Jump to content
IGNORERAD

Finns Det Fler Som Jag?

stjp8729

Badar du?  

65 röster

1. 1. Hur ofta badar du i poolen eller havet?

• Aldrig
      22
    • En gång per månad
      8
    • En gång varje vecka
      7
    • Flera gånger i veckan
      12
    • Varje dag
      16

Recommended Posts

Kenneth4618

Badar bara till jul, vare sig det behövs eller inte :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

• Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

3

• Herr Chang

2

• gubben4906

2

• Baa

2

Mest aktiva i denna tråd

Herr Chang

Badar bara till jul, vare sig det behövs eller inte :crazy:

Jag antar att du badar först, sen frugan och till sist barnen och övriga släktingar? :)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Badar för barnens skull, innan vi hade dom var det inte många ggr man var förbi poolen på dom hotell man bodde på. Men även med barnen blir det mest stranden/havet, sällan pool.

Offrade mig t o m för sonens räkning i Pattaya senast, hoppade i havet med honom under näst sista dagen innan vi åkte tillbaka till Sverige. Och på Pattaya beach var det verkligen många år sedan jag valde att stiga ner i havsvattnet.

Men som sagt, utan barn hade det inte blivit mycke bad.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Khun Karla

Hallå ! Jag badar någon gång i månaden i en flod som är så kall och strömt

man blir aldrig fullärd

Khun Karla

Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid

Dela på andra sajter

Badar gärna i havet och pool, dock är jag bara i Thailand som korttidsturist.. I sverige både på sommaren och vinterbadar 1-2 ggr/månad. I sverige i princip bara i havet.

Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Jag älskar att bada! Kan ligga och plaska en hel dag utan problem. Men det var dock länge sen jag badade i havet.

Pallar inte med det där förbaskade saltet. Bäst är att bo på hotel med pool precis vid havet. Då blir alla glada och nöjda.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

Dela på andra sajter

gubben4906

Badar enbart i pool i Thailand eftersom man inte kan veta vad som döljer sig under ytan i havet.

Att bli bränd av en giftig manet eller trampa på något märkligt på havsbottnen är ingen höjdare.

Men ett snabbt dopp strax innan solens nedgång i pool går alldeles utmärkt.

Lite uppiggande kyla funkar ju ochså ganska bra mot bakfylla.

Däremot kan det vara ganska plågsamt att bada i pool under dagtid om man bor i condo eller apartment eftersom det ofta kryllar av skrikande och plaskande thaiungar som hoppar i poolen utan att se om andra finns nedanför.

Fick ett par thaiungefötter i skallen en gång under en simtur i poolen i Nonthaburi och det gjorde jävligt ont ganska länge efteråt.

BTT

:drinks:Det är väl bara att bota med några chang, eller????? Har du som jag blivit absolutist????? :drinks:

:whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

gubben4906

Jag lärde mig min läxa efter ca 20 sekunder när jag dök i havet nere i Penang.

Kom jävligt fort upp på land igen.

En chockartad stingande smärta på höger sida om halsen som utvecklades till ett stort rött märke.

Som tur var fanns mamashopen precis några steg bakom så jag lyckades skaffa en salva snabbt som lindrade smärtan.

Men efter den upplevelsen tar jag inte ett steg ut i havet i de farvattnen.

BTT

:crazy:Vem vet BTT, det kanske var en sugfisk som ville ge dig ett sugmärke :crazy:

:whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...