Jump to content
IGNORERAD

Custom byggare i Pattis


Burken

Recommended Posts

Hej alla motorintresserade,

jag håller på disskuterar ett nytt hojbygge med en thaifirma i Pattis och tänkte höra om nån känner till killen.

Firman heter Pattaya Custom Bike och han har vunnit priser flera år på utställningar.

Tyvärr har jag inte sett nåt han byggt förutom några tråkiga bilder på en webbsida, http://www.vsmotorpa...a.com/index.htm

Är det nån som vet mer om denna firma ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Hej alla motorintresserade,

jag håller på disskuterar ett nytt hojbygge med en thaifirma i Pattis och tänkte höra om nån känner till killen.

Firman heter Pattaya Custom Bike och han har vunnit priser flera år på utställningar.

Tyvärr har jag inte sett nåt han byggt förutom några tråkiga bilder på en webbsida, http://www.vsmotorpa...a.com/index.htm

Är det nån som vet mer om denna firma ?

Din länk gav inget men jag hittade denna tror att det var rätt http://www.vsmotorpattaya.com/contact.html

Kan inte något om costum men har en del som jag känner här nere som gör det, men dom kommer senare i höst. När åker du själv ner till Pattis??

Har du ritningar så du vet hur du vill att den skall se ut, dom har säkert många tips att ge dig. Såg en hel del fina på MC veekenden i våras i Pattaya. Kommer visst att bli en Mc veek i Bang Sean i Nov. enligt rykten.

Skall till Pattaya I veckan kan kanske åka förbi stället och kolla lite, se om det ser seriöst ut. Känner igen namnet men vet som sagt lite om det.

Det ligger mellen Pattaya och Jomten enl. kartan.

Skicka PM om du vill jag bor här nere.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Skulle vara kul å tita in på det stället då jag har byggt bra med hojar till folk och mig själv, du kan få min bedömning om du vill, är du nere nu eller? kommer ner 5 november så om du är nere kan vi ta en sväng dit tillsammans, vad har du tänkt dig för hoj då??

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här stället ligger på vägen upp mot Buddha Hill

Många snygga hojar

IMG_3680.jpg

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara kul å tita in på det stället då jag har byggt bra med hojar till folk och mig själv, du kan få min bedömning om du vill, är du nere nu eller? kommer ner 5 november så om du är nere kan vi ta en sväng dit tillsammans, vad har du tänkt dig för hoj då??

Dom har bara ett par st. på Tappasit road dom bygger dom på landet, sa han då jag var där i fredags.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här stället ligger på vägen upp mot Buddha Hill

Många snygga hojar

IMG_3680.jpg

Stämmer bra , men bara dyra HD men superfina.

Jag var där i fredags och då fanns det bara 30 st så jag fick mitt intresse tillgodosett.Har lite bilder återkommer med dom senare.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Avregistrerad clion

Var ute på ett ärende i Jomtien körde förbi gjorde u sväng tänkte på er stackare i vintermörkret

tur ja hade klumpen med mig :crazy:

post-3713-0-89908200-1293008250_thumb.jp

post-3713-0-83343400-1293008387_thumb.jp

post-3713-0-71493800-1293008680_thumb.jp

post-3713-0-89908200-1293008250_thumb.jp

post-3713-0-83343400-1293008387_thumb.jp

post-3713-0-71493800-1293008680_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...