soi covboy Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 11 timmar sedan, skrev Raggarn: När vi ändå är inne på retro. She is a beauty, för att citera Steve Irwing.(RIP). sååå jääävla vacker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 5 timmar sedan, skrev wavis: Träffat en Kapten som flög i början på 60 talet till Gran teniriff o Mallorca. Efter det blev det SAS till Hong kong o Bangkok. Vad jag förstod så hjälpte SAS o bilda Thai o han var med om denna struktur. Själv så låg jag på ett meeting med min husvagn med denna mannen o hörde alla hans berättelser om o vara Pilot på 60 0 fram till 80 talet , Ja Pilot skulle man va.. 54 minuter sedan, skrev Soengsang: Stämmer, och ägde bolaget tillsammans med Thailändska staten fram till 1977, SAS sålde då sina 30% och Thai blev helägt av den Thailändska staten. 38 minuter sedan, skrev koppar55: Och ofta svenska piloter i slutet av 80-talet på rutten Stockholm - Bangkok. Bodde en del SAS-folk på Diana inn på den tiden Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 12 minuter sedan, skrev Stoneys: Bodde en del SAS-folk på Diana inn på den tiden o så verkade Tahitian Queen vara stamstället... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2018 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev wavis: Träffat en Kapten som flög i början på 60 talet till Gran teniriff o Mallorca. Efter det blev det SAS till Hong kong o Bangkok. Vad jag förstod så hjälpte SAS o bilda Thai o han var med om denna struktur. Själv så låg jag på ett meeting med min husvagn med denna mannen o hörde alla hans berättelser om o vara Pilot på 60 0 fram till 80 talet , Ja Pilot skulle man va.. Såg en dokumentär om en gammal pilot i Skåne som började som navigatör i ABA och slutade som kapten på SAS 747. Han hade varit i Thailand och utbildat piloter åt Thai Airways Han fick välja var han skulle åka på sin sista flygning innan pensionen och det blev till New York. Som pensionär fortsatte han med modellflyg som hobby Kommer bara inte ihåg vad dokumentären hette Ändrades Februari 3, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Såg en dokumentär om en gammal pilot i Skåne som började som navigatör i ABA och slutade som kapten på SAS 747. Han hade varit i Thailand och utbildat piloter åt Thai Airways Han fick välja var han skulle åka på sin sista flygning innan pensionen och det blev till New York. Som pensionär fortsatte han med modellflyg som hobby Kommer bara inte ihåg vad dokumentären hette Säkert samme man ..Sten Hjalmarsson... Tyvärr så dog han förr ett par år sen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2018 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev wavis: Säkert samme man ..Sten Hjalmarsson... Tyvärr så dog han förr ett par år sen... Stämmer https://www.axess.se/Tv/program.aspx?id=4336 Sevärt Ändrades Februari 3, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Såg en dokumentär om en gammal pilot i Skåne som började som navigatör i ABA och slutade som kapten på SAS 747. Han hade varit i Thailand och utbildat piloter åt Thai Airways Han fick välja var han skulle åka på sin sista flygning innan pensionen och det blev till New York. Som pensionär fortsatte han med modellflyg som hobby Kommer bara inte ihåg vad dokumentären hette Mmm såg den också, var intressant.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Mmm såg den också, var intressant.... Charles Lindbergh, släng sig i väggen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2018 7 minuter sedan, skrev apknug: Jäkligt bra, det bästa är naturligtvis Thailand och precis i början när hans dotter visar honom de enda tre instrument han kan känna igen i en modern glascockpit. Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk Lite skillnad på en 747 då och nu Det finns 365 lampor, strömbrytare och indikatorer i den högteknologiska 747-400-modellen. I de tidigare modellerna var motsvarande antal 971. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Februari 4, 2018 Dela Inlagd Februari 4, 2018 Vilket liv han måste ha haft helt otroligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 4, 2018 Dela Inlagd Februari 4, 2018 M33 hatar Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 4, 2018 Dela Inlagd Februari 4, 2018 5 timmar sedan, skrev Nakhon: M33 hatar Nakhon Tror jag inte, juggen är en snäll pöjk. Men många med mig undrar nog vad du har för dig,när du skriver något så är det nästan alltid mitt i natten/tidig morgon mellan lör-sön och du verkar ganska påstruken, milt sagt. Vad är grejen med det? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 4, 2018 Dela Inlagd Februari 4, 2018 Tror jag inte, juggen är en snäll pöjk. Men många med mig undrar nog vad du har för dig,när du skriver något så är det nästan alltid mitt i natten/tidig morgon mellan lör-sön och du verkar ganska påstruken, milt sagt. Vad är grejen med det? Juggen no good heart! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 (ändrad) On 2018-02-03 at 05:24, skrev soi covboy: sååå jääävla vacker Ser ut så här i dag: https://www.planespotters.net/photo/772358/hs-tgp-thai-airways-international-boeing-747-4d7?sid=0de342b1f8738285ab2125b4f32c11fb&sc=4 Ändrades Februari 5, 2018 av Dannep4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 Bästa film jag någonsin sett. Slår både Full metall jacket och Den gode Den onde Den fule. Lova att kolla på hela.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 7 timmar sedan, skrev Raggarn: Bästa film jag någonsin sett. Slår både Full metall jacket och Den gode Den onde Den fule. Lova att kolla på hela.... Så jävla grymt asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2018 Det är en liiiiiten skillnad mellan en Boeing 777 motor och en 737:a Thai´s 777:a “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 9, 2018 Dela Inlagd Februari 9, 2018 https://www.expressen.se/nyheter/politikerna-kraver-utred-dyr-helikopter/ Man kan bara säga,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 9, 2018 Dela Inlagd Februari 9, 2018 [mention=3404]Tallviking[/mention] kan svara på detta? Han har ju tillgång till hemlig information. Kanske även satt med i upphandlingen? Eller så känner han de som bestämmer.Eller så hänvisar han till någon ”expert”. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elarbetare Inlagd Februari 9, 2018 Dela Inlagd Februari 9, 2018 Ett typexempel på när inkompetenta personer är inblandade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2018 This is the Canberra Bomber flying through an RAAF Amberley base hanger in 1955. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2018 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 10, 2018 Dela Inlagd Februari 10, 2018 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev Kenneth4618: This is the Canberra Bomber flying through an RAAF Amberley base hanger in 1955. Fränt men en fake... Den ska tydligen stått på domkrafter, som i bilden har retuscherats bort. Hade den vart riktig så hade han haft klaffar nere. Ändrades Februari 10, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2018 1 minut sedan, skrev Soengsang: Fränt men en fake... Den ska tydligen stått på domkrafter, som i bilden har retuscherats bort. Hade den vart riktig så hade han haft klaffar nere. Jävla glädjedödare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2018 Inga domkrafter här “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu