audirs2 Inlagd Mars 9, 2018 Dela Inlagd Mars 9, 2018 1 timme sedan, skrev Ban phutsa: Ingen first class till Thailand men snabb Den är vacker!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 9, 2018 Dela Inlagd Mars 9, 2018 22 minuter sedan, skrev audirs2: Den är vacker!! I slutet av 70-talet jobbade jag två somrar på F10 i Ängelholm som instruktör för FVRF-ungdomar. Draken-planen brakade över lokalerna dagarna i ända. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 9, 2018 Dela Inlagd Mars 9, 2018 I slutet av 70-talet jobbade jag två somrar på F10 i Ängelholm som instruktör för FVRF-ungdomar. Draken-planen brakade över lokalerna dagarna i ända. Självklart jobbade du där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 9, 2018 Dela Inlagd Mars 9, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Självklart jobbade du där Annars skulle väl jag inte skriva det ? Här är bild från båda åren på ledargänget Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 9, 2018 Dela Inlagd Mars 9, 2018 1 timme sedan, skrev Tallviking: Annars skulle väl jag inte skriva det ? Här är bild från båda åren på ledargänget Nedre bilden nummer två till vänster! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 9, 2018 Dela Inlagd Mars 9, 2018 13 minuter sedan, skrev audirs2: Nedre bilden nummer två till vänster! Japp. Jag var ende armékillen på hela flygflottiljen och när jag vann orienteringstävlingen vart dom riktigt sura. Flottiljchefen muttrade när han fick ge medaljen till en armékille Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 9, 2018 Dela Inlagd Mars 9, 2018 Själv gjorde man underbara 11 månader på F13 Jakt. JA 37 Viggen. En av de bästa året i ens liv. Många goa minnen och upplevelser. Runt i Sverige på övning och beredskap.Det var tider det[emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 11, 2018 Dela Inlagd Mars 11, 2018 Här fanns det några Draken killers! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 11, 2018 Dela Inlagd Mars 11, 2018 Här klipper man lite gräs! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11, 2018 1 timme sedan, skrev audirs2: Här fanns det några Draken killers! Helsike så många flygplan de hade “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 12, 2018 Dela Inlagd Mars 12, 2018 8 timmar sedan, skrev audirs2: Här fanns det några Draken killers! Rätt fantastiskt att de fortfarande är i tjänst i vissa länder, verkar vara outslitligt och vilken "yxa" som helst kan underhålla det, lite Volvo 240. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 (ändrad) "Passagerarna gick ombord på Nextjet-flighten med sina biljetter till Göteborg. När planet landade var de i Luleå. – Jag bara skrattade, vad ska man göra? säger resenären Roger Leirvik. Kvar i Sundsvall satt en handfull passagerare – som skulle till Luleå." https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3jXbdX/nextjet-flog-goteborgsresenarer-till-lulea-vad-gor-man Ändrades Mars 13, 2018 av swedenfarang lägg inte in enbart länk. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 14, 2018 Dela Inlagd Mars 14, 2018 Vet vad detta är för ett ställe? långt ute på wichan Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 14, 2018 Dela Inlagd Mars 14, 2018 SAS, aldrig mera! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 Saab GlobalEye premiärflygning igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev acarls: Saab GlobalEye premiärflygning igår Planet som sådant är ju inte direkt nytt (Embraer ERJ från Kanada) utan det är radarn på ryggen och utrustningen inne i planet bara som SAAB tillverkar och monterar i planet. Föregångaren Erieye sattes på SAAB 340, SAAB2000 och Embraer ERJ-145 2 av dom flyger i Thai Airforce Ändrades Mars 15, 2018 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 Provkörning av knotorna de senare ska ha på B777x. Skapliga fläktar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 14 minuter sedan, skrev Tallviking: Planet som sådant är ju inte direkt nytt (Embraer ERJ från Kanada) utan det är radarn på ryggen och utrustningen inne i planet bara som SAAB tillverkar och monterar i planet. Föregångaren Erieye sattes på SAAB 340, SAAB2000 och Embraer ERJ-145 2 av dom flyger i Thai Airforce Det är en Bombardier Global 6000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 2 timmar sedan, skrev acarls: Det är en Bombardier Global 6000 Japp, för Embraer kommer från Brazil! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Provkörning av knotorna de senare ska ha på B777x. Skapliga fläktar. Stor Cessna vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Kan dom inte göra high 5 åxå? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 19, 2018 Dela Inlagd Mars 19, 2018 (ändrad) Detta med flyg på små flygplatser är alltid kul! Ändrades Mars 19, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 19, 2018 Dela Inlagd Mars 19, 2018 Denna utrangerade gamla kärra råkade jag hitta inne på ett militärområde i södra Petchaburi.provinsen. // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Mars 21, 2018 Två SK60 som är ute och leker just nu eller så är dom på fyllan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Två SK60 som är ute och leker just nu eller så är dom på fyllan Dom kör väl upp och fibblar med mobilen samtidigt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu