Wangthong Inlagd April 1 Dela Inlagd April 1 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Mja. Jag har jobbat med Oscar, inte den skarpaste kniven i lådan. Men han kom från en rik familj. Så jag gissar hans affärsverksamhet grundar sig på ärvda pengar. Om jumbojeten ska leva på reklam och inte på att hyra ut rum så undrar jag hur stabil plan (pun intended) det var. I vilket fall är bolaget i konkurs, vilket dock inte verkar märkas på oscars LinkedIn profil. När jag bodde där var det strul från det att jag försökte få tillgång till krypinnet. Ingen där på jumbon trots att det inte var så sent. Normalt lämnar du kod till dörren så man kan få nycklar. Inget tel nr du kunde ringa. På internet där du bokade och betalade så fanns bara ett tel nr där ingen svarade. Tror klockan var före sex på kvällen. Efter mycket om och men och gå runt för att försöka finna en lösning så kikade jag in genom fönstret i entren. Borta vid receptionen på disken kunde man se ett tel.nr. Jag ringde det och fick tag på en arab som gav mig koden för att komma in. I krypinnet jag låg var det ett sådant drag att jag hade förkylning dagen efteråt. Fanns ett element som behövdes för att värma upp krypinnet. detta var på hösten. En fläkt som inte gick att stänga av skapade drag. Jag var ju dum som inte letade reda på en pinne att stoppa in i fläkten. Detta var det sämsta ställe jag bott på, undantaget en bambubungalov ute i djungeln på koh samet. De var ju öppna med att det inte fanns belysning och jag fick i varje fall en fotogenlykta. Att det fanns massor med småkryp där ute kunde man lista ut själv. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 1 Dela Inlagd April 1 2 timmar sedan, skrev Wangthong: När jag bodde där var det strul från det att jag försökte få tillgång till krypinnet. Ingen där på jumbon trots att det inte var så sent. Normalt lämnar du kod till dörren så man kan få nycklar. Inget tel nr du kunde ringa. På internet där du bokade och betalade så fanns bara ett tel nr där ingen svarade. Tror klockan var före sex på kvällen. Efter mycket om och men och gå runt för att försöka finna en lösning så kikade jag in genom fönstret i entren. Borta vid receptionen på disken kunde man se ett tel.nr. Jag ringde det och fick tag på en arab som gav mig koden för att komma in. I krypinnet jag låg var det ett sådant drag att jag hade förkylning dagen efteråt. Fanns ett element som behövdes för att värma upp krypinnet. detta var på hösten. En fläkt som inte gick att stänga av skapade drag. Jag var ju dum som inte letade reda på en pinne att stoppa in i fläkten. Detta var det sämsta ställe jag bott på, undantaget en bambubungalov ute i djungeln på koh samet. De var ju öppna med att det inte fanns belysning och jag fick i varje fall en fotogenlykta. Att det fanns massor med småkryp där ute kunde man lista ut själv. Det var väl reklam pengarna Oscar ville åt. Insåg väl till slut även Swedavia att enda sättet att bli av med vraket var att plocka bort dom. Helt övertygad om att Swedavia även förstår att det är dom som kommer få ombesörja skrotning och städning. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 1 Dela Inlagd April 1 Jävligt vackert plan! 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 5 Dela Inlagd April 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 8 Dela Inlagd April 8 I USA kan man flyga!🤠 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 8 Dela Inlagd April 8 16 minuter sedan, skrev audirs2: I USA kan man flyga!🤠 De kom inte ens så långt att de kunde börja flyga. Dom får lära sig att rulla rätt på marken. De kom ju inte ens upp i luften. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu