom ps (det gäller givitvis inte alla) men snacket går ju bland damerna

eller flickorna :whistle:

Jo att det snackas det gör det säkert men i praktiken så är thaikillen nummer ett.

När jag bodde tillsammans med Gee i hennes rum så var där ett jävla springande på unga thaikillar dygnet runt.

Det spelades kort och söps och pippades så det stod härliga till i apartmenten.

Så direkt impopulära är ju inte di unga thaikillarna direkt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Drömmer ung thaitjejer om en rik farang??.......Självklart !!!

Nu kan vi avsluta denna tråd:ironi:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jo att det snackas det gör det säkert men i praktiken så är thaikillen nummer ett.

När jag bodde tillsammans med Gee i hennes rum så var där ett jävla springande på unga thaikillar dygnet runt.

Det spelades kort och söps och pippades så det stod härliga till i apartmenten.

Så direkt impopulära är ju inte di unga thaikillarna direkt.

BTT

det e väl klart dom är väll lika hormonstinna som di svenska :dance1::friends:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Det går inte till så mycket i övriga Thailand.

En äldre faranggubbe träffar ju knappast en 20 årig thaitjej utanför di stora bardistrikten.

Är ju knappast så att unga Noi på resebyrån eller i butiken i Bangkok eller Chiang Mai är så intresserad av kontakt med en farang och skulle du till äventyrs stöta på en yngre thaitjej utanför baren så det enda som sker är att du får ett blygt leende tillbaka av ren vänlighet och respekt.

De flesta söta och unga thaitjejer har thaikille så glöm några dejter direkt.

BTT

Hej

Det beror sig nog på var man drar gränsen för "äldre", är mannen 30-40 år och vältränad och ungdomlig till sättet och utseendet så är det ju fullt möjligt att göra det både i Sverige och i Thailand.

Men om på mannen är 50-70 år så är det nog mer eller mindre omöjligt både i Sverige och Thailand, och det är nog tur för det skulle nog aldrig fungera i det långa loppet, och då får man nog nöja sig med att vända sig till dom inrättningar som erbjuder unga damers sällskap mot betalning.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det beror sig nog på var man drar gränsen för "äldre", är mannen 30-40 år och vältränad och ungdomlig till sättet och utseendet så är det ju fullt möjligt att göra det både i Sverige och i Thailand.

Men om på mannen är 50-70 år så är det nog mer eller mindre omöjligt både i Sverige och Thailand, och det är nog tur för det skulle nog aldrig fungera i det långa loppet, och då får man nog nöja sig med att vända sig till dom inrättningar som erbjuder unga damers sällskap mot betalning.

Mvh Isan Lover

Nu va Du elak IL... :(

Ska jag avsluta och flytta hem på en gång tycker Du?

Gamle Baa B)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu va Du elak IL... :(

Ska jag avsluta och flytta hem på en gång tycker Du?

Gamle Baa B)

Du e väll inte 70 baa å khatinnka? e väl inte 20 :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...