Jump to content

För oss flygnördar

Kenneth4618

Recommended Posts

Kenneth4618

Börjar här med denna som är tillägnad Lamai64 våran egen flightspotter/Gobetrotter friends.gif

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

• Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Kenneth4618

449

• audirs2

395

• Tallviking

268

• Bibben

113

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja det blev en trevlig dag med massor av folk. Enda smolken i bägaren var enorma köer till alla matstånd, men vi lyckades hitta ett ställe i utkanten av området där kön var kort. Uppsala kallas f

Var ut till Arlanda en sväng och kollade när världens bästa lågprisbolag landade Besök av Gun´s Roses Svängde även förbi https://arlandaflygsamlingar.se/ Kontroll av benutrymm

Nu blir det flygnördnostalgi Jittra och jag städade förrådet och körde iväg ett lass skräp och då hittade jag en låda med mina flygböcker.   Det var en del att plöja igenom även på den

Posted Images

Kenneth4618

och denna klassiker

tänk att sitta och se landningbanan närma sig för att sedan försvinnacrazy.gif

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Tommy

Där har Ju Lameo vart alldeles nyss, jag var där för ett par år sedan, mäktigt!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

ban99arne

Mja, föredrar att åka lite sportigare kärror än di däringa bussarna.

Austonaut Arne

Edited by ban99arne
  • Fint 1
Kenneth4618

Konsten att använda hela banan

Kenneth4618

RoiEt tar mig friheten att lägga in filmen direkt

Edited by Kenneth4618

• 1 month later...
Kenneth4618

Ett mycket intressant museum som har 3 flygsimulatorer, en DC10, Draken och en gammal Metropolitan

Kostar endast 250 spänn för 30 till 45 minuter

Det här vore väll någonting för dig Lamai64

Tommy

Om ni är riktigt inresserade kan ni kolla

Det är en flygskola 30 min från Pattaya, 1:30 fr Bkk.

Läste på en svensk sida att de har "Testa på-flygning", alltså testa att flyga själv.

Hittar lite dåligt på sidan, men det verkar som det kostar 3000 bath för 30 minuter, ring dem om ni verkligen är intresserade.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

• 2 weeks later...
Kenneth4618

De é ganska dåligt med nördar här va ??????

Mest fyllosar o sexturister här Kenneth men vi fixar väl de ändå :crazy:

Här kommer en hyfsad lågflygning på slutet.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Kenneth4618

Den va :great: Kan tänka mig ljudet :crazy: LIVE

:clapping:
sånt här får vi skit för i Sverige.

Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. 

Mark Twain

Naam kaeng

-"This is your blubb.. captain speaking. There´s no swimming blubb.. until the 'no swimming' light is off. Bubbel.

post-6637-028165400 1280266932_thumb.jpg

Guest Knasen

Antar att jag sett mig less på trafikflygplan efter alla år på Arlanda.. Dock är det lite roligare med såna plan som var i Lamais video.. Var faktiskt på F 16 i Uppsala sista gången de var flygets dag där (ett antal år sedan) och det var lite roligare än att se trötta 747:or och liknande.. :crazy:

Här en snabb turnaround med en Viggen..

http://www.youtube.com/watch?v=Fye_2AipFTA&feature=related

Antar att jag sett mig less på trafikflygplan efter alla år på Arlanda.. Dock är det lite roligare med såna plan som var i Lamais video.. Var faktiskt på F 16 i Uppsala sista gången de var flygets dag där (ett antal år sedan) och det var lite roligare än att se trötta 747:or och liknande.. :crazy:

Här en snabb turnaround med en Viggen..

Ja de e allt go kraft i di dära planen.Brukar vara riktigt imponerande o se på när det dyker upp ett plan för lite uppvisning på bla motortävlingar.

Här från kåckpitt på Lufthansas nya lilla kärra

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Kenneth4618

Vad tycker ni om denna pilot ?????

rätt skicklig, va ?

Kenneth4618

tar en till

Kenneth4618

Landningshjul är överskattat