Jump to content
IGNORERAD

Gary Glitter i Vietnam??


Fenrisulven

Recommended Posts

Blir något förvirrad denna tidiga morgon...det står i expressen att GG sitter i vietnamn efter övergrepp på 2 flickor..Det är en ganska stor skillnad mot vad jag trodde..att han satt i kambodja efter övergrepp på 2 pojkar???...någon som kan bringa klarhet i ämnet??

Link to comment
Dela på andra sajter

He was permanently evicted from Cambodia in 2002 for suspected child sexual abuse offences.[7] He afterwards relocated to Vũng Tàu in Vietnam, and in March 2005 applied for permanent resident status.[8] Later that year, he was arrested by Vietnamese authorities while trying to leave the country, and was tried and convicted of child sexual abuse charges in 2005-06. Glitter's release date is August 2008. In April 2007 his lawyer announced that he was appealing for a second time against the length of his sentence (having had it cut by three months in the first appeal[9]) but the appeal was rejected.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

PERSONLIGEN TYCKER JAG DE VORE  LIKA BRA ATT DRÄPA DEN FAN :furious2: :furious2: ..plus ALLLLLA andra som "gillar"dom smååååå...

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ett riktigt svin! :furious2:

Är det inte hans bild du har som avatar?

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

Quote

Är det inte hans bild du har som avatar?

He he jag får nog leta fram en ny för honom vill man ju inte ha. ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!,

Quote

För er som inte vet vem Gary Glitter är (var)

Han lär ju inte gå till historien som en av sin samtids största textförfattare åtminstone!  :ahh:

Själv köpte jag aldrig någon skiva, fast jag vill minnas att en del fjortisar var rätt impade av honom.

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det ju för hemskt. Som man lyssnat på honom i ungdomen.

Brukar t.o.m. börja nynna på " rock´n rooool, häj! " efter några öl.

Världen är sej inte lik längre.

Jag jobbade med sångaren i Sweet oxå. Det skulle jag inte ha gjort.

Karln var totalt körd efter alla droger men reste runt som Sweet några är innan han gick bort.

13 hjärtattacker minst... innan han åkte till himmelsbaren.

Vi måste tejpa fast micken i stativet så han inte fick bort den, för då var det kört.

Han skakade så fruktansvärt att det inte gick att få tillbaks den i mickhållaren.

Länge leve glamrocken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja det ju för hemskt. Som man lyssnat på honom i ungdomen.

Brukar t.o.m. börja nynna på " rock´n rooool, häj! " efter några öl.

Världen är sej inte lik längre.

Jag jobbade med sångaren i Sweet oxå. Det skulle jag inte ha gjort.

Karln var totalt körd efter alla droger men reste runt som Sweet några är innan han gick bort.

13 hjärtattacker minst... innan han åkte till himmelsbaren.

Vi måste tejpa fast micken i stativet så han inte fick bort den, för då var det kört.

Han skakade så fruktansvärt att det inte gick att få tillbaks den i mickhållaren.

Länge leve glamrocken!

Jag letade igen min skivsamling och måste tyvärr erkänna

Jag har en LP med Gary Glitter

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa med allt är att han sitter inlåst! Och vi får hoppas det inte finns några "utlämningsavtal" han kan gott sitta där tills han ruttnar!

:police:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bästa med allt är att han sitter inlåst! Och vi får hoppas det inte finns några "utlämningsavtal" han kan gott sitta där tills han ruttnar!

:police:

Det verkar inte bättre änn att karljävlen slipper ut under denna månad. Han lär förhoppningsvis bli landsförvisad så frågan är väl vilket land han åker till nu?

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

PERSONLIGEN TYCKER JAG DE VORE  LIKA BRA ATT DRÄPA DEN FAN ...plus ALLLLLA andra som "gillar"dom smååååå...

Tack för den du , min "kärring" är inte för stor heller !hahaha

Sett nåt inslag på TV när han satt i eh , var det Cambodianskt e. var det vietnamesiskt fängelse (?) .. tycker han kan få sitta kvar där .. såg inte alls för glamoröst ut kan ja säga & tro inte han får nån särbehandling heller för vem fan vet vem han är där nere i djunglerna!?  :D

Quote

Det verkar inte bättre änn att karljävlen slipper ut under denna månad. Han lär förhoppningsvis bli landsförvisad så frågan är väl vilket land han åker till nu?

Sverige kanske , det är ju poppis nuförtiden!  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla!

Tycker man ska skilja på äpplen och päron.

Gary Glitter var en bra "rockare" när det begav sig. Att han numer ägnar sig åt sånt som är för jävligt är som sagt en helt annan sak. Jag säger då inte att "tyvärr så har jag en skiva av honom i samlingen" för utan den så har man ingen komplett 70-tals samling.

Han trivs nog inte så bra i Thai/Kambodjanskt/Vietnamesiskt fängelse i alla fall. Bodde säkert hellre hemma i gamla perversa England.

Tack för ordet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gary kommer att släppas denna månad troligen den 19 aug.

Nån som vet om han har nytt skivkontrakt eller??  rockwoot.gif

gary_glitter.jpg

unsure.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...