Bibben Inlagd Juli 5, 2010 Dela Inlagd Juli 5, 2010 Jag var och tittade lite på Beachvolleyboll i helgen. Turneringen var lämpligt placerad i centrala Göteborg. Drivern var inte där så jag tog några bilder åt er. Har inga kommentarer till bilderna, tycker de är självbeskrivande... Se och njut... ;-) manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 5, 2010 Dela Inlagd Juli 5, 2010 Tack för de fina bilderna Bibben , hoppas du har fixat så de kommer till Västgötaträffen . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juli 5, 2010 Dela Inlagd Juli 5, 2010 Ja, det är vackert i Göteborg.. /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 5, 2010 Dela Inlagd Juli 5, 2010 Skulle nästan tro det va lamai som tog piccsen för den hern gillar akterspeglar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 5, 2010 Dela Inlagd Juli 5, 2010 Skulle nästan tro det va lamai som tog piccsen för den hern gillar akterspeglar Va e de för jä**a påhopp?? Enda akterspegeln jag gillar förutom min egen e ju din clion Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.