Jump to content
IGNORERAD

Drömmer unga thaitjejer om en farang?


Tallviking

Recommended Posts

UDON-CHARLIE

För en gångs skull håller jag med dej!

Hans 76 håller handen på Walking Street med Noi 18,hon tittar hela tiden så att han inte snubblar,tappar plånboken,

kollar andra tjejer,har batterier i peacemakern osv osv!

Detta är bedrövligt att se men detta kanske är bättre än Svedalas Hemhjälp va vet ja?

Denna ålderskillnad handlar bara om en enda sak BATH THATS IT!

Mvh Svampen :wai: Plus till Dig Tuk Tuk See U in Götet!

Tyvärr, så ser man inte detta fenomen enbart i Pattaya,förekommer

i varenda stad, mer eller mindre.

-Ofta är mannen bra mycket äldre än tjejens mamma.

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 266
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    35

  • broder tuk tuk

    24

  • Bibben

    19

  • Avregistrerad clion

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vad är det för speciellt att en ung thaitjej visar intresse för en jämngammal falang? Kan en falang (man) vara intresserad av en thaitjej så varför inte tvärtom. Om det sen bara handlar om sex - åtrå eller s.k. äkta kärlek spelar nog mindre roll.

Började själv vid 25 års ålder att besöka Thailand regelbundet, inte sällan blev jag betuttad - eller förälskad i någon ljuvlig varelse, väldigt ofta blev mina känslor besvarade, tyvärr inte av min favorit - där var det stopp = kalla handen.

Själv var jag en s.k. backpacker med mindre god ekonomi, troligtvis hade jag utseendet, charm eller vad det nu var som gjorde mig "ganska" populär, mitt halvlånga blonda hår var i alla fall ett stort + dessutom var jag då väldigt vältränad, numera ölmage och inte så lite lönnfet.

I mitt fall var det aldrig några pengar inblandade, tvärtom var det kanske bristen på pengar som gjorde att det blev som det blev.

Färg eller ålder spelar nog mindre roll, kulturen kan dock ställa till stora hinder men allt går att övervinna.

Likaväl som vissa män dras till asiatiska kvinnor kan väl asiatiska kvinnor dras till blonda starka västerlänningar eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tyvärr, så ser man inte detta fenomen enbart i Pattaya,förekommer

i varenda stad, mer eller mindre.

-Ofta är mannen bra mycket äldre än tjejens mamma.

U-C

Onekligen att annorluna och märkligt fenomen det där med di äldre farangubbarna som plockar ut unga thaitjejer ur barerna och går longtime med dem.

Man kan ju undra varför man nästan aldrig ser en ung farangkille som går longtime med en ung bartjej.

Är det möjligen så att vissa gubbar drabbas av gubbsjuka när di kommer upp i 60 års åldern?

En annan märklig observation är att många äldre gubbar nästan blir barnsligare än vad tonårsnoi är i samvaron.

Precis som om gubbarna blir barn på nytt när di går med tonårstjejerna.

Ingen negativ stämpel över detta utan det är ju trevligt att det finns oaser på jorden där även di äldre gubbarna kan få vara tonåringar på nytt en tidsperiod.

Man får väl hoppas att Pattaya finns kvar om man nu når 60 års åldern så man kan anlita lilla 19 åriga Noi som husfru istället för vassnästa Berit i hemjälpen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Har aldrig sett en riktigt förälskad ung thaitjej med en äldre faranggubbe.

Däremot har jag sett massor av unga thaipar som sett så lyckliga och förälskade ut.

En ganska vanlig syn i Pattaya är ju den av 20 åriga Noi som sitter och uttråkad läser en bok medan faranggubben sitter och super och sedan blir gubben otålig och plump och sen är bråket igång.

BTT

Ja.. ett himla oskick att läsa böcker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för speciellt att en ung thaitjej visar intresse för en jämngammal falang? Kan en falang (man) vara intresserad av en thaitjej så varför inte tvärtom. Om det sen bara handlar om sex - åtrå eller s.k. äkta kärlek spelar nog mindre roll.

Började själv vid 25 års ålder att besöka Thailand regelbundet, inte sällan blev jag betuttad - eller förälskad i någon ljuvlig varelse, väldigt ofta blev mina känslor besvarade, tyvärr inte av min favorit - där var det stopp = kalla handen.

Själv var jag en s.k. backpacker med mindre god ekonomi, troligtvis hade jag utseendet, charm eller vad det nu var som gjorde mig "ganska" populär, mitt halvlånga blonda hår var i alla fall ett stort + dessutom var jag då väldigt vältränad, numera ölmage och inte så lite lönnfet.

I mitt fall var det aldrig några pengar inblandade, tvärtom var det kanske bristen på pengar som gjorde att det blev som det blev.

Färg eller ålder spelar nog mindre roll, kulturen kan dock ställa till stora hinder men allt går att övervinna.

Likaväl som vissa män dras till asiatiska kvinnor kan väl asiatiska kvinnor dras till blonda starka västerlänningar eller?

Just så. Opposites attract som det heter, och så har Moder Natur ordnat det för en del av oss, dock ej alla. En del föredrar att gifta sig med halvkusinen i sin egen by... Inavel är dock knappast gynnsamt för mänsklighetens utveckling.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Onekligen att annorluna och märkligt fenomen det där med di äldre farangubbarna som plockar ut unga thaitjejer ur barerna och går longtime med dem.

Man kan ju undra varför man nästan aldrig ser en ung farangkille som går longtime med en ung bartjej.

Är det möjligen så att vissa gubbar drabbas av gubbsjuka när di kommer upp i 60 års åldern?

En annan märklig observation är att många äldre gubbar nästan blir barnsligare än vad tonårsnoi är i samvaron.

Precis som om gubbarna blir barn på nytt när di går med tonårstjejerna.

Ingen negativ stämpel över detta utan det är ju trevligt att det finns oaser på jorden där även di äldre gubbarna kan få vara tonåringar på nytt en tidsperiod.

Man får väl hoppas att Pattaya finns kvar om man nu når 60 års åldern så man kan anlita lilla 19 åriga Noi som husfru istället för vassnästa Berit i hemjälpen.

BTT

Det e la klart att svenne vill bli ung på nytt :dance::dance:

Kan berätta va läkaren så till svågern för ex anntal år sen.(han mådde väl inte så bra då.han nämde att han skulle åka till Thailand

Bra sa läkaren det kommer göra dig gott å se alla vackra damer sol mm.och det stämmde svågern sa att han kände sig 20 år yngre :great:

så i det fallet har du säkert rätt

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Just så. Opposites attract som det heter, och så har Moder Natur ordnat det för en del av oss, dock ej alla. En del föredrar att gifta sig med halvkusinen i sin egen by... Inavel är dock knappast gynnsamt för mänsklighetens utveckling.

Herr Chang har talat.

Nä håller med Herr Chang "Ser ju hur det var i Sista Färden"aj aj :ironi:

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä håller med Herr Chang "Ser ju hur det var i Sista Färden"aj aj :ironi:

Mvh Svampen :wai:

Tyvärr har dock ej alla valet annat än att gifta sig med sin "halvkusin" , så är det tyvärr.

Men filmen "Den sista färden" var en höjdare, Försöker lägga in ledmotivet.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr har dock ej alla valet annat än att gifta sig med sin "halvkusin" , så är det tyvärr.

Men filmen "Den sista färden" var en höjdare, Försöker lägga in ledmotivet.

Får gåshud när man ser den videon

Snacka om filmklassiker !

"Skrik som en griiiiis"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det e la klart att svenne vill bli ung på nytt :dance::dance:

Kan berätta va läkaren så till svågern för ex anntal år sen.(han mådde väl inte så bra då.han nämde att han skulle åka till Thailand

Bra sa läkaren det kommer göra dig gott å se alla vackra damer sol mm.och det stämmde svågern sa att han kände sig 20 år yngre :great:

så i det fallet har du säkert rätt

Därför känns det ju ibland ochså lite märkligt att det finns en del gubbar på forumet som missunnar di äldre gentlemennen att känna denna glädje.

Att di svenska feministerna och kärringamaffian helst ser att gubbarna ligger på ålderdomshemmet och bäddas ner kl 6 på kvällen är inget att babbla om men när man ibland läser att vissa medlemmar vill kräkas när de åker förbi Pattaya är ju ganska trist.

Men möjligen är det ju så att vissa av di gifta gubbarna på forumet helt enkelt är avundsjuka på grund av att di är bundna med bojor på fötterna av frugorna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför känns det ju ibland ochså lite märkligt att det finns en del gubbar på forumet som missunnar di äldre gentlemennen att känna denna glädje.

Att di svenska feministerna och kärringamaffian helst ser att gubbarna ligger på ålderdomshemmet och bäddas ner kl 6 på kvällen är inget att babbla om men när man ibland läser att vissa medlemmar vill kräkas när de åker förbi Pattaya är ju ganska trist.

Men möjligen är det ju så att vissa av di gifta gubbarna på forumet helt enkelt är avundsjuka på grund av att di är bundna med bojor på fötterna av frugorna.

BTT

Därför känns det ju ibland ochså lite märkligt att det finns en del gubbar på forumet som missunnar di äldre gentlemennen att känna denna glädje. Jasså, vilka mer än du? Har aldrig läst att du skrivit något possitivt om "gubbarna", börjar det brännas i gubbtarmen? :whistle:

Nu undrar jag vad du egentligen menar, sista stycket i inlägget, avundsjuk på vad? De två första styckena kan väl inte vara nåt att sträva efter. Svenskläraret?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför känns det ju ibland ochså lite märkligt att det finns en del gubbar på forumet som missunnar di äldre gentlemennen att känna denna glädje.

Att di svenska feministerna och kärringamaffian helst ser att gubbarna ligger på ålderdomshemmet och bäddas ner kl 6 på kvällen är inget att babbla om men när man ibland läser att vissa medlemmar vill kräkas när de åker förbi Pattaya är ju ganska trist.

Men möjligen är det ju så att vissa av di gifta gubbarna på forumet helt enkelt är avundsjuka på grund av att di är bundna med bojor på fötterna av frugorna.

BTT

helt klart bättre o va utan bojor

http://www.amuzingthaicartoons.com/

Ändrades av erik-sson
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Därför känns det ju ibland ochså lite märkligt att det finns en del gubbar på forumet som missunnar di äldre gentlemennen att känna denna glädje. Jasså, vilka mer än du? Har aldrig läst att du skrivit något possitivt om "gubbarna", börjar det brännas i gubbtarmen? :whistle:

Nu undrar jag vad du egentligen menar, sista stycket i inlägget, avundsjuk på vad? De två första styckena kan väl inte vara nåt att sträva efter. Svenskläraret?

Tja utan att nämna några namn så finns det ju en del moralnissar på forumet som tydligen har lite problem med att vissa plockar ut en dam då och då.

Bla annat så finns det ju synpunkter på vad man kikar på i baren och var man råkar sitta.

Sitter man utanför sevem eleven så är man en snåljåp och sitter man i baren så är man en horbock.

Den säkraste platsen att sitta på är väl på altanen utanför huset i hembyn med ett antal kalla groggar framför sig medan frugan pysslar med kvällsmaten i köket.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför känns det ju ibland ochså lite märkligt att det finns en del gubbar på forumet som missunnar di äldre gentlemennen att känna denna glädje.

Att di svenska feministerna och kärringamaffian helst ser att gubbarna ligger på ålderdomshemmet och bäddas ner kl 6 på kvällen är inget att babbla om men när man ibland läser att vissa medlemmar vill kräkas när de åker förbi Pattaya är ju ganska trist.

Men möjligen är det ju så att vissa av di gifta gubbarna på forumet helt enkelt är avundsjuka på grund av att di är bundna med bojor på fötterna av frugorna.

BTT

Jag kräks om jag blir tvungen att åka FÖRBI Pattaya :drinks:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattis Pattis you in my mind minde,soul what ewer dont missi´t!!!

Måne take u n Mvh Svampen :wai::crazy:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag kräks om jag blir tvungen att åka FÖRBI Pattaya :drinks:

Jag hemska mardröm om man skulle somna på bussen till Pattaya och vakna upp i Rayong eller Chantaburi.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja utan att nämna några namn så finns det ju en del moralnissar på forumet som tydligen har lite problem med att vissa plockar ut en dam då och då.

Bla annat så finns det ju synpunkter på vad man kikar på i baren och var man råkar sitta.

Sitter man utanför sevem eleven så är man en snåljåp och sitter man i baren så är man en horbock.

Den säkraste platsen att sitta på är väl på altanen utanför huset i hembyn med ett antal kalla groggar framför sig medan frugan pysslar med kvällsmaten i köket.

BTT

Utan att beröra person, ålder eller nationalitet, är det i ditt tycke korkade människor som lever i ett bra förhållande i familj, dricker måttligt, gillar att gå ut på stan och ha kul men inte köper sex?

Bara ja eller nej.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Utan att beröra person, ålder eller nationalitet, är det i ditt tycke korkade människor som lever i ett bra förhållande i familj, dricker måttligt, gillar att gå ut på stan och ha kul men inte köper sex?

Bara ja eller nej.

Nej!

Då skulle jag ju idi*tförklara srörre delen av jordens befolkning och så elak är jag inte.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej!

Då skulle jag ju idi*tförklara srörre delen av jordens befolkning och så elak är jag inte.

BTT

Va bra att Du är snäll, men det trodde jag faktiskt tidigare med. :great:

Då kommer naturligtvis nästa fråga.

Finns det i ditt synesätt någon som helst vettig tanke i att det är förbjudet, enligt lag EJ RELIGION) att köpa sex i många länder?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man inte göra både och :crazy: nej nej jag är gift :friends: men förut kunde jag

Självklart kan man det, Upp 2 U som det heter i LOS.

Det här är ingen moralkäringsutredning..bara ett försök att fatta hur BTT:s inlägg till 90 % alltid slutar i baren med lilla Noi och att gamla snuskiga gubbar som Du och jag borde sitta hemma och självdö...inte vara i vägen för honom så illa att han måste ha kikare för att komma åt att kolla in lilla Noian :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Konkurrens är ju bra för konsumenterna säger de som vet :crazy:

Jo, vanligtvis, men just i detta specifika fall så är nog risken att priset stiger (liksom anledningen) om det blir för litet utbud och för många som står i kö utanför 7/11 :whistle: .

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Incinerator

Va bra att Du är snäll, men det trodde jag faktiskt tidigare med. :great:

Då kommer naturligtvis nästa fråga.

Finns det i ditt synesätt någon som helst vettig tanke i att det är förbjudet, enligt lag EJ RELIGION) att köpa sex i många länder?

Nu blir jag lite nyfiken, är det verkligen "många" länder som har förbud mot sexköp?

Jag vet att prostitution är förbjudet i många länder(förutom de muslimska), men visste inte att köpet var olagligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...