IngeVidare Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Jag vet inte om denna visats innan. http://www.expressen.se/tv/galna-klipp/se-nar-flygplanet-krockar-med-en-volvo/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 En väldigt tjusigt gjord video från finbesöket på Arlanda häromdagen.Lägg märke till hur kameran ljuger för banan ser ut att vara 200 meter lång ungefär. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 urtjusigt, ser ut som starbanan är hur kort som helst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Bana 1 ÄR 3300 meter lång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Bana 1 ÄR 3300 meter lång. ÄR den det Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 ok tar om det. Bana 1 är 3300 km lång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lang Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Hejsan! Det är ju sällan man ser några "fel" på och i flygplanen men i denna asiatiska kärra har någon lyckats .. Någon med falköga som ser felet? Planet har varit i trafik flera år och jag fotade bilden i Oktober Ps Hoppas det går bra med bilden då det blir min första bifogabilder post ;-) En katoey är en tjej med glimten i örat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Vad är det för bolag? Nödutgången ser ju en smula blockerad ut. Inte lätt att komma ut där när det är bråttom. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 ok tar om det. Bana 1 är 3300 km lång. Sverige är ca,180 mil långt så då går denna startbana långt in i Tyskland innan takeoff Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lang Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Vad är det för bolag? Nödutgången ser ju en smula blockerad ut. Inte lätt att komma ut där när det är bråttom. Det är Firefly. Det är något annat än att det ser trångt ut ;-) Hint: Svårt att se om man inte zoomar.. En katoey är en tjej med glimten i örat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 armstödet ser lite vingklippt ut? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lang Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 armstödet ser lite vingklippt ut? Var vingklippt men vinkeln ljuger om att det skulle vara för trångt. Det är något annat som är "brutalt" fel... Låter gå någon timme till sedan kommer mer hintar. Men nu är det zoom som gäller!! Antar att babysnake hittat det Well done!! En katoey är en tjej med glimten i örat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Var vingklippt men vinkeln ljuger om att det skulle vara för trångt. Det är något annat som är "brutalt" fel... Låter gå någon timme till sedan kommer mer hintar. Men nu är det zoom som gäller!! Antar att babysnake hittat det Well done!! Vad har jag hittat? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Finns inget whiskey glas vid bordet juh!!!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Exit öppnas inåt och då tar stolen emot? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lang Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 (ändrad) Felet kan hittas under fönstret.. Ändrades November 7, 2012 av lang En katoey är en tjej med glimten i örat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lang Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 (ändrad) För dålig skärpa kanske så jag orkade skapa ett youtubekonto. Nu kan felet kanske upptäckas men på andra sidan!?!?! Ändrades November 7, 2012 av lang En katoey är en tjej med glimten i örat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Blandat höger och vänster-instruktionsklisterlappar. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lang Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 JAAAAA Gött Bibben! Någon hade svårt med höger,vänster när instruktionerna klistrades dit! En katoey är en tjej med glimten i örat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 (ändrad) Sverige är ca,180 mil långt så då går denna startbana långt in i Tyskland innan takeoff Från Arlanda till alicante Spanien är 3300 km Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades November 7, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 ok tar om det. Bana 1 är 3300 km lång. Ja då räcker den till alicante Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IngeVidare Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Flygnördar måste väl känna till Voyager. Här är starten: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 En väldigt tjusigt gjord video från finbesöket på Arlanda häromdagen.Lägg märke till hur kameran ljuger för banan ser ut att vara 200 meter lång ungefär. Ja här hinner man gå och ta sig en stänkare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Ja här hinner man gå och ta sig en stänkare I gång igen. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 I gång igen. jrk I gång Nu har du drömmar .En stänkare eller två .Fan Italiano går ju ut och tar lite rötjut .Jänken går ner till Pubben Tysken lika så . Varför kan inte vi svennar göra likadant .Nu går jag inte ner till Kinesen utan sitter här på kammaren och får mig en del skratt från gubbsens inlägg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu