andrejsdenruskige Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Herrejösses!! Det är du och George Clooney då rå. clooneybred.jpg Hans flygningar var nog mer glamorösa än mina i economy. Trött och sliten varje gång man kliver ombord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 3, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2014 Ja det finns alla typer... http://kuriren.nu/nknyheter/christer-ska-sla-rekord-i-antal-flygresor-pa-ett-ar-7656858.aspx Alltså, inrikes (Sverige såklart) vad jag fattar. Dessutom jobbar han. Jag skulle inte palla med att flänga runt inrikes på det viset. Men, jag är inte flygnörd heller... Han var med på radion idag och han hade någon form av 6 månaderskort att flyga inrikes hur mycket som helst Fick poäng på dessa resor och för dom åkte han runt i Europa “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 (ändrad) Han var med på radion idag och han hade någon form av 6 månaderskort att flyga inrikes hur mycket som helst Fick poäng på dessa resor och för dom åkte han runt i Europa Tja, om man nu ska nånstans så kan jag fatta det. Men att flyga (som jag förstod det) för flyganets skull med egna pengar. Nähädu, jag skulle strypt nån i securitycheck efter 4 resan samma vecka eller nåt. Och ett 6 månaderskort är väl inte gratis heller, då lägger jag hellre pengarna på några ToR med lite semester (korta) i Europa. Men alla är vi väl olika. Ändrades Juni 4, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Tja, om man nu ska nånstans så kan jag fatta det. Men att flyga (som jag förstod det) för flyganets skull med egna pengar. Nähädu, jag skulle strypt nån i securitycheck efter 4 resan samma vecka eller nåt. Och ett 6 månaderskort är väl inte gratis heller, då lägger jag hellre pengarna på några ToR med lite semester (korta) i Europa. Men alla är vi väl olika. 93000:- är väl ganska billigt för att slå ett rekord. Vad man nu har för nytta med det rekordet, vet jag inte. Aningens korkat, fast folk har ju gjort dummare saker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Tragisk olycka i Wisconsin Airshow http://youtu.be/dl-7Yi-BQTQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Hur är det med Baggarna och Dreamlinern Gumman ska åka hit på onsdag och har dom manuell incheckningOffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Flygplans-kyrkogården på Arlanda. En DC 8 med de gammla motorerna. När en bana är stängd får kärrorna zickzacka så här. För att få platts i kön före start. Här är den nya designen på Boeing 737. Med nya Vinglets / charklets, för bättre stabilitet och prestanda. Och denna TUIfly först ut i Europa. Får väll se hur lång tid det tar för den första påkörningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2014 Jag må vara lite sjuk i huvudet. Men jag tycker flygplan är tjusiga saker “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 KöksTompa trimmar motorerna idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Jag må vara lite sjuk i huvudet. Men jag tycker flygplan är tjusiga saker Du är inte ensam! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Ett fantastiskt plats för flygnördar om de skulle komma att hamna 'Upstate New York'. Jodå, har varit där men mina foton finns nog (kanske) hos x-et. https://www.facebook.com/groups/oldrhinebeckaerodrome/ http://www.oldrhinebeck.org/ Albatros D.Va, första starten efter helrenovering. Albatros D.Va (Reproduction) Country: GermanyYear: 1917Engine: MercedesHorsepower: 160-180Wingspan: 29′-7″Top Speed: 107 mph (172 km/hr)Gr. Weight: 2,017 lbs (915 kg) Current Status: Active Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 http://www.f11museum.se/ En klassiker! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Lite nys om Airbus Undrar när man får testa den nya A350. //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Lite nys om Airbus Undrar när man får testa den nya A350. http://bloga350.blogspot.se/2013/10/delivery-plan-for-first-customers-of.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Mycket bra kaffemaskin som spelar klassisk musik emellanåt på Marhaba Lounge i Dubai. Cirka 300 spänn per näsa för 4 timmar. Jättegod mat och framför allt rödvinet. Superservice av flappersonal. Bra skithus också.? Trevlig midsommar på Er Nördar. L64 varning på detta inlägg. (Dock inte något negativt. Men medlemmar av detta forum kan ju ta illa vid sig.) Raggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2014 Jäkla amatör som sitter i en Lounge och dricker kaffe när allt ingår i priset Se och lär av mästaren L64 :y15: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Jäkla amatör som sitter i en Lounge och dricker kaffe när allt ingår i priset Se och lär av mästaren L64 Jag hittade inte den hemliga knappen som ger Irish coffe. Bara L64 vet var den sitter. Så jag nöjde mig med RÖDsprit på bild 2. För helvete Kenneth, ge mig karma då. Jag ligger ju nästan på minus. :y15: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Nööööööördar ar vi allihopa. Och vi ska väl hålla tråden i flygets intresse. Så detta är till Trådskaparen Kenneth. (Har aldrig träffat karln, men han verkar ju vettig trots Uppsalaursprung.) Minutbild från Bangkok. Jag LANDAR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2014 Jag ligger ju nästan på minus. Klart “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Kolla in denna snubbe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 16, 2014 Kolla in denna snubbe! Mycket skicklig pilot och ett plan med en jäkligt stark motor Med ett vanligt privatplan hade det aldrig gått “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Amazing !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Kolla in denna snubbe! Enligt nätet så är det fixat vi datorn det där, ja vem vet i dessa dagar? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Enligt nätet så är det fixat vi datorn det där, ja vem vet i dessa dagar? snopes vet... http://www.snopes.com/photos/airplane/onewing.asp ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Nööööööördar ar vi allihopa. Och vi ska väl hålla tråden i flygets intresse. Så detta är till Trådskaparen Kenneth. (Har aldrig träffat karln, men han verkar ju vettig trots Uppsalaursprung.) Minutbild från Bangkok. Jag LANDAR Har du tagit med dig Chang från Sverige eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu