Thaifiskaren Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Tack för att du fixade biljetter till frugan i går kväll. Kanske jag kunde hittat biljetter själv på nätet.? Men varför leta o strula när du finns...? Din service är superb. Hmm...är nu gräsänkling i 3 veckor...vad göra ? Återigen...tack för din service Stefan Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Tack för att du fixade biljetter till frugan i går kväll. Kanske jag kunde hittat biljetter själv på nätet.? Men varför leta o strula när du finns...? Din service är superb. Hmm...är nu gräsänkling i 3 veckor...vad göra ? Återigen...tack för din service Stefan Kan bara hålla med om Nonkis service. När det gäller gräsänklingsdelen, var själv gräsänkling i en månad i maj, så är väl alla olika Själv hade jag det lugnt och skönt första veckan, tråkigt andra veckan, kände stor saknad tredje veckan och fjärde veckan var huuuur lång som helst innan min kära dam kom tillbaka men efter ett par veckor är vi tillbaka i normala hjulspår igen kärleksfullt ena dagen och smågnabbas om något oviktigt nästa dag Man blir aldrig helt nöjd Lycka till med din gräsänklingsperiod Thaifiskaren Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Jag har också precis fixat biljett, dock till mig själv genom Peter och Nonkis Travel. Trevligare bemötande får man leta länge efter! Bra priser och mycket god service jag köpte en liten sista minuten spontanresa,,, och det funkade trots att hemresan var svårhittad. Jag är nöjd Mak Mak! Tack Nonki Travel Stefan Taxi Stockholm Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Kan bara hålla med, fantastisk service och trevligt bemötande från Peter/Nonkis. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Får väl stämma in i lovsången! Senaste resan fixades i och för sig på annat sätt, men nästa resa blir sannolikt med hjälp av Nonki. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Håller med er alla haft kunder som gästat mig i Jomtien,som köpt genom Nonki de har varit mycket nöjda. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Man kanske ska kontakta Nonki inför nästa resa och se om han är så bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Jag bokar via Nonki och är bara nöjd, så jag kan rekomendera Nonki ni kommer bli nöjda Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Instämmer med alla föregående talare Trots att det två dagar efter att jag betalat för mina två biljetter till i augusti så rasslade det till med en ny kampanj ca-, 1000 SEK billigare hos ett par andra reseföretag. Den service som Nonki bistår med är nog svårfunnen hos andra reseföretag. Så i och med det blir det med största sannolikhet Nonkis fortsättningsvis också, kanske i slutet av november redan Mvh vurre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SSS Inlagd Juli 7, 2010 Dela Inlagd Juli 7, 2010 Bokar själv via Luftgrop.se kan inte se hur Nonkis skulle kunna ha bättre priser än vad du hittar där.Det verkar vara en rätt så liten resebyrå så att de skulle få bättre priser än t,e,x supersaver,travelstart,resecentergruppen,flygvaruhuset,travelstore,seat24,travelfinder,budjet eller några av de större resesäljarna har jag svårt för att förstå.Sen kan de kanske ha fantastisk service och trevligt bemötande om det är vad man är ute efter men ett bättre pris en vad de ovan nämda bolagen har tror jag ej man får hos Nonkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Juli 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 7, 2010 Allting handlar inte bara om pengar. När det trasslar till sig på ett eller annat sätt.. ...det är då som du märker den största skillnaden. Det finns nog säkert många som är billigare. Men ingen så hjälpsam som Peter. Det är min åsikt och respekterar att andra kanske tycker olika. Det är så det skall vara här i livet.olika åsikter. Ha de Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 7, 2010 Dela Inlagd Juli 7, 2010 Allting handlar inte bara om pengar. När det trasslar till sig på ett eller annat sätt.. ...det är då som du märker den största skillnaden. Det finns nog säkert många som är billigare. Men ingen så hjälpsam som Peter. Det är min åsikt och respekterar att andra kanske tycker olika. Det är så det skall vara här i livet.olika åsikter. Ha de Exakt min åsikt också. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 7, 2010 Dela Inlagd Juli 7, 2010 Bokar själv via Luftgrop.se kan inte se hur Nonkis skulle kunna ha bättre priser än vad du hittar där.Det verkar vara en rätt så liten resebyrå så att de skulle få bättre priser än t,e,x supersaver,travelstart,resecentergruppen,flygvaruhuset,travelstore,seat24,travelfinder,budjet eller några av de större resesäljarna har jag svårt för att förstå.Sen kan de kanske ha fantastisk service och trevligt bemötande om det är vad man är ute efter men ett bättre pris en vad de ovan nämda bolagen har tror jag ej man får hos Nonkis. Luftgropen verkar inte ha så billiga biljetter, 6,300 kronor Kalmar - Bangkok för en enkel biljett med Thai. Jag betalade 5,700 för den biljetten hos Resebolaget i Kalmar BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SSS Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Jag har full förståelse för att vissa vill ringa och prata med en fysisk person när de beställer sin biljett,precis som där är folk som inte litar på en e-ticket utan insisterar på att de ska ha en pappersbiljett men det kommer med ett pris.Stefan5300 biljetter är en fäskvara så priserna varierar med ett par timmars intervall så om du inte jämför priset vid samma tidpunkt kan priserna variera, min egen erfarenhet säger något annat jag gillar inte att betala mer en jag måste så när jag beställer scannar jag brett och de bästa priserna hittar jag alltid hos luftgrop.se .Vilken hjälp är det man kan få hos nonkis som inte andra resebolag har kanske värt att testa nonkis om ni kan peka på fördelar men återigen så tio utav tio gånger väljer jag ett direktflyg till lägsta kostnad. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juli 24, 2010 Dela Inlagd Juli 24, 2010 Hejsan Jag tackar för berömmet jag fått!! Det värmer on hjärtat och man kan väl säga att det är sådana ord som gör det roligt att jobba vidare.. Jag är en liten researrangör men jag har många stamkunder och många som uppskatter min familjära byrå. Nåja, jag tackar alla som bokar hos mig och jag gör mitt bästa för att ni skall bli nöjda!!! MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Maja Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 .. om ni kan peka på fördelar men återigen så tio utav tio gånger väljer jag ett direktflyg till lägsta kostnad. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Får nog anlita denna Peter i december när jag åker igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 (ändrad) Har redan bokat med Nonkis december - januari STO-BKK-UTH, UTH-BKK-STO Ändrades Augusti 16, 2010 av Kenneth4618 Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Hej,SSS Nonki kan hålla bätere service,för han är en mindere byrå och har tid att prata med sina kunder. Som dom stora bolagen inte kan. Jag har jobbat på dom stora resebolagegen, och det är bara pengar som gäller och ingen service finns det plats för, dem har tillräckligt med kunder ändå. Så längen vi har små resebolag som kan serva oss tycker jag att det är bra med personlig service, och inte en telefonsvarare som man ska prata med i tio minutere för att sen bli ifrånkopplad och sedan ringa upp igen och få samma svar att återkomma nästa dag för att dem stängt för dagen. Nej leve dom små bolagen som nonki med personlig service. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Truckie Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 låter ju som det får bli Nonkis i vinter då.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Så j-la mycket som Nonki har hjälpt mej som strulade som en besatt i våras med bokning, avbokning, återbokning i sista sekunden igen. Och allt fixades med ett glatt bemötande och med en i Sverige ovanlig trevlighet och service nivå.. Det känns jäkligt tryggt att veta att om oturen e framme så finns Peter där å fixar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Håller med om detta. Fick otroligt mycket bra hjälp med en massa ombokningar när min fru kom hit i vintras. Var osäkert in i det sista när det skulle vara klart med uppehållstillståndet, och bokade om biljetten vid flera tillfällen. Tack vare Nonki kunde hondock vara i Sverige bra 3-4 dagar efter att jag fått muntligt besked från Mig att allt var klart. Ett stort tack till Nonki åter för detta. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Tycker oxå att allt funkar kanon med Nonki och att han är jäkla trevlig , men så är han ju oxå skåning och då kan det ju bara bli bra . mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban samet Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 jag kan bara hålla med dom flesta här på tråden att det inte alltid är billigast med nonkis men absolut den bästa servicen man kan tänkas sig det enda problemet är att det tar sån jäkla lång tid att boka biljetter bara för att man börjar prata om allt möjligt men han är guld värd han har min bokning på bevakning men jag ska faktiskt avboka den för den här gången för det pris jag har betalat i fredags så kan ingen bli tror jag mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Jag har nyttjat Nonki ett par gånger och det har fungerat utan nått som helst trassel, rekomenderas verkligen! Numera så har jag ett annat företag som sköter mina resor till Thailand där jag inte behöver tänka på kostnaden men jag har sannerligen försökt få mina resor genom Nonki men ett globalt beslut gjorde det omöjligt. Nästa privata resa bokas garanterat genom Nonki! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu