Guest BpaijingKatai Inlagd Februari 19, 2013 Dela Inlagd Februari 19, 2013 Detta slår väl Suvarnabuhmi: http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/varlden/over-20000-fel-pa-berlins-nya-flygplats_7923638.svd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Inside Gatwick på Kanal 9, kl 21.00 tisdagar Avsnitt tre finns på kanal9play.se Avsnitt 1-3 med swesub finns på piratbukten. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Baggage battles 20:00 - 20:30 Idag, 25 februari 2013 Tre expertteam åker till Miamis flygplats för att bjuda mot varandra på borttappat bagage från hela världen. Gör de någon vinst på innehållen? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 27, 2013 Dela Inlagd Februari 27, 2013 Bläddrade bland gamla bilder förut och utan tvekan hade jag hellre varit där o druckit öl än o sitta här hemma i soffan med en kopp te Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 27, 2013 Dela Inlagd Februari 27, 2013 (ändrad) Känner igen dom bilderna, har nog visats förr - men tål att ses många ggr.. Utgår från att det är ST Maarten edit: o nu läste jag även vad det stod på tjejens t-shirt på sista bilden.. Ändrades Februari 27, 2013 av mangokid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 28, 2013 Dela Inlagd Februari 28, 2013 Känner igen dom bilderna, har nog visats förr - men tål att ses många ggr.. Utgår från att det är ST Maarten edit: o nu läste jag även vad det stod på tjejens t-shirt på sista bilden.. Jo det finns en gammal resetråd men jag tror bilderna är borta där sen nån uppdatering eller nåt, räcker inte ens med en CTRL-F5 för att se dom Här en kines som blir lite sur när han missade sin flight Utan ljud http://youtu.be/zPp7vkbYq78 Med ljud och annan filmare http://youtu.be/upHA5hdYMic Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Ändrades Mars 1, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 på Viasat Explorer nu om 380.Helsicke va stora dom lösa delarna är... Brittisk dokumentärserie. Säsong 2. Avsnitt 2. Vingen är det som definierar ett flygplan. I den här filmen får vi följa konstruktionen av världens största flygplansvinge och vi får vetskap om ny teknologi och nya produktionstekniker. Lätta vingar av kompositmaterial är nyckeln till framgång när det gäller att spara pengar; att göra ett flygplan ett kilo lättare kan spara omkring 700 000 kronor i bränslekostnader per plan över en 30-årsperiod. Avancerad laserteknik är det som skapar de här flygplansvingarna. Vingar som måste fungera absolut perfekt, varje gång de används... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Min 380 flygning SFO-FRA skedde omedvetet. Skulle aldrig medvetet sätta mig i den förrens den gått ett par år. Dreamliner samma sak. Vill inte vara guniea pig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Min 380 flygning SFO-FRA skedde omedvetet. Skulle aldrig medvetet sätta mig i den förrens den gått ett par år. Dreamliner samma sak. Vill inte vara guniea pig. Men herregud?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Min 380 flygning SFO-FRA skedde omedvetet. Skulle aldrig medvetet sätta mig i den förrens den gått ett par år. Dreamliner samma sak. Vill inte vara guniea pig. En gris från Guinea? Räcker det inte att va ett svin från Svedala? http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Min 380 flygning SFO-FRA skedde omedvetet. Skulle aldrig medvetet sätta mig i den förrens den gått ett par år. Dreamliner samma sak. Vill inte vara guniea pig. Men herregud?? Annars är det lugnt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Annars är det lugnt? Har aldrig Sat? MEN ANNARS LUNGT??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Annars är det lugnt? nICCHOLAS bEST a MAN cAN gET Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Annars är det lugnt? Har aldrig Sat? MEN ANNARS LUNGT??? Ja tanten tittar på film och stör mig inte det minsta, så jag tror det är dags för en clirr, lite sen start kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Ja tanten tittar på film och stör mig inte det minsta, så jag tror det är dags för en clirr, lite sen start kanske. Jo, du ligger några några liter flygfotogen efter manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Ja tanten tittar på film och stör mig inte det minsta, så jag tror det är dags för en clirr, lite sen start kanske. Puss i Råtan??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Puss i Råtan??? hörru svampfan.. vad har detta med flyg att göra?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 hörru svampfan.. vad har detta med flyg att göra?? Hört talas om 10.000-metersklubben? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Denna 'Beauty' landar på ARN om 50 minuter. Raggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Hört talas om 10.000-metersklubben? hihi jodå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Kan väl inte annat än hålla med. Har vart både på seminarium med både Boeing och Airbus och kan väl säga att det kommer nog dröja innan ja sätter mig i dom nya planen. Tex så hinner inte FAA certa dom nya planen utan Boeing anställda får göra det åt dom, hmmmm, upplagt för. Ja vadå?? Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Hört talas om 10.000-metersklubben? Yes! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Denna 'Beauty' landar på ARN om 50 minuter. Raggarn Åkte ner med henne den 10/12-12 TG 951. Ok, har speldoser. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Hört talas om 10.000-metersklubben? Är inte originalklubben 10 000 fot? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu